Strona 1 z 1

PATROL GR zmiana silnika

: czw 22 maja, 2008
autor: kogut
NABYLEM 3.0 di od y61 i chce wymienic u siebie caly komplet czyli silnik skrzynie i mosty.mam teraz oczywiscie 2.8 td , mam pytanie czy jest sens wiem ze bedzie troszke wiecej mocy :D ale chyba tez troszke zyskam na masie , niewiem czy cos strace oprucz kasy i czasu na zmiane :?: :?:

: czw 22 maja, 2008
autor: kogut
Iras ty sie nieodzywaj :D :D :D

: czw 22 maja, 2008
autor: Tamlin
Motaj, motaj ktoś musi zacząć poprawiać konstruktora :622:

: czw 22 maja, 2008
autor: iras
kogut pisze:Iras ty sie nieodzywaj :D :D :D



Kogut poco ci ta moc jak umiejetnosci brak :lol: :lol: :lol:

: czw 22 maja, 2008
autor: kogut
wlasnie braki bede nadrabial moca :D :D :D i bede mial intercooler i turbo a wspominalem cos o 160 KM :D :D

: czw 22 maja, 2008
autor: qsma
i wstaw se jeszcze młynek do kawy. tak tylko chciałem ci spierdolic temat, znaczy skasztanic :twisted:

: pt 23 maja, 2008
autor: iras
qsma pisze:i wstaw se jeszcze młynek do kawy. tak tylko chciałem ci spierdolic temat, znaczy skasztanic :twisted:


a nie mozesz sam siebie wyciac :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol:

: pt 23 maja, 2008
autor: zięba
Słyszałem, że strasznie mocne są te 3,0 zwłaszacza głowice mocne, zwłaszcza z początku produkcji wspaniale znoszą obciążenia w terenie pewnie dla tego ,że francuzi silnik składali a o nich to złego słowa powiedzieć nie można bo to najlepsi fachowcy, no i ten piękny gang czterocylindrowca

: pt 23 maja, 2008
autor: kogut
to mnie troche pocieszyles :D :D

: pt 23 maja, 2008
autor: kabbbatunio
qsma pisze:i wstaw se jeszcze młynek do kawy. tak tylko chciałem ci spierdolic temat, znaczy skasztanic :twisted:



hehehe, kasztany to specjalnosc GRABARZy :wink:

: pt 23 maja, 2008
autor: kogut
Qsma myslalem ze na forum sie nie uzywa brzydkich slow bo dzieci czytaja :D :D :D :D a jeden mlynek mi humoru niespi.....doli :D :D :D :D

: ndz 25 maja, 2008
autor: LSD
zięba pisze:Słyszałem, że strasznie mocne są te 3,0 zwłaszacza głowice mocne, zwłaszcza z początku produkcji wspaniale znoszą obciążenia w terenie pewnie dla tego ,że francuzi silnik składali a o nich to złego słowa powiedzieć nie można bo to najlepsi fachowcy, no i ten piękny gang czterocylindrowca


:lol: :lol: Ha ha ha....

Przecież ten silnik jest jeszcze bardziej wybuchowy od 2,8 td. Wyminiali je na gwarancji, bo im korby bokami wychodziły.
Według mnie praca nie warta efektu. Zyskasz trochę mocy, ale jakim kosztem. Poza tym oprócz silnika musisz mieć skrzynię od 3,0, cały osprzęt, całą elektrykę itp.

Już lepiej 4,2 sobie przeszczep.

: pn 26 maja, 2008
autor: kogut
mam caly komplet a wybuchaly pierwsze modele :D :D a moze znacie kogos kto ma gr 30di dwudrzwiowego i troche tyral w terenie :?: :?: :?: :?:

: pn 26 maja, 2008
autor: prezes
Poczatkowe modele miały kłopot z układem korbowo-tłokowym. Poprawili to w późniejszych modelach [chodzi o rocznik]
Zyskasz na osiągach ale stracisz na wiekszym spalaniu.
Poza tym z GRa Ferrari nie zrobisz !. A sama sztuka dla sztuki ??

: pn 26 maja, 2008
autor: zięba
ja jechałem takim zimą w górach, dla mnie jest spier...lony prawie go rozbiłem, cały czas trzeba używać sprzęgła jak za bardzo zwolnisz to sam zaczyna przyspieszać jak byś do dechy wcisnął zawału można dostać