Żółty znów jeździ
- woodie
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 23 kwie, 2007
- Lokalizacja: Niebuszewo-Arkońskie
Żółty znów jeździ
Żółty przeszedł przegląd. Remont trwający od stycznia obejmował:
Mechanika:
1. Regeneracja wału przedniego (Jarek Bobak)
2. Zmiana przegubów (Jarek Bobak)
3. Wymiana uszczelniaczy w reduktorze (Jarek Bobak)
4. Zmiana świec żarowych (Jarek Bobak)
5. Demontaż PTO i wysyłka do regeneracji do Zielonej Góry (ja)
6. Zmiana mocowań rury wydechowej, wymiana śrub (ja)
7. Wymiana wszystkich płynów (chłodnica, sprzęgło, hamulcowy, oleje) i filtrów (dyzio+ja)
8. Zmiana snorkla (dyzio+ja+karpik)
9. Wymiana pompy sprzęgła (dyzio+ja)
Elektryka
1. Wymiana całej wiązki wewnątrz auta (zostało tylko to co idzie do silnika) (siwy)
2. Wymiana oświetlenia wewnętrznego (siwy)
3. Naprawa podświetlenia konsoli i zegarów (siwy),
4. Naprawa spryskiwacza, oświetlenia zewnętrznego, naprawa liczników (siwy)
5. Poprowadzenie wiązki pod sufitem (siwy)
6. Wyprowadzenia kabli na halogeny dachowe (siwy)
7. Montaż przetwornicy (siwy)
Blacharka
1. Zdjęcie całej powłoki lakierniczej do gołej stali z całego nadwozia i środka auta (dyzio+ja)
2. Wycinanie skorodowanych elementów, wspawywanie nowych (kilkanaście punktów) (dyzio+ja)
3. Wymiana kompletu drzwi, tylnej klapy i szyby (dyzio+ja)
4. Regeneracja grilla (zakład na Wernyhory)
5. Łatanie/spawanie uszczerbków w blachach (dyzio)
6. Budowa konstrukcji pod nowe fotele (dyzio+ja)
7. Budowa otwieranej skrzynki na wyciągarkę (dyzio+ja)
8. Konserwacja antykorozyjna (podkład Interthane+ lakier Interplus) na całość (dyzio+ja)
9. Konserwacja podwozia - bitexopodobne (dyzio+ja)
10. Konserwacja wnętrza (podkład interthane+guma natryskowa+mata dekarska+guma natryskowa)
11. Zabudowa z alu ryflowanego (dyzio+ja)
12. Docięcie boczków (DarekZ)
13. Nowa tapicerka (skaja) (karpik+dyzio+ja)
14. montaż nowych foteli i kanapy (przód BMW E38, Środek Pajero2)
15. Malowanie i montaż elementów plastikowych wewnętrzych i zewnętrznych (dyzio+ja)
16. Uszczelnienie kabiny (pozostawienie korków spustowych) (dyzio+ja)
17. Założenie fartuchów gumowych na nadkola (dyzio+ja)
Pozostało:
1. Zmiana pasów bezpieczeństwa
2. Dokończenie tapicerki (podsufitka i dwie listwy podszybia)
3. Zmiana skrzyni biegów
4. Zmiana drążka kierowniczego (końcówki zmotane, niewymienialne)
5. Zamontowanie PTO, liny, haka itp.
Przy okazji wielkie podziękowania dla ekipy która mi pomagała - żeby było zabawniej, większość to chłopaki z civicklub.pl
Więc dzięki Dyziowi za pomoc przy całym remoncie, Siwemu za ogarnięcie całej elektryki oraz Karpikowi za pomoc przy tapicerce i dostarczanie potrzebnych narzędzi i części. SAT'owi dzięki za wszelkie rady i wskazówki co do remontowania kanarka. i za wybór koloru
jak się uda to podjadę na ściemę
Mechanika:
1. Regeneracja wału przedniego (Jarek Bobak)
2. Zmiana przegubów (Jarek Bobak)
3. Wymiana uszczelniaczy w reduktorze (Jarek Bobak)
4. Zmiana świec żarowych (Jarek Bobak)
5. Demontaż PTO i wysyłka do regeneracji do Zielonej Góry (ja)
6. Zmiana mocowań rury wydechowej, wymiana śrub (ja)
7. Wymiana wszystkich płynów (chłodnica, sprzęgło, hamulcowy, oleje) i filtrów (dyzio+ja)
8. Zmiana snorkla (dyzio+ja+karpik)
9. Wymiana pompy sprzęgła (dyzio+ja)
Elektryka
1. Wymiana całej wiązki wewnątrz auta (zostało tylko to co idzie do silnika) (siwy)
2. Wymiana oświetlenia wewnętrznego (siwy)
3. Naprawa podświetlenia konsoli i zegarów (siwy),
4. Naprawa spryskiwacza, oświetlenia zewnętrznego, naprawa liczników (siwy)
5. Poprowadzenie wiązki pod sufitem (siwy)
6. Wyprowadzenia kabli na halogeny dachowe (siwy)
7. Montaż przetwornicy (siwy)
Blacharka
1. Zdjęcie całej powłoki lakierniczej do gołej stali z całego nadwozia i środka auta (dyzio+ja)
2. Wycinanie skorodowanych elementów, wspawywanie nowych (kilkanaście punktów) (dyzio+ja)
3. Wymiana kompletu drzwi, tylnej klapy i szyby (dyzio+ja)
4. Regeneracja grilla (zakład na Wernyhory)
5. Łatanie/spawanie uszczerbków w blachach (dyzio)
6. Budowa konstrukcji pod nowe fotele (dyzio+ja)
7. Budowa otwieranej skrzynki na wyciągarkę (dyzio+ja)
8. Konserwacja antykorozyjna (podkład Interthane+ lakier Interplus) na całość (dyzio+ja)
9. Konserwacja podwozia - bitexopodobne (dyzio+ja)
10. Konserwacja wnętrza (podkład interthane+guma natryskowa+mata dekarska+guma natryskowa)
11. Zabudowa z alu ryflowanego (dyzio+ja)
12. Docięcie boczków (DarekZ)
13. Nowa tapicerka (skaja) (karpik+dyzio+ja)
14. montaż nowych foteli i kanapy (przód BMW E38, Środek Pajero2)
15. Malowanie i montaż elementów plastikowych wewnętrzych i zewnętrznych (dyzio+ja)
16. Uszczelnienie kabiny (pozostawienie korków spustowych) (dyzio+ja)
17. Założenie fartuchów gumowych na nadkola (dyzio+ja)
Pozostało:
1. Zmiana pasów bezpieczeństwa
2. Dokończenie tapicerki (podsufitka i dwie listwy podszybia)
3. Zmiana skrzyni biegów
4. Zmiana drążka kierowniczego (końcówki zmotane, niewymienialne)
5. Zamontowanie PTO, liny, haka itp.
Przy okazji wielkie podziękowania dla ekipy która mi pomagała - żeby było zabawniej, większość to chłopaki z civicklub.pl
Więc dzięki Dyziowi za pomoc przy całym remoncie, Siwemu za ogarnięcie całej elektryki oraz Karpikowi za pomoc przy tapicerce i dostarczanie potrzebnych narzędzi i części. SAT'owi dzięki za wszelkie rady i wskazówki co do remontowania kanarka. i za wybór koloru
jak się uda to podjadę na ściemę
Life is short. Drive more.
- kabbbatunio
- Operator wyciagarki
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
- Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>
Re: Żółty znów jeździ
woodie pisze:4. naprawa liczników (siwy)
to teraz jaki stan licznika 100 tys i pewnie nie latany w terenie
Re: Żółty znów jeździ
woodie pisze:Żółty przeszedł przegląd. Remont trwający od stycznia obejmował:
Mechanika:
1. Regeneracja wału przedniego (Jarek Bobak)
2. Zmiana przegubów (Jarek Bobak)
3. Wymiana uszczelniaczy w reduktorze (Jarek Bobak)
4. Zmiana świec żarowych (Jarek Bobak)
5. Demontaż PTO i wysyłka do regeneracji do Zielonej Góry (ja)
6. Zmiana mocowań rury wydechowej, wymiana śrub (ja)
7. Wymiana wszystkich płynów (chłodnica, sprzęgło, hamulcowy, oleje) i filtrów (dyzio+ja)
8. Zmiana snorkla (dyzio+ja+karpik)
9. Wymiana pompy sprzęgła (dyzio+ja)
Elektryka
1. Wymiana całej wiązki wewnątrz auta (zostało tylko to co idzie do silnika) (siwy)
2. Wymiana oświetlenia wewnętrznego (siwy)
3. Naprawa podświetlenia konsoli i zegarów (siwy),
4. Naprawa spryskiwacza, oświetlenia zewnętrznego, naprawa liczników (siwy)
5. Poprowadzenie wiązki pod sufitem (siwy)
6. Wyprowadzenia kabli na halogeny dachowe (siwy)
7. Montaż przetwornicy (siwy)
Blacharka
1. Zdjęcie całej powłoki lakierniczej do gołej stali z całego nadwozia i środka auta (dyzio+ja)
2. Wycinanie skorodowanych elementów, wspawywanie nowych (kilkanaście punktów) (dyzio+ja)
3. Wymiana kompletu drzwi, tylnej klapy i szyby (dyzio+ja)
4. Regeneracja grilla (zakład na Wernyhory)
5. Łatanie/spawanie uszczerbków w blachach (dyzio)
6. Budowa konstrukcji pod nowe fotele (dyzio+ja)
7. Budowa otwieranej skrzynki na wyciągarkę (dyzio+ja)
8. Konserwacja antykorozyjna (podkład Interthane+ lakier Interplus) na całość (dyzio+ja)
9. Konserwacja podwozia - bitexopodobne (dyzio+ja)
10. Konserwacja wnętrza (podkład interthane+guma natryskowa+mata dekarska+guma natryskowa)
11. Zabudowa z alu ryflowanego (dyzio+ja)
12. Docięcie boczków (DarekZ)
13. Nowa tapicerka (skaja) (karpik+dyzio+ja)
14. montaż nowych foteli i kanapy (przód BMW E38, Środek Pajero2)
15. Malowanie i montaż elementów plastikowych wewnętrzych i zewnętrznych (dyzio+ja)
16. Uszczelnienie kabiny (pozostawienie korków spustowych) (dyzio+ja)
17. Założenie fartuchów gumowych na nadkola (dyzio+ja)
Pozostało:
1. Zmiana pasów bezpieczeństwa
2. Dokończenie tapicerki (podsufitka i dwie listwy podszybia)
3. Zmiana skrzyni biegów
4. Zmiana drążka kierowniczego (końcówki zmotane, niewymienialne)
5. Zamontowanie PTO, liny, haka itp.
Przy okazji wielkie podziękowania dla ekipy która mi pomagała - żeby było zabawniej, większość to chłopaki z civicklub.pl
Więc dzięki Dyziowi za pomoc przy całym remoncie, Siwemu za ogarnięcie całej elektryki oraz Karpikowi za pomoc przy tapicerce i dostarczanie potrzebnych narzędzi i części. SAT'owi dzięki za wszelkie rady i wskazówki co do remontowania kanarka. i za wybór koloru
jak się uda to podjadę na ściemę
a to co ? lista wypłat
gratulacje że w końcu skończyłeś. teraz to tylko deptak międzyzdroje bo do terenu szkoda
- woodie
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 23 kwie, 2007
- Lokalizacja: Niebuszewo-Arkońskie
Co do tego co działało. hmm rama oki, silnik oki, wyciągarka stara 660 oki (PTO nie), felgi dają radę Blachy to mieszanka szpachli, tlenku żelaza, dziur z dodatkiem różnego pochodzenia lakierów i fragmentami stali Opony działają ale powoli trzeba będzie wymieniać.
Jeśli chodzi o koszty to za całość wyszło około 7,5-8k PLN, uważam że to niezły wynik, zwłaszcza że farby, podkłady oraz części zamienne kupowałem dobrej jakości.
Stan licznika około 400TKM w terenie robił sporo.
W teren planuję jeździć, ale musiałem pomyśleć o tym, że to auto ma wozić ludzi na paintball, rodzinę na biwaki i dłuższe wypady. W związku z tym musiało też zyskać na wygodzie i hmm... wyglądzie. Ale nie polerowałem felg i obudowy filtra powietrza
Co do zmian planowanych zapomniałem napisać o resorach na przód.
Jeśli chodzi o koszty to za całość wyszło około 7,5-8k PLN, uważam że to niezły wynik, zwłaszcza że farby, podkłady oraz części zamienne kupowałem dobrej jakości.
Stan licznika około 400TKM w terenie robił sporo.
W teren planuję jeździć, ale musiałem pomyśleć o tym, że to auto ma wozić ludzi na paintball, rodzinę na biwaki i dłuższe wypady. W związku z tym musiało też zyskać na wygodzie i hmm... wyglądzie. Ale nie polerowałem felg i obudowy filtra powietrza
Co do zmian planowanych zapomniałem napisać o resorach na przód.
Life is short. Drive more.
- kabbbatunio
- Operator wyciagarki
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
- Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości