CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD
CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD
WITAM MAM MAŁY PROBLEM Z CIŚNIENIEM OLEJU JAK JEST ZIMNY TO OK JAK CIEPŁY TO LEKKO ZA MAŁE CZEKAM NA PORADY POZDRO
przem68 pisze:Benes pisze:jak się nagrzeje to ciśnienie się zwiększa??
przecież pisze, że "lekko za małe"
a no faktycznie
porada nr 1
- sprawdzić pompę oleju
porada nr 2
- zrobić szlif wału i wymienić panewki
porada nr 3
- przygotować się do remontu kapitalnego/szukać silnika
porada nr 4
- w jakiś sposób zwiększyć gęstość oleju
i inne rozwiązanie czasem bardzo banalne
....
- Miras
- Młodszy grabarz
- Posty: 248
- Rejestracja: pt 14 gru, 2007
- Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
- Kontaktowanie:
Re: CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD
gszyp pisze:WITAM MAM MAŁY PROBLEM Z CIŚNIENIEM OLEJU JAK JEST ZIMNY TO OK JAK CIEPŁY TO LEKKO ZA MAŁE CZEKAM NA PORADY POZDRO
Cze, zajmuję się olejami od 10 lat. W Twojej Pajerce w temp.ok.0st. ciśnienie może dochodzić do 5-6kg/cm2 przy zimnym silniku, natomiast przy gorącym (na wolnych obrotach-luz) nie powinno przekraczać w dół 0,3kg/cm2. Jeżeli jest inaczej to patrz poprzednie posty. Jeszcze może być inny ból, jeżeli tuż po wymianie oleju jest o.k., a po czasie ciśnienie jest zbyt małe, to może oznaczać, że wtryski leją rozrzedzając olej.
Zadzwoń 507 198 638.
- Miras
- Młodszy grabarz
- Posty: 248
- Rejestracja: pt 14 gru, 2007
- Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
- Kontaktowanie:
gszyp pisze:na jałowyp prrzy ciepłym silniku jest między 0 a 2 według książek może tak być ale na wyższych jest za niskie
Moim zdaniem jest o.k. m. 0 a 2 jest 1 i to jest o.k., ale jak chcesz to podrzucę ci Moto Doktora. A propos oleju - patrz na API do turba po literce C musi być min. literka F. Jeśli jest B,C,D,E to nawet gdy piszą turbo, to bajer.
SHPD nie musi być, bo napewno jeżdzisz dookoła komina, a nie w długie trasy. Nara.
A przed wymianą oleju nie lałeś jakiegoś badziewia do czyszczenia? Zacznij od czujnika chyba jest najtańszy! A ile ma przelatane to cudo ?
Wrangler YJ 4 l
Defender 110 td5
Jeep Comanche MJ 4 l
Toyota HDJ 80
Same Legendy
---------------------------------------
Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....
Defender 110 td5
Jeep Comanche MJ 4 l
Toyota HDJ 80
Same Legendy
---------------------------------------
Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....
Posłuchaj. Swego czasu filtry oleju pt. FILTRON zdarzało się , że nie trzymały ciśnienia. Zacznij od wymiany filtra , zanim zrobisz remont. Nie lej póki co żadnych wynalzków "motodoktor". Zanim coś zrobisz czytaj wydasz kasę najważniejsza jest diagnoza. Wkręć manualny zegar do ciśnienia oleju w miejsce czujnika oleju.
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 30 gości