jak pociąć samuraja
jak pociąć samuraja
zupełnie dziwnym trafem stałem się posiadaczem samuraja za makabryczną kwotę 400euro... czy ktoś ma link albo jakiekolwiek porady jak go pociąć w teren, gdzie szukać czegokolwiek z informacji jak i z czego robić klatke, co wyrzucić a co zostawić i takie tam. Może ktoś prowadził fotodziennik takiej zmoty?
GR '96
Re: jak pociąć samuraja
Lusi&Adam pisze:zupełnie dziwnym trafem stałem się posiadaczem samuraja za makabryczną kwotę 400euro... czy ktoś ma link albo jakiekolwiek porady jak go pociąć w teren, gdzie szukać czegokolwiek z informacji jak i z czego robić klatke, co wyrzucić a co zostawić i takie tam. Może ktoś prowadził fotodziennik takiej zmoty?
łap kiśla on miał "super reksia"
....
- Tanto
- 4X4 Szczecin
- Posty: 4671
- Rejestracja: pn 21 maja, 2007
- Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
- Kontaktowanie:
no i jeszcze łącznik pomiędzy kierownicą, a pedałami w 'Reksiu' jest (był?) dobrze dopasowany
Zanim zaczniesz ciąć i kombinować, dobrze trochę poczytać i popatrzeć co robią inni; przekalkulować niektóre rozwiązania bo np. SPOA ma tyle samo zwolenników co i przeciwników. Choć tych ostatnich jest jakby trochę więcej.
U nas najwięcej o przerabianiu suzy powie ci Kisiel i przem68. Warto poczytać dział suzuki na ogólnopolskim forum 4x4. Masa informacji jest na forach zachodnich i często są to kompleksowe opisy modyfikacji jak np. to http://www.zukikrawlers.com/showthread.php?t=174
Natchnienia możesz poszukać między innymi na:
http://www.zukikrawlers.com/index.php
http://www.auszookers.com/index.php
http://www.outerlimits4x4.com/viewforum ... 7c2c4ace7a
http://www.samurai.terenaky.cz/
http://www.pirate4x4.com/forum/forumdisplay.php?f=13
http://www.suzukiclubuk.co.uk/phpBB3/ph ... de59102daa
Zanim zaczniesz ciąć i kombinować, dobrze trochę poczytać i popatrzeć co robią inni; przekalkulować niektóre rozwiązania bo np. SPOA ma tyle samo zwolenników co i przeciwników. Choć tych ostatnich jest jakby trochę więcej.
U nas najwięcej o przerabianiu suzy powie ci Kisiel i przem68. Warto poczytać dział suzuki na ogólnopolskim forum 4x4. Masa informacji jest na forach zachodnich i często są to kompleksowe opisy modyfikacji jak np. to http://www.zukikrawlers.com/showthread.php?t=174
Natchnienia możesz poszukać między innymi na:
http://www.zukikrawlers.com/index.php
http://www.auszookers.com/index.php
http://www.outerlimits4x4.com/viewforum ... 7c2c4ace7a
http://www.samurai.terenaky.cz/
http://www.pirate4x4.com/forum/forumdisplay.php?f=13
http://www.suzukiclubuk.co.uk/phpBB3/ph ... de59102daa
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Co do motania suzy to warto przypatrzeć się samuraiowi Krzyśka ryby. Jak dla mnie to najfajniej zmotana suza u nas. Reksio oczywiście jest bezkonkurencyjny ale głównie to zasługa umiejętności Kiśla i MEGA wyciągarki. Suza Przemka niestety posiada resory od "mazura" które miały być zajebiste a okazały się twarde i pękają przez co auto trochę traci w terenie.
Od lat sprawdzonym rozwiązaniem w suzach jest spoa plus resory wrangla na tył i oryginalne tylne resory suzy na przód (tak też ma chyba Kisiel). Daje to dobry wykrzyż i wystarczający prześwit. Krzysiek nie ma wyciągarki a rzadko się zatrzymuje. Dodatkowo służył za wyciągarkę Waldkowego Patrola niejednokrotnie osiągając niezłe lokaty w rajdach.
Od lat sprawdzonym rozwiązaniem w suzach jest spoa plus resory wrangla na tył i oryginalne tylne resory suzy na przód (tak też ma chyba Kisiel). Daje to dobry wykrzyż i wystarczający prześwit. Krzysiek nie ma wyciągarki a rzadko się zatrzymuje. Dodatkowo służył za wyciągarkę Waldkowego Patrola niejednokrotnie osiągając niezłe lokaty w rajdach.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Hohoho... Kisiel pogonił Reksia... nimożliwe!!! Ale świat się zmienia:)
Bo to, że przem68 połamał resorki nnie nie dziwi
Wracając do suzy to oprócz podcięcia (a i to niekoniecznie) nadkoli nie ma sensu jej ciąć.
Ja w zasadzie od nabycia do dziś mam oryginalną budę... jedynie zdemontowałem tylną klapę. Auto jakoś tam daje radę...
Tutaj taki mały wątek co już ma 4 lata:)
http://mudmasters-4x4.pl/forum/index.php?topic=1450.0
Suza z@jebiste auto - gratuluję wyboru
Bo to, że przem68 połamał resorki nnie nie dziwi
Wracając do suzy to oprócz podcięcia (a i to niekoniecznie) nadkoli nie ma sensu jej ciąć.
Ja w zasadzie od nabycia do dziś mam oryginalną budę... jedynie zdemontowałem tylną klapę. Auto jakoś tam daje radę...
Tutaj taki mały wątek co już ma 4 lata:)
http://mudmasters-4x4.pl/forum/index.php?topic=1450.0
Suza z@jebiste auto - gratuluję wyboru
Ostatnio zmieniony pt 21 paź, 2011 przez Bartmann, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tanto
- 4X4 Szczecin
- Posty: 4671
- Rejestracja: pn 21 maja, 2007
- Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
- Kontaktowanie:
Bartmann, całego offtopa jak uprzedzałam wyciąłem, przy okazji zablokowałem ci możliwość pisania postów - nie lubię jak ktoś przychodzi i szcza do nie swojej piaskownicy. Jeśli poczułeś się urażony, to dzwoń do Prezesa ze skargą, bo tylko on może odblokować Twoje konto.
Pozdrawiam 'miś pluszowy'
Pozdrawiam 'miś pluszowy'
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
Tanto pisze:Bartmann, całego offtopa jak uprzedzałam wyciąłem, przy okazji zablokowałem ci możliwość pisania postów - nie lubię jak ktoś przychodzi i szcza do nie swojej piaskownicy. Jeśli poczułeś się urażony, to dzwoń do Prezesa ze skargą, bo tylko on może odblokować Twoje konto.
Pozdrawiam 'miś pluszowy'
....
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości