Strona 1 z 1

ODPOWIETRZENIA

: pt 21 mar, 2008
autor: Miras
Może w temacie ktoś mądrzejszy pomoże.
Po Jastrowiu straszny zylc z reduktora wylali.

: śr 07 maja, 2008
autor: petio
ruszyło się coś w temacie? bo też zainteresowany jestem. nie mam pojęcia gdzie to wyprowadzić... co by 10x nie poprawiać.mosty, skrzynia, reduktor, no i bak(chyba najtrudniejsze???) każdy z osobna? byle do góry? czy wiązke z tego zrobić i do kabiny, pod sufit?

: śr 07 maja, 2008
autor: Wojtas
Zmieniac czesciej olej-to najlepsze rozwiazanie

: śr 07 maja, 2008
autor: prezes
To najprostrza robota pod słońcem.
Powyprowadxzajcie silikonowe węzyki najwyżej jak możecie, można je spiąć w jedną "magistralę" i do góry.
Najlepiej wyprowadzić po sama maskę i zakończyć taką pętlą z węzyka coby woda sama przy GŁĘBOKIM brodzeniu sie nie wlała i skierować wężyk ku dołowi.

: śr 07 maja, 2008
autor: Darek...
i zakończyć filtrem paliwa (jakiś z poldawki za grosze)

: śr 07 maja, 2008
autor: petio
dzięki na dniach będę "tańczył z wężami" :lol:
aż do filtra paliwa to mi chyba na razie nie trzeba :? ale do rozpatrzenia.
tylko nie wiem co z bakiem. trzeba go zdjąć? w mituwisi podobno tam coś namieszane jest z tym odpowietrzeniem

: śr 07 maja, 2008
autor: kogut
W patrolu chyba niema sensu grzebac w orginalnych odpowietrzeniach :?: :?: :?:

: śr 07 maja, 2008
autor: iras
zo znaczy apraszam do mnie poogladac most na orginalnych odpowietrzeniach to znaczy to co z niego zostalo :( :( :(

: śr 07 maja, 2008
autor: kogut
chodzi mi o sprawne :D :D :D

: czw 08 maja, 2008
autor: prezes
Ja sie tam może nie znam, ale tylny odpowietrzenie tylnego mostu w Patrolu jest pociągniete do "łąłcznika-rury" miedzy rama. Niewiele wyżej od tylnego mostu.
Wg mnie zawsze jest sens wyciągac odpowietrzenia wyzej niz zrobiła to fabryka [w autach które JEŻDŻĄ w terenie].

: czw 08 maja, 2008
autor: LSD
Oprócz odpowietrzników posprawdzajcie se gumy na wybieraku skrzyni biegów. Oczywiście chodzi mi o tę wewnętrzną - to częste miejsce "nawadniania" skrzyni biegów.