Lift budy.
Lift budy.
Tak sobie rozmyślam nad celowością podnoszenia nadwozia w sumie to daje tylko jedną wymierną korzyść: Można założyć większe buty bez potrzeby liftu zawieszenia.
Z czego robi się dystanse? Czytałem na necie o jakiś tworzywach, których nazw już nie pamiętam, czy jak kupię zwykły wałek polipropylenowy to będzie dobrze?
Ile można unieść budę żeby nie kombinować z całą resztą? Czytałem że samuraja można o 4 centymetry, prawda li to?
Jakiś śrub użyć? 10.9 jest sucha i mało odporna na pracę mechaniczną, 8.8 jest dość plastyczna. W serwisie mieliśmy śruby 10.9 i można było ją wygiąć w "U" a te dostępne w sklepach szybko się urywają. Może nierdzewkę?
Co jeszcze muszę wiedzieć zanim przystąpię do dzieła?
Z czego robi się dystanse? Czytałem na necie o jakiś tworzywach, których nazw już nie pamiętam, czy jak kupię zwykły wałek polipropylenowy to będzie dobrze?
Ile można unieść budę żeby nie kombinować z całą resztą? Czytałem że samuraja można o 4 centymetry, prawda li to?
Jakiś śrub użyć? 10.9 jest sucha i mało odporna na pracę mechaniczną, 8.8 jest dość plastyczna. W serwisie mieliśmy śruby 10.9 i można było ją wygiąć w "U" a te dostępne w sklepach szybko się urywają. Może nierdzewkę?
Co jeszcze muszę wiedzieć zanim przystąpię do dzieła?
Re: Lift budy.
Podkładki najprościej zrobić z poliamidowych prętów dostępnych w Oringu. Do Patrola używa się prętów 75-80 mm.
Śruby 10,9 są jak najbardziejsze.
To co mówisz, że 10,9 udło Ci się wygiąć to bajka jakaś
Śruby od 10,9 w górę nie gną się tylko pękają. Ino, żeby taka pękła to musiałbyś mega siłę przyłożyć.
No chyba, że to było chińskie 10,9
Śruby 10,9 są jak najbardziejsze.
To co mówisz, że 10,9 udło Ci się wygiąć to bajka jakaś
Śruby od 10,9 w górę nie gną się tylko pękają. Ino, żeby taka pękła to musiałbyś mega siłę przyłożyć.
No chyba, że to było chińskie 10,9
albo 1,09
Ostatnio zmieniony śr 22 gru, 2010 przez BOGUTEK, łącznie zmieniany 1 raz.
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
Re: Lift budy.
LSD pisze:Podkładki najprościej zrobić z poliamidowych prętów dostępnych w Oringu. Do Patrola używa się prętów 75-80 mm.
Śruby 10,9 są jak najbardziejsze.
To co mówisz, że 10,9 udło Ci się wygiąć to bajka jakaś
Śruby od 10,9 w górę nie gną się tylko pękają. Ino, żeby taka pękła to musiałbyś mega siłę przyłożyć.
No chyba, że to było chińskie 10,9
Poliamidowych... o matko, będę musiał sobie zapisać.
Śrubę przyniosę do pokazania, będę ją woził w aucie dla niedowiarków.
Fi pręta sobie zmierzę jakie mam podkładki w Aśce.
Więc o ile podnieść tą budę? W sumie nie wiele pracy a efekt fajny.
Bo przedłużenie wieszaków to chyba podcieranie tyłka szkłem co? Mieniają się kąty wyprzedzenia zwrotnicy a i tak tym resorem się orze o wszystko... Most pod resor to już chyba wiąże się z grubszą rzeźbą co?
Re: Lift budy.
student pisze:
Śrubę przyniosę do pokazania, będę ją woził w aucie dla niedowiarków.
Jak są śruby 12,9 to trza uważać, bo spadając z większej wysokości na beton mogą strzelić. Tak jak porządne wiertła do nierdzewki
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Załóż 31x10,5 i będzie optymalnie. Nigdy węższa opona nie będzie robiła w terenie lepiej niż szeroka. Ja jeździłem oberżniętym wildcatem 1.6 benzyną na gaźniku na oponach 31x15,5 r15 i zapierdzielał pięknie i co ważne nie tonął w błocie tylko szedł górą. Wszystko wytrzymywało. Jak będziesz jeździł z głową to nic nie pourywasz a silnik spokojnie da sobie radę z takimi kołami.
O takim o jechaliśmy na "Górach Sowich" zero liftu
Co ciekawe zajęliśmy II plac w extremie (nie mieliśmy wyciągarki)
http://www.rajdy4x4.pl/s/p/galerie/96/964/8f5d86ede59ed8236b3c4ef3c63e0d6e_d.jpg
O takim o jechaliśmy na "Górach Sowich" zero liftu
Co ciekawe zajęliśmy II plac w extremie (nie mieliśmy wyciągarki)
http://www.rajdy4x4.pl/s/p/galerie/96/964/8f5d86ede59ed8236b3c4ef3c63e0d6e_d.jpg
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
miastek pisze:
O takim o jechaliśmy na "Górach Sowich" zero liftu
Co ciekawe zajęliśmy II plac w extremie (nie mieliśmy wyciągarki)
http://www.rajdy4x4.pl/s/p/galerie/96/964/8f5d86ede59ed8236b3c4ef3c63e0d6e_d.jpg
chwalipięta
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10111
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
miastek pisze:Załóż 31x10,5 i będzie optymalnie. Nigdy węższa opona nie będzie robiła w terenie lepiej niż szeroka. Ja jeździłem oberżniętym wildcatem 1.6 benzyną na gaźniku na oponach 31x15,5 r15 i zapierdzielał pięknie i co ważne nie tonął w błocie tylko szedł górą. Wszystko wytrzymywało. Jak będziesz jeździł z głową to nic nie pourywasz a silnik spokojnie da sobie radę z takimi kołami.
O takim o jechaliśmy na "Górach Sowich" zero liftu
Co ciekawe zajęliśmy II plac w extremie (nie mieliśmy wyciągarki)
http://www.rajdy4x4.pl/s/p/galerie/96/964/8f5d86ede59ed8236b3c4ef3c63e0d6e_d.jpg
Jaką Ty grzywkę Maciusiu jeszcze miałeś bujną
prezes, po prostu prezes
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości