Strona 1 z 2

Podniesienie granda:)

: pt 30 mar, 2012
autor: Barnaba
Witam kumpel posiada grand cherooke rok 94 i chcialby go podniesc o 2".Jakie koszta sa takiej operacji a co wazniejsze gdzie w szczecinie lub okolicy to zrobic.
Z gory dzieki za pomoc.

: sob 31 mar, 2012
autor: maras
jeżeli ma sprężyny to proste
wystarczy kupić nakładki na sprężyny pod konkrętny model
tu masz numer do gościa WADOWICE 33 873 82 66 albo 604 851 668
facet jest ogarnięty
montaż to karzdy warsztat ci to zrobi , montuje sie na sprężyne od góry
tylko sprawdż potym skok amora

: sob 31 mar, 2012
autor: LSD
To wersja "tanio"

W wersji "porządnie" kupuje się kompletny zestaw sprężyn + amortyzatory. Koszt ok 2500-3000 zł w zależności od firmy.

Zresztą zaraz pewnie się odezwie nasz Jeepowy specjalista :690:

: sob 31 mar, 2012
autor: TYPHOON
wersja tanio=podkladki
wersja normal= dedykowane sprezyny+amory

ja pod koniec tygodnia bede mial do "oddania"

http://www.expedycja.pl/sklep/1275,zest ... -zj-+30mm/
+ podkladki 2"

u mnie to dalo dobre +2" (JGC 5,9 +stalowe zderzaki+wyciagarka), lift nadal do obejrzenia na samochodzie, moge dac gwarancje rozruchowa- czyli ,ze kolega uzyska zamierzony lif minimum +2".

Smialo stwierdze, ze Jeep rewelacyjnie pracuje na OME.,podkladki go troche utwardzily.

: sob 31 mar, 2012
autor: gszyp
TYPHOON pisze: lift nadal do obejrzenia na samochodzie, moge dac gwarancje rozruchowa- czyli ,ze kolega uzyska zamierzony lif minimum +2".

Smialo stwierdze, ze Jeep rewelacyjnie pracuje na OME.,podkladki go troche utwardzily.



i jak go zdejmę to moge nowemu nabywcy założyć :676: lift godny uwagi polecam choć
osobiście nie jestem za liftem podkładkowym do auta które ma jeździć w terenie

: sob 31 mar, 2012
autor: prezes
TYPHOON pisze:wersja tanio=podkladki
wersja normal= dedykowane sprezyny+amory

ja pod koniec tygodnia bede mial do "oddania"

http://www.expedycja.pl/sklep/1275,zest ... -zj-+30mm/
+ podkladki 2"

u mnie to dalo dobre +2" (JGC 5,9 +stalowe zderzaki+wyciagarka), lift nadal do obejrzenia na samochodzie, moge dac gwarancje rozruchowa- czyli ,ze kolega uzyska zamierzony lif minimum +2".

Smialo stwierdze, ze Jeep rewelacyjnie pracuje na OME.,podkladki go troche utwardzily.

Jednak liftujesz Dzipa Tomek wyżej ?!

: sob 31 mar, 2012
autor: gszyp
LSD pisze:To wersja "tanio"

W wersji "porządnie" kupuje się kompletny zestaw sprężyn + amortyzatory. Koszt w zależności od firmy.

Zresztą zaraz pewnie się odezwie nasz Jeepowy specjalista :690:


święta racja

: sob 31 mar, 2012
autor: gszyp
prezes pisze:Jednak liftujesz Dzipa Tomek wyżej ?!


ja nie Tomek ale liftuje, lecz nie tak wysoko jak zamierzał docelowo mają wejść kółka 33"

: sob 31 mar, 2012
autor: prezes
Ty "mały" znów chcesz kopa w jaja ?
Cytowałem Tomka i to jego się pytałem łosiu !
:688:


a skoro chcesz wsadzic 33", to wystarczy mu litt 1/2"
:690:

: sob 31 mar, 2012
autor: gszyp
prezes pisze:a skoro chcesz wsadzic 33", to wystarczy mu litt 1/2"


fakju Prezio a Ty chcesz kopa w jaja miałem ochote to napisałem,i jak sie na jeepach nie znasz to nie pitol 33" wejdą nawet bez liftu tylko się nie będą obracały a tym bardziej 12,5 szerokie
:514: :diabel2:

: sob 31 mar, 2012
autor: prezes
No to jednak się doigrasz "mały"
:688:

12,5" to brzmi dumnie !
A ja łosiu miałem na myśli to co napisałeś, czyli 33" oponki. Nie brałem pod uwagę szerokości rodem z walca.

: sob 31 mar, 2012
autor: gszyp
prezes pisze:No to jednak się doigrasz "mały"
:688:

12,5" to brzmi dumnie !
A ja łosiu miałem na myśli to co napisałeś, czyli 33" oponki. Nie brałem pod uwagę szerokości rodem z walca.


a ty łośiu co masz nie z walca też 12,5 :690:

: sob 31 mar, 2012
autor: Tanto
Jak już się dogadacie gdzie i kiedy, to dajcie znać. Zwołam wszystkich i będę sprzedawał popcorn i cocacolę, 10% z zysku dla was :676:

: sob 31 mar, 2012
autor: prezes
gszyp pisze:
prezes pisze:No to jednak się doigrasz "mały"
:688:

12,5" to brzmi dumnie !
A ja łosiu miałem na myśli to co napisałeś, czyli 33" oponki. Nie brałem pod uwagę szerokości rodem z walca.


a ty łośiu co masz nie z walca też 12,5 :690:

Ale Patrolu nie szkodzi 12,5", ba nawet Patrol głupio wygląda na uszczelkach 10".
:688:

: sob 31 mar, 2012
autor: gszyp
jeepu też nie szkodzi tylko cza z głową popierdalać

Tomek ma z tyłu D44 tak więc nie ma problema a z przodu się dłubnie jakieś hardmadafaka półośki superiory i będzie gicio

: sob 31 mar, 2012
autor: LSD
gszyp pisze: z przodu się dłubnie jakieś hardmadafaka półośki superiory i będzie gicio


To może lepiej od razu mosty od Patrola przerabiane by Pablo?

: sob 31 mar, 2012
autor: gszyp
to ma być jeep w całej swojej jjepowości czyli ZG a nie Z-GR,jeep do zabawy i turystyki ofrołdowej a nie auto przeprawowa jak Pawła :668:

: ndz 01 kwie, 2012
autor: TYPHOON
prezes pisze:Jednak liftujesz Dzipa Tomek wyżej ?!


tak.

Lift 4.5 sprezyny RE/amory Skyjacker olejowe. Kolka 33".

Prace powinny ruszyc we wtorek.

Narazie mysle: MT czy AT.
http://www.opony-4x4.pl/

14 vs 47C

Jasiu mial racje co do AT 33/10,5R15 niema takich w przyrodzie.

: ndz 01 kwie, 2012
autor: Diabeł
TYPHOON 33x10,5 x15 AT som ale bardzo ciezko znalezc

: ndz 01 kwie, 2012
autor: LSD
47c czyli S/T kiedyś miałem. To jat taki "agresywny" AT. Bardzo fajna oponka na wyprawy i do turystyka, bo jeste jeszcze w miarę cicha a i w błotku coś można nią zdziałać.

STT - typowy MTk. Porównywalny z BFG.