Strona 1 z 4

Abowóz

: śr 01 paź, 2014
autor: Abo
Kotwica dostała przednie amory KONI RAID ustawione na najmocniejsze tłumienie.
Moim zdaniem był to rewelacyjny pomysł, samochód zachowuje się na wybojach jak przyklejony i nie podskakuje. :688:
Ponieważ przednie się sprawdziły to tylne też będą KONI Raidy :676:

: śr 01 paź, 2014
autor: Jasiu
gaśnicę sobie kup a nie amory
:688:

Re: Abowóz

: śr 01 paź, 2014
autor: LSD
Abo pisze:Kotwica dostała przednie amory KONI RAID ustawione na najmocniejsze tłumienie.
Moim zdaniem był to rewelacyjny pomysł, samochód zachowuje się na wybojach jak przyklejony i nie podskakuje. :688:
Ponieważ przednie się sprawdziły to tylne też będą KONI Raidy :676:


Potwierdzam. Też mam RAIDy i też tylko z przodu. Różnica pomiędzy Lovelsami które miałem przedtem ogromna.
Uważam, że tył praktycznie nia ma znaczenia, szczególnie jak się na pusto jeździ dlatego nie będę inwestował. Niestety różnica w cenie duża :(

: śr 01 paź, 2014
autor: miastek
Ja mam na przodzie i tyle koni hevy track'i zwykłe nie raid'y. I w porównaniu do dobinsonów czy innych jakie miałem różnica jest potężna nie mówiąc już o możliwości regulacji twardości. A cena ich jest nie wiele większa od innych producentów.

: śr 01 paź, 2014
autor: prezes
Maciek, na allegro Koni kosztują w granicach 2000 pln za oś.
A to coby nie mówić to jednak dość sporo.
Dobinsons +2" to koszt 700 za oś.

: śr 01 paź, 2014
autor: LSD
Koni Rajdy kosztują faktycznie coś ok 2000 zł za oś.
Koni HT (o tych pisze Miastek) 1000 zł za oś.

Podstawowa różnica pomiędzy Raid/HT to, że te pierwsze mają wbudowane hydrauliczne odboje. Dlatego tak fajnie działają na dużych wyje...ch.
Ważne jest dla ich poprawnej pracy NIE montowanie mechanicznych (gumowych) odbojników w zawieszeniu.

Re: Abowóz

: czw 02 paź, 2014
autor: Abo
Jasiu pisze:gaśnicę sobie kup a nie amory
:688:

Już mam kabelek OS50, przekaźnik, hebel i końcówki, będzie dobrze :688:

LSD pisze:
Abo pisze:Kotwica dostała przednie amory KONI RAID ustawione na najmocniejsze tłumienie.
Moim zdaniem był to rewelacyjny pomysł, samochód zachowuje się na wybojach jak przyklejony i nie podskakuje. :688:
Ponieważ przednie się sprawdziły to tylne też będą KONI Raidy :676:


Potwierdzam. Też mam RAIDy i też tylko z przodu. Różnica pomiędzy Lovelsami które miałem przedtem ogromna.
Uważam, że tył praktycznie nia ma znaczenia, szczególnie jak się na pusto jeździ dlatego nie będę inwestował. Niestety różnica w cenie duża :(


Przód idzie jak przyklejony, a pusty tył podskakuje. Fakt że to bardzo nie przeszkadza, raczej denerwuje. Dlatego mam zamiar odżałować ;)

LSD pisze:Koni Rajdy kosztują faktycznie coś ok 2000 zł za oś.
Koni HT (o tych pisze Miastek) 1000 zł za oś.

Podstawowa różnica pomiędzy Raid/HT to, że te pierwsze mają wbudowane hydrauliczne odboje. Dlatego tak fajnie działają na dużych wyje...ch.
Ważne jest dla ich poprawnej pracy NIE montowanie mechanicznych (gumowych) odbojników w zawieszeniu.


Dałem za oś 1800. I to był mój najlepszy zakup do Parcha :688:
A przy różnicy 700 do 1000 za HT to bym się nawet chwili nie zastanawiał (na korzyść KONI).
Miałem Dobinsony 2 lata i 2 lata się wk*wiałem.


