wydech przelotowy w parchu
wydech przelotowy w parchu
Chciałbym sie dowiedzieć jakie są plusy i minusy takowego wydechu, czy taka modyfikacja zwiększa moc czy chodzi tylko o fajny pomruk?
Słyszałem przeróżne opinie na ten temat, niektóre wydawały mi sie troche dziwne więc pytam wśród profesjonalistów z góry dzięki
Słyszałem przeróżne opinie na ten temat, niektóre wydawały mi sie troche dziwne więc pytam wśród profesjonalistów z góry dzięki
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
KacperS pisze:nissan7 pisze:nic nie daje. jedynie większe spalanie i ten fajny pomruk a co za tym idzie problemy z przeglądem
czyli ogólnie bezsens robić coś takiego
jakoś wczesniej nie chcialo mi sie wierzyc ze offrołderzy montują przelot tylko dla dźwięku
dzięki
Nie do końca bezsens. Samo wywalenie tłumika praktycznie nic nie daje. Ale jeśli wymienisz rurę na 3" to różnice poczujesz. Poza tym tłumik w patrolu to straszna kotwica a usunięcie go nie powoduje skutków ubocznych w postaci za głośnej pracy.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
tomoziomo pisze:qsma pisze:ja w żółtym miałem rure 2'' zaczynajacą sie zaraz pod nogami kierowcy. pamietac trzeba o łączniku elastycznym, bo inaczej bedzie pękać
ok a jak to pracowało w żółtym ? i gdzie sie kończyła ?
No trzeba przyznac, ze dzwiek mialo zajebiaszczy, ale to 3.3 bylo.
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Chłopie to nie filozofia.
Bierzesz flexa i wycinasz środkowy tłumik, kupujesz rure fi 50mm i wspawujesz w miejsce po wyciętym wydechu i po temacie. Ostatni tłumik (ten mały) zostaw, nim w terenie nie haczysz a dźwięk o wiele przyjemniejszy.
Ja przy tym zabiegu nieco przestawiłem sobie tylny tłumik tak aby był lepiej ustawiony.
Te 3" to inny temat i dla bardziej zaawansowanych ale jak dla mnie nie potrzebna rzeźba.
Bierzesz flexa i wycinasz środkowy tłumik, kupujesz rure fi 50mm i wspawujesz w miejsce po wyciętym wydechu i po temacie. Ostatni tłumik (ten mały) zostaw, nim w terenie nie haczysz a dźwięk o wiele przyjemniejszy.
Ja przy tym zabiegu nieco przestawiłem sobie tylny tłumik tak aby był lepiej ustawiony.
Te 3" to inny temat i dla bardziej zaawansowanych ale jak dla mnie nie potrzebna rzeźba.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości