Uturbienie 4,2 d w Patrolu-subiektywna opinia
: śr 01 lut, 2017
Dolozylem turbinę w Patrolu 4,2 d.
Silnik nadal ma "dobry dół" a od około 2200 rpm turbina dmucha jak szalona i czuć wtedy moc doładowania.
Zaczyna "wstawać" już od 1700rpm,lecz efekt jej roboty przychodzi ciut później.
Znacznie poprawiło się przyspieszenie na pierwszych trzech biegach.
Pojechałem na" odcinek testowy" na A6 od węzła Kijewo do Kołbaskowa i spowrotem.
Na tym odcinku jest sporo podjazdów często o "męczącym stopniu nachylenia" dla wolnossącego 4.2d.
Na każdym podjeździe prędkość mi nie spadła poniżej 120 km/h jedynie ostatni podjazd od Odry Zachodniej do Kołbaskowa prędkość na krótko spadła do 115km/h.
Prędkość maksymalna jaką dziś wykrecilem to145 km/h. Powinien do 150 się rozbujac.
Z całej operacji jestem na chwilę obecną zadowolony. Zobaczymy jak z trwałością.
Usługa została wykonana w sposób merytoryczny w Nieautoryzowanym Serwisie Nissana Opla i Bmw.
Silnik nadal ma "dobry dół" a od około 2200 rpm turbina dmucha jak szalona i czuć wtedy moc doładowania.
Zaczyna "wstawać" już od 1700rpm,lecz efekt jej roboty przychodzi ciut później.
Znacznie poprawiło się przyspieszenie na pierwszych trzech biegach.
Pojechałem na" odcinek testowy" na A6 od węzła Kijewo do Kołbaskowa i spowrotem.
Na tym odcinku jest sporo podjazdów często o "męczącym stopniu nachylenia" dla wolnossącego 4.2d.
Na każdym podjeździe prędkość mi nie spadła poniżej 120 km/h jedynie ostatni podjazd od Odry Zachodniej do Kołbaskowa prędkość na krótko spadła do 115km/h.
Prędkość maksymalna jaką dziś wykrecilem to145 km/h. Powinien do 150 się rozbujac.
Z całej operacji jestem na chwilę obecną zadowolony. Zobaczymy jak z trwałością.
Usługa została wykonana w sposób merytoryczny w Nieautoryzowanym Serwisie Nissana Opla i Bmw.