Tak myślę jeszcze żeby w zderzaki wstawić te tanie LED lampy robocze z Alledrogo.

: czw 02 paź, 2014
autor: gszyp
A dla mnie dobinson to największe gówno na jakim jeździłem,Prezio chyba wolał bym już jakieś amady bo chociaż nie wybuchają po roku i są tańsze jak dobrze pamiętam

: czw 02 paź, 2014
autor: miastek
Abo, jeśli mówisz o tych to zamów od razu dla mnie 1 szt roboczy (flood).
Podzielimy przesyłke.

http://allegro.pl/lampa-1-led-halogen-r ... 87437.html

: czw 02 paź, 2014
autor: Abo
już te kupiłem maja więcej światła
No i są okrągłe = łatwiej dziury w zderzakach zrobić.

: czw 02 paź, 2014
autor: miastek
Bez sensu, zobacz jaki otwór trzeba będzie wiercić a pod te kwadratowe robisz otwór wielkości soczewki, reszta zostaje pod zderzakiem.
A światła dają mniej niż te 10W widziałem ich porównanie gdzieś w necie.
No ale jak se stryjenka woli.

: czw 02 paź, 2014
autor: Abo
Zobaczę jak świecą, mam 10 dni na zwrot :668:
Zależy mi na szerokim strumieniu na boki, jak świecenie będzie przez dziurkę to mi po co?
Poza tym chcę duże dziury w zderzaku. :688:
Długie założę to co Ty masz, wreszcie to muszę posklejać, albo kupię 2x jakieś bulwarowe 120W z Aliexpress ;)

: czw 02 paź, 2014
autor: miastek
Poszukaj od razu alternatora ze 100A bo oryginalny nie daje rady.
U mnie przy włączonych długich plus led ok 120W pluz dwa halogeny po 55W przy dłuższej jeździe napięcie spadało tak że wskaźnik paliwa opadał do zera. Dopiero po odpięciu halogenów dawał radę.
Teraz motam altek 100A właśnie, mam nadzieję że ogarnie temat.

: czw 02 paź, 2014
autor: LSD
miastek pisze:Poszukaj od razu alternatora ze 100A bo oryginalny nie daje rady.


Mam namierzone 100A do 4,2d. Pasują praktycznie PnP. Jeden taki jeździ u mnie od jakiegoś czasu:). Jak ktoś chce to podzielę się wiedzą tajemną w tym temacie.

: czw 02 paź, 2014
autor: Abo
No to poproszę o tą wiedzę :668:

: czw 02 paź, 2014
autor: LSD
Abo pisze:No to poproszę o tą wiedzę :668:


Proszę :)

http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic. ... 8834#58834

: czw 16 paź, 2014
autor: Abo
Przekaźnik i odbiornik wyciągarki przeniesione wysoko pod maskę, wyciągarka się nawet ładniejsza zrobiła bez skrzynki :688: Końcówki ładnie zaciśnięte, w koszulkach termokurczliwych z klejem - zabezpieczone przed korozją żyły, kable zasilające w gumie OS 50 mm2.

W zderzaku w otworach (lekko schowane) zamontowane 4 lampy szerokie robocze LED po 27W (po 63 zł z Alledrogo) i jest zajebiście.

Wszystkie nowe kabelki zaczęły być silikonowe do 900 stopni C :688:

Prace wykonał Nolemon :688:

: śr 22 paź, 2014
autor: Abo
Założone dropboxy - jest zauważalnie lepiej :668: Chyba nawet lepiej się prowadzi, ale nie wiem czy to nie placebo.

Przy lifcie ok. 3-4" (gdzieś taki mi się "sam" zrobił), z powodu cofnięcia mostu na wahaczu, założenie grubych amorów (Koni Raid) skutkuje ocieraniem amora o otwór przez który amor przechodzi.
Założenie dropboxów usuwa ten mankament.

: śr 22 paź, 2014
autor: gszyp
to nie placebo to fakt :685:

: pt 31 paź, 2014
autor: Abo
A se tak myślę co by zmotać sterownik błysków do lampek w zderzaku. I będzie błyskacz jak stroboskop :676: