Strona 1 z 2

wydech przelotowy w parchu

: śr 24 lis, 2010
autor: KacperS
Chciałbym sie dowiedzieć jakie są plusy i minusy takowego wydechu, czy taka modyfikacja zwiększa moc czy chodzi tylko o fajny pomruk?
Słyszałem przeróżne opinie na ten temat, niektóre wydawały mi sie troche dziwne więc pytam wśród profesjonalistów :) z góry dzięki

: śr 24 lis, 2010
autor: nissan7
nic nie daje. jedynie większe spalanie i ten fajny pomruk a co za tym idzie problemy z przeglądem

: śr 24 lis, 2010
autor: KacperS
nissan7 pisze:nic nie daje. jedynie większe spalanie i ten fajny pomruk a co za tym idzie problemy z przeglądem


czyli ogólnie bezsens robić coś takiego
jakoś wczesniej nie chcialo mi sie wierzyc ze offrołderzy montują przelot tylko dla dźwięku :D
dzięki

: śr 24 lis, 2010
autor: qsma
ja słyszałem ze daje 200 koni wiecej :twisted: :wink:

a łofrołderzy poprostu po kolejnym razie urwania tłumika, poprostu go nie zakładaja. :twisted:

: czw 25 lis, 2010
autor: miastek
KacperS pisze:
nissan7 pisze:nic nie daje. jedynie większe spalanie i ten fajny pomruk a co za tym idzie problemy z przeglądem


czyli ogólnie bezsens robić coś takiego
jakoś wczesniej nie chcialo mi sie wierzyc ze offrołderzy montują przelot tylko dla dźwięku :D
dzięki


Nie do końca bezsens. Samo wywalenie tłumika praktycznie nic nie daje. Ale jeśli wymienisz rurę na 3" to różnice poczujesz. Poza tym tłumik w patrolu to straszna kotwica a usunięcie go nie powoduje skutków ubocznych w postaci za głośnej pracy.

: czw 25 lis, 2010
autor: tomoziomo
no to ciąć od samego początku tłumika ? czy tylko końcowy wywalacie? no i jak rurke najlepiej poprowadzić ?

: czw 25 lis, 2010
autor: Darek...
ciąć , ciąć bo czego nie odetniesz to samo odleci :D

: czw 25 lis, 2010
autor: KacperS
Własnie nie wiem czy ja nie myle pojęć, wydech przelotowy dotyczy zmodyfikowania końcowego tłumika.(?) Z wywalonym tłumikiem od samego początku to chyba można sie pożegnac z pzreglądem

btw. Miastek patrząc po Twoim avatarze to chyba zaparkowałem koło Ciebie wczoraj przy KFC :D

: czw 25 lis, 2010
autor: tomoziomo
Darek... pisze:ciąć , ciąć bo czego nie odetniesz to samo odleci :D


no dobra ciąć ciąć ale w koncu od samego poczatku + 3'' rura (o długości....yyy???? no jakiej ? ), czy tez ciąć w ktoryms miejscu na srodkowym tłumiku,czy tez koncowym...ma bulgotac i podnosić ciśnienie ;)

: czw 25 lis, 2010
autor: qsma
taa miastek lubi kfc 8) :lol:

ja w żółtym miałem rure 2'' zaczynajacą sie zaraz pod nogami kierowcy. pamietac trzeba o łączniku elastycznym, bo inaczej bedzie pękać

: czw 25 lis, 2010
autor: tomoziomo
qsma pisze:ja w żółtym miałem rure 2'' zaczynajacą sie zaraz pod nogami kierowcy. pamietac trzeba o łączniku elastycznym, bo inaczej bedzie pękać



ok a jak to pracowało w żółtym :) ? i gdzie sie kończyła ?

: czw 25 lis, 2010
autor: gszyp
wyrżnij środkowy zostaw ostatni bo on najczęściej o nic nie haczy :)
tak to chyba ma się do parchola jak dobrze pamiętam

: czw 25 lis, 2010
autor: Andrzey
tomoziomo pisze:
qsma pisze:ja w żółtym miałem rure 2'' zaczynajacą sie zaraz pod nogami kierowcy. pamietac trzeba o łączniku elastycznym, bo inaczej bedzie pękać



ok a jak to pracowało w żółtym :) ? i gdzie sie kończyła ?

No trzeba przyznac, ze dzwiek mialo zajebiaszczy, ale to 3.3 bylo.
:mrgreen:

: czw 25 lis, 2010
autor: tomoziomo
gszyp pisze:wyrżnij środkowy zostaw ostatni bo on najczęściej o nic nie haczy :)
tak to chyba ma się do parchola jak dobrze pamiętam


no ok środkowym może zahaczać,ale ostatni zostawić? to jakoś niekoniecznie chyba :D

: czw 25 lis, 2010
autor: Willi
ostatnio Miastek mi wyciął środkowy, a też miałem obawy, ale jak bym miał to zrobić jeszcze raz to bym się nie zastanawiał, nie patrz na nic tylko wycinaj :lol:

: czw 25 lis, 2010
autor: gszyp
tomoziomo pisze:
gszyp pisze:wyrżnij środkowy zostaw ostatni bo on najczęściej o nic nie haczy :)
tak to chyba ma się do parchola jak dobrze pamiętam


no ok środkowym może zahaczać,ale ostatni zostawić? to jakoś niekoniecznie chyba :D


coś do tłumienia hałasu musi zostać :lol:

: czw 25 lis, 2010
autor: tomoziomo
no ale tylnym tlumikiem nie zahaczysz w terenie ? wątpię :) no to obcinaliście środkowy i jakaś rura ilocalowa do przedluzenia zamiast srodkowego tlumika?

: czw 25 lis, 2010
autor: miastek
Chłopie to nie filozofia.
Bierzesz flexa i wycinasz środkowy tłumik, kupujesz rure fi 50mm i wspawujesz w miejsce po wyciętym wydechu i po temacie. Ostatni tłumik (ten mały) zostaw, nim w terenie nie haczysz a dźwięk o wiele przyjemniejszy.
Ja przy tym zabiegu nieco przestawiłem sobie tylny tłumik tak aby był lepiej ustawiony.
Te 3" to inny temat i dla bardziej zaawansowanych ale jak dla mnie nie potrzebna rzeźba.

: pt 26 lis, 2010
autor: LSD
tomoziomo pisze:no ale tylnym tlumikiem nie zahaczysz w terenie ?


Cofając do tyłu łatwo o coś wycjaczyć, może nie tłumikiem, ale końcówką rury. Dobrze jest ją trochę podnieść (pewnie o tym pisze Miastek).

: pt 26 lis, 2010
autor: gszyp
tomoziomo pisze:no ale tylnym tlumikiem nie zahaczysz w terenie ? wątpię :) no to obcinaliście środkowy i jakaś rura ilocalowa do przedluzenia zamiast srodkowego tlumika?



zahaczyć to można wszystkim i jak byś chciał to wszystko obciąć to nie bedziesz miał czym pojechać w ten teren :lol: