Odpowietrzniki
: ndz 06 sty, 2013
Już najstarsi górale wiedzieli że "jak masz coś robić to zrób to właściwie za pierwszym razem". Nawiązując do tego szumnego hasła, zamykam temat skrzyni biegów w której zrobiłem chyba wszystko co się dało. Wymieniłem uszczelniacze, znalazłem brakujące przełożenia reduktora, wymieniłem oleje, uszczelniłem skrzynię przy lewarkach.
Pozostało zagadnienie odpowietrzenia skrzyni i mostów które w moim pojeździe nie są tak fajnie jak np w patrolu więc stąd moje pytanie:
Gdzie macie wyprowadzone odpowietrzniki skrzyni, reduktora, mostów i zbiornika paliwa?
Założeń jest wiele:
-możliwie jak najwyżej żeby nie dostała się woda
- możliwie najmniej widocznie (żeby nie wywalić tego bezczelnie na dach)
- możliwie nie do kabiny bo może z tego śmierdzieć (zwłaszcza ze zbiornika)
Do wody głęboko wjeżdżać niby nie chcę ale wypadki chodzą po ludziach nie? Bo przecież "kaczki miały tylko do pasa:
Pozostało zagadnienie odpowietrzenia skrzyni i mostów które w moim pojeździe nie są tak fajnie jak np w patrolu więc stąd moje pytanie:
Gdzie macie wyprowadzone odpowietrzniki skrzyni, reduktora, mostów i zbiornika paliwa?
Założeń jest wiele:
-możliwie jak najwyżej żeby nie dostała się woda
- możliwie najmniej widocznie (żeby nie wywalić tego bezczelnie na dach)
- możliwie nie do kabiny bo może z tego śmierdzieć (zwłaszcza ze zbiornika)
Do wody głęboko wjeżdżać niby nie chcę ale wypadki chodzą po ludziach nie? Bo przecież "kaczki miały tylko do pasa: