no i stało się . w przekładni wymienione simeringi i oringi. zamontowana i gotowa do testów przykręcam węże i .......
sru gwint urwany. śruba ta z dziurką ma gwint cały znaczy ze padł w obudowie.
jakieś pomysły jak to zrobić??
przekładnia kierownicza patrol
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Benes pisze:sprężynka wklejona na poxipol lub inny klej dwuskładnikowy
A jak to wykonać? Ja mówię o systemie helicoil, gdzie trzeba otwór rozwiercić odpowiednim wiertłem i przegwintować specjalnym gwintownikiem pod sprężynkę. Sama sprężynka niema odpowiedniego wymiaru , uzyskuje go dopiero po wkręceniu.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
- Tamlin
- Prawdziwy offrołdowiec
- Posty: 758
- Rejestracja: śr 07 mar, 2007
- Lokalizacja: Strachocin/Stargard
miastek pisze:Benes pisze:sprężynka wklejona na poxipol lub inny klej dwuskładnikowy
A jak to wykonać? Ja mówię o systemie helicoil, gdzie trzeba otwór rozwiercić odpowiednim wiertłem i przegwintować specjalnym gwintownikiem pod sprężynkę. Sama sprężynka niema odpowiedniego wymiaru , uzyskuje go dopiero po wkręceniu.
Potwierdzam, u mnie zacisk z przodu działa już dwa lata
Nie pozwól aby praca zdominowała całe twoje życie.
Maleństwo Gr LOOOONG
Maleństwo Gr LOOOONG
- qsma
- Weteran bezdrozy
- Posty: 3018
- Rejestracja: sob 10 lut, 2007
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
miastek pisze:
A jak to wykonać? Ja mówię o systemie helicoil, gdzie trzeba otwór rozwiercić odpowiednim wiertłem i przegwintować specjalnym gwintownikiem pod sprężynkę. Sama sprężynka niema odpowiedniego wymiaru , uzyskuje go dopiero po wkręceniu.
myslałem własnie o takim patencie. tylko czy to wytrzyma ciśnienie ?
a masz takie cuda? gdzie to dostać?
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
qsma pisze:miastek pisze:
A jak to wykonać? Ja mówię o systemie helicoil, gdzie trzeba otwór rozwiercić odpowiednim wiertłem i przegwintować specjalnym gwintownikiem pod sprężynkę. Sama sprężynka niema odpowiedniego wymiaru , uzyskuje go dopiero po wkręceniu.
myslałem własnie o takim patencie. tylko czy to wytrzyma ciśnienie ?
a masz takie cuda? gdzie to dostać?
Ciśnienie wytrzyma na 100%, zestaw mam tylko nie wiem czy taką sprężynkę mam.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Nie przypominam sobie aby były do tego specjalne gwintowniki. Sprężynka jest reduktorem gwintu rozwiercasz, gwintujesz, wkręcasz sprężynkę, wkręcasz śrubę i nie może być innego rozmiaru.
Ciśnienie wytrzyma ja miałem podobny problem kiedy wyciągneła mi sie szpilka z aluminowej głowicy.
Można to kupić na allegro, w szczecinie tego nie znalazłem.
Uratował mnie Kisiel, za co serdecznie dziękuję
Ciśnienie wytrzyma ja miałem podobny problem kiedy wyciągneła mi sie szpilka z aluminowej głowicy.
Można to kupić na allegro, w szczecinie tego nie znalazłem.
Uratował mnie Kisiel, za co serdecznie dziękuję
....
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Ja w swoim zestawie mam specjalne gwintowniki i wiertła pod każdy wymiar sprężynki i nie pokrywają się one ze standardowymi gwintownikami (sprawdzałem). Więc jeśli chcę naprawić gwint M8 to otwór i gwint pod sprężynkę jest ok. M10 ale jeśli użyje standardowego gwintownika to sprężynka