Jasiu pisze:gaśnicę sobie kup a nie amory
![n :688:](./images/smilies/688.gif)
Już mam kabelek OS50, przekaźnik, hebel i końcówki, będzie dobrze
LSD pisze:Abo pisze:Kotwica dostała przednie amory KONI RAID ustawione na najmocniejsze tłumienie.
Moim zdaniem był to rewelacyjny pomysł, samochód zachowuje się na wybojach jak przyklejony i nie podskakuje.
Ponieważ przednie się sprawdziły to tylne też będą KONI Raidy
![n :676:](./images/smilies/676.gif)
Potwierdzam. Też mam RAIDy i też tylko z przodu. Różnica pomiędzy Lovelsami które miałem przedtem ogromna.
Uważam, że tył praktycznie nia ma znaczenia, szczególnie jak się na pusto jeździ dlatego nie będę inwestował. Niestety różnica w cenie duża
![:(](./images/smilies/f.gif)
Przód idzie jak przyklejony, a pusty tył podskakuje. Fakt że to bardzo nie przeszkadza, raczej denerwuje. Dlatego mam zamiar odżałować
![;)](./images/smilies/594.gif)
LSD pisze:Koni Rajdy kosztują faktycznie coś ok 2000 zł za oś.
Koni HT (o tych pisze Miastek) 1000 zł za oś.
Podstawowa różnica pomiędzy Raid/HT to, że te pierwsze mają wbudowane hydrauliczne odboje. Dlatego tak fajnie działają na dużych wyje...ch.
Ważne jest dla ich poprawnej pracy NIE montowanie mechanicznych (gumowych) odbojników w zawieszeniu.
Dałem za oś 1800. I to był mój najlepszy zakup do Parcha
A przy różnicy 700 do 1000 za HT to bym się nawet chwili nie zastanawiał (na korzyść KONI).
Miałem Dobinsony 2 lata i 2 lata się wk*wiałem.
Tak myślę jeszcze żeby w zderzaki wstawić te tanie LED lampy robocze z Alledrogo.