Strona 1 z 1

Kompresor 12V

: ndz 27 mar, 2011
autor: LSD
Na Powitaniu Wiosny w niedzielę było wielkie poszukiwanie kompresorów, bo połowa aut stała na flakach ;)

Ja też potrzebowałem kompresora i dzięki cierpliwości Abo, udało mi się nadymać oponkę.

Teraz już mam swój i mogę z czystym sumieniem polecić go innym.

http://allegro.pl/kompresor-samochodowy-12v-85l-dwa-tloki-szczecin-i1506431800.html

Odbiór w Szczecinie - bez dodatkowych kosztów.

Działa bardzo fajnie. 33" od zera do 1,8-2B pompuje ok 5 min.

: ndz 27 mar, 2011
autor: buła
fajnie wygląda, i mówisz że działa :shock: ja na szczęście takiego problemu nie mam 8) na pokładzie mam pompowane zawieszenie,tył mieszki w sprężynach i kompresor z krańcówką do pompowania kół :lol:

: ndz 27 mar, 2011
autor: wibrys
Też sobie sprawię taką.
A dlaczego my właściwie bez dętek jeździmy? Są jakieś ujemne plusy jeżdżenia z dętkami w oponkach??? :roll:

: ndz 27 mar, 2011
autor: Diabeł
Jedynym ujemnym plydem detki jest to ze trzeba miec wieksze otwory co by wentylek przejszedl :roll: ale pozniej wsadzic mozna wentyl od ciezarowki i jezdzic na bezdetkych :twisted:


Ps. no wlasnie czemu jezdzicie bez dyntek :?

: ndz 27 mar, 2011
autor: LSD
Temat przerabiałem. Minusy mogą być następujące:
- zrywanie się wentyli - w błocie nietrudno obrócić oponę na feldze
- jak najedziesz na gwóźdź (itp) to już nic nie zrobisz. Powietrze spier..., a na bezdętkowej możan jechać co jakiś czas pompując.
- trzeba rozwiercać felgi
- nie wszystkie opony bezdętkowe chcą współpracować z dętką - muszą być gładkie w środku. Niektóre nie są - mają wystające żebrowania.

: pn 28 mar, 2011
autor: wibrys
Czyli pozostaje dobry kompresor i pełnowymiarowe koło zapasowe 8)

: pn 28 mar, 2011
autor: prezes
Naważniejszym minusem dętek w naszych kołach jest obecność piasku pomiędzy oponą i dętką. I tenze piasek działa jak papier ścierny wewnątrz opony uszkadzając dentkę.