Kupię auto
Kupię auto
Witam chciałbym kupić samochód którym mógłbym jeździć po nieutwardzonej drodze oraz po terenie który jest czasami zalany, głębokość wody to max 50 - 60 centymetrów. Ma być to auto użytkowe. Kwota jaką przeznaczyłem na taki zakup to 20000 złotych. Proszę o radę co kupić lub polecić mi samochód który warto kupić. Oglądałem już kilka aut ale ich stan pozostawiał dużo do życzenia. Stan wizualny nie jest dla mnie ważny auto ma mieć zdrowe blachy, ramę i silnik i nie wymagać natychmiastowego wkładu finansowego.
Terenówka ale nie na maxa hardcorowa by można nią było można jeździć też na mieście . Dziś oglądałem to auto
http://otomoto.pl/nissan-patrol-wyprawo ... 73220.html
bardzo fajne gdyby nie wszechobecna rdza.
Znalazłem również takie dwa auta :
http://otomoto.pl/jeep-cherokee-off-road-C31798355.html
http://otomoto.pl/toyota-land-cruiser-3 ... 44811.html
Może ktoś posiada wiedzę na ich temat i czy są one godne uwagi oraz w stanie technicznym pozwalającym pojeździć trochę bez nakładów finansowych. Co do paliwa to chyba lepszy byłby diesel.
http://otomoto.pl/nissan-patrol-wyprawo ... 73220.html
bardzo fajne gdyby nie wszechobecna rdza.
Znalazłem również takie dwa auta :
http://otomoto.pl/jeep-cherokee-off-road-C31798355.html
http://otomoto.pl/toyota-land-cruiser-3 ... 44811.html
Może ktoś posiada wiedzę na ich temat i czy są one godne uwagi oraz w stanie technicznym pozwalającym pojeździć trochę bez nakładów finansowych. Co do paliwa to chyba lepszy byłby diesel.
ja mogę ci np polecić pojazd, którym ja się poruszam czyli nissan terrano. Auto jest dzielne w terenie (wiadomo patrol to nie jest), jest kompromisem między autem terenowym, a osobowym używanym codziennie. W tej cenie do 20 tys kupisz juz nawet bardzo fajne terrano spokojnie po roku 2000. Polecam silnik 2.7 tdi, choć ludzie mówią, że kiedy pilnuje się tego 3 litrowego motoru też jest git. Do seryjnego wchodzą koła 31' i łatwo auto można podnieść w razie co. Jest sporo gratów do modyfikacji auta
Jeżeli jednak szukasz czegoś bardziej do topienia, to raczej patrol, bo wszyscy mówią, że prędzej czy później i tak się na tym kończy
Jeżeli jednak szukasz czegoś bardziej do topienia, to raczej patrol, bo wszyscy mówią, że prędzej czy później i tak się na tym kończy
mogę sprzedać mojego patrola Y60 2,8 tdi 94 r przygotowany do zabawy w terenie i jazdy jako auto na co dzień ale cena jest trochę wyższa niż ta którą przewidujesz
nr tel jest w podpisie
nr tel jest w podpisie
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Ja mam do sprzedania patrola Y60 krótkiego 94r, silnik i skrzynia 96r (garbaty), na nowych oponach bfg all-terrain 32" 5 szt, lekko podniesiony, stalowe zderzaki, ogólnie przygotowany do terenu, tech stan idealny do małych poprawek blacharskich.
Cena 16000 pln do małej negocjacji.
502 599 717
Cena 16000 pln do małej negocjacji.
502 599 717
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10084
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
taz007 pisze:Terenówka ale nie na maxa hardcorowa by można nią było można jeździć też na mieście . Dziś oglądałem to auto
http://otomoto.pl/nissan-patrol-wyprawo ... 73220.html
bardzo fajne gdyby nie wszechobecna rdza.
Znalazłem również takie dwa auta :
http://otomoto.pl/jeep-cherokee-off-road-C31798355.html
http://otomoto.pl/toyota-land-cruiser-3 ... 44811.html
Może ktoś posiada wiedzę na ich temat i czy są one godne uwagi oraz w stanie technicznym pozwalającym pojeździć trochę bez nakładów finansowych. Co do paliwa to chyba lepszy byłby diesel.
Pierwszy to pomnik, może i ładny ale pomnik.
Drugi to Dżip z legendarnym silnikiem renomowanej włoskiej firmy VM Motori
Trzeci to auto które znam, a dokładniej znam jego własciciela [chyba najlepsza opcja z tych trzech na wycieczki]
prezes, po prostu prezes
prezes pisze: Drugi to Dżip z legendarnym silnikiem renomowanej włoskiej firmy VM Motori
Prezio napisz od razu że wybuchająca bez powodu jednostka napędowa bo kolega nie koniecznie się zna na rzeczy,a jedyny słuszny silnik w cherokee to 4,0
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
A ja standardowo powiem (potwierdzając słowa kolegi Kubuśa) Terrano to udany kompromis. I tyle, bardzo doby silnik, dobra rama, dobre blachy, relatywnie niska cena, umiarkowane koszty części (najdroższa zawiecha), niskie spalanie na szosowych kapciach.
I mała rada wujka dobra rada:
Nie napalaj się na auto ze stalowymi zderzakami, halogenami, lifrem budy i łysymi mtekami. Gdyż często jest to auto umęczone przez właściciela, niejednokrotnie topione i szarpane we wszystkie strony a motor widział częściej czerwone pole na obrotomierzu niż Ci się wydaje. Naturalnie są wyjątki od reguły. Ale offroad to jest proces. Proces doskonalenia techniki i umiejętności jazdy i proces doskonalenia auta. I jest to proces constans co oznacza że jest stały, niezmienny i trwa w nieskończoność tak więc zdążysz sobie ateki zamienić na emteki, potem na większe, seryjne zderzaki na stalowe z płytą pod wyciągarkę którą i tak kupisz, potem lepsze zawiesznie, lepsze auto, większy silnik, mniej kilo, portalowe mosty itp.
I mała rada wujka dobra rada:
Nie napalaj się na auto ze stalowymi zderzakami, halogenami, lifrem budy i łysymi mtekami. Gdyż często jest to auto umęczone przez właściciela, niejednokrotnie topione i szarpane we wszystkie strony a motor widział częściej czerwone pole na obrotomierzu niż Ci się wydaje. Naturalnie są wyjątki od reguły. Ale offroad to jest proces. Proces doskonalenia techniki i umiejętności jazdy i proces doskonalenia auta. I jest to proces constans co oznacza że jest stały, niezmienny i trwa w nieskończoność tak więc zdążysz sobie ateki zamienić na emteki, potem na większe, seryjne zderzaki na stalowe z płytą pod wyciągarkę którą i tak kupisz, potem lepsze zawiesznie, lepsze auto, większy silnik, mniej kilo, portalowe mosty itp.
dla przykładu jest takie autko na sieci, którym już coś w terenie zrobisz i to jest 2003 rocznik. Przy zakupie takiego autka sporo zaoszczedzisz na doposażaniu auta. Tu masz komplet gotowy to śmigania. Jedyne co to może obawiałbym się o stan przegubów z przodu bo simex nie jest lekkim bieżnikiem, ale z koleji rozmiar opon kupiony z głową. Jeżeli nie planujesz rajdów a turystyczne śmiganie to nic więcej Ci nie trzeba
http://allegro.pl/nissan-terrano-offroa ... 30615.html
Jeżeli chcesz coś mocniejszego, wal do chłopaków wyżej, bo oni powiedzą ci wszystko o aucie bez ściemy i unikniesz rozczarowań.
http://allegro.pl/nissan-terrano-offroa ... 30615.html
Jeżeli chcesz coś mocniejszego, wal do chłopaków wyżej, bo oni powiedzą ci wszystko o aucie bez ściemy i unikniesz rozczarowań.
Darek... pisze:Kubuś XJ pisze:simex nie jest lekkim bieżnikiem, ale z koleji rozmiar opon kupiony z głową
trochę sobie zaprzeczasz simex do turystyki
w życiu bym nie kupił simexa do turystyki, napisałem tylko, że simex mógł wpłynąć na przeguby ale rozmiar nie jest za duży więc może jest ok. Nie wyobrażam sobie dojazdówki 1000 km albo więcej na tym kapciu:)
ja mam swojego Y60 zielonego na sprzedaż, "nowa" skrzynia przerobiona z Y61 na nowych łożyskach, sprzęgło prawie nowe EXEDY nie ma nawet 10tysi, RD28T+IC+mod pompy doładowanie 1,1b, rama i buda obspawana, mosty ogarnięte, kola BFG MT 32/11,5R15 ok 12mm, zawieszenie podkładki 2"+sprezyny z 4,2D - razem ok 2,5-3", snorkel -
na forum w technicznym- motacie coś jest trochę fotek z budowy
używany przez 4 lata jako jedyny środek transportu obecnie sporadycznie bo częściej ganiam drugim Y60 tyle ze longiem i sprzedaje bo więcej wydaje na OC niż na paliwo
tel 506016128
na forum w technicznym- motacie coś jest trochę fotek z budowy
używany przez 4 lata jako jedyny środek transportu obecnie sporadycznie bo częściej ganiam drugim Y60 tyle ze longiem i sprzedaje bo więcej wydaje na OC niż na paliwo
tel 506016128
Witam oglądałem kilka aut i doszedłem do wniosku, że jak Patrol lub inne auto to tyko czterodrzwiowe.
Znalazłem takie autko http://tablica.pl/oferta/jeep-cherokee- ... 51238dafc3 pisaliście, że silniki 2,5 diesel to nie najlepsza jednostka czy w tym aucie z tego rocznika jest taka jednostka. Gdybyście napotkali autko godne polecenia czekam na informacje.
Znalazłem takie autko http://tablica.pl/oferta/jeep-cherokee- ... 51238dafc3 pisaliście, że silniki 2,5 diesel to nie najlepsza jednostka czy w tym aucie z tego rocznika jest taka jednostka. Gdybyście napotkali autko godne polecenia czekam na informacje.
to jest ten sam szit co 3,1 w WJ i 2,5 w ZJ
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
A co powiecie na temat takiego cuda http://allegro.pl/land-rover-discovery- ... 34857.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości