Strona 1 z 1

reduktor

: sob 06 gru, 2014
autor: skarabeusz2
Mam jeszcze jeden problem. W mojej 160 przy włączonym reduktorze na obrotach pozwalających wjechać pod górę bokiem, rozłancza sę przechodząc w pozycję jałową. Czy takie rzeczy sę naprawia, czy też lepiej szukać zamianki?

: sob 06 gru, 2014
autor: miastek
Jak sam nie jestes w stanie ogarnąć tematu to taniej bedzie kupic drugi reduktor.

: sob 06 gru, 2014
autor: LSD
miastek pisze:Jak sam nie jestes w stanie ogarnąć tematu to taniej bedzie kupic drugi reduktor.


Nawet nówki sztuki są :)

http://allegro.pl/reduktor-nissan-patro ... 43560.html

: ndz 07 gru, 2014
autor: skarabeusz2
A problemem jest wielkim założyć skrzynię z reduktorem od 60-tki, widziałem darek z. ma na sprzedaż (przynajmniej miał). Rozumiem że trzeba mieć dodatkową przejściówkę ale poza tym czy nie ma jakiś większych problemów? :692:

: ndz 07 gru, 2014
autor: miastek
Bez sensu. Wyjscie walu na tyl jest w innym miejscu. W krótkim patrolu wał nie wyrabia. Z reszta do silnika nie pasuje a skrzynie w 160kach sa mocniejsze niż y60 2.8.

: ndz 07 gru, 2014
autor: skarabeusz2
Takie miałem przeczucie, że to głupi pomysł, ale zapytać i wysłuchać nie zaszkodzi. Po nowym roku kupię chyba tego nowelasa i może byś kolego miastek wymienił. Może mnie pamiętasz, rok temu robiliście mi elektrykę. :681: :671:

: ndz 07 gru, 2014
autor: LSD
skarabeusz2 pisze:Takie miałem przeczucie, że to głupi pomysł, ale zapytać i wysłuchać nie zaszkodzi. Po nowym roku kupię chyba tego nowelasa i może byś kolego miastek wymienił. Może mnie pamiętasz, rok temu robiliście mi elektrykę. :681: :671:


Jak chcesz tego nowego to zaproponuj gościowi cene 700-800 zł. On stoi na Allegro z rok czasu. Generalnie przy takiej cenie będzie się opłacać, bo tyle to zapłacisz za komplet dobrych łożysk i uszczelniaczy.

: ndz 07 gru, 2014
autor: skarabeusz2
Kojarzę firmę sprzedającą z innych aukcji, a targować się oczywiście będę.

: ndz 07 gru, 2014
autor: miastek
skarabeusz2 pisze:Takie miałem przeczucie, że to głupi pomysł, ale zapytać i wysłuchać nie zaszkodzi. Po nowym roku kupię chyba tego nowelasa i może byś kolego miastek wymienił. Może mnie pamiętasz, rok temu robiliście mi elektrykę. :681: :671:


Nie ma problemu, telefon do mnie masz.
:668:

: wt 09 gru, 2014
autor: rafal
witam , jeśli masz zrobionego body lifa sprawdz czy dobrze podcięta(wycięta) została część podłogi przy lewarku mielismy kiedys podobne problemy i sprawdz czy nie są zerwane poduszki pod skrzynią biegów.
pozdrawiam

: śr 10 gru, 2014
autor: skarabeusz2
Cześć Rafał. Nie zabardzo wiem co to body lift. Sytuacja wygląda następująco. Załaczam reduktor, chwilę pojeżdżę na wysokich obrotach i koniec, dzwignia od reduktora przechodzi w pozycję jałową.
Gdy załączę ją ponownie, za moment problem pojawia się ponownie.
A poduszki sprawdzę jutro, choć pewnie zwoje już wysłużyły.

: śr 10 gru, 2014
autor: prezes
Bodylift -w krótkich żołnierskich słowach, uniesienie karoseri na dystansach nad ramą.

Wg @Rafała u ciebie wajcha od reduktora może mieć kolizję z karoserią w miejscu gdzie się włącza reduktor w położenie 4L.

: śr 10 gru, 2014
autor: skarabeusz2
Rozumiem. Napewno jutro sprawdzę.

: śr 10 gru, 2014
autor: LSD
skarabeusz2 pisze:Rozumiem. Napewno jutro sprawdzę.


Nawet nie musi kolidować z karoserią. Wystarczy, że osłona gumowa jest mocno napięta, a tak się może stać przy body lifcie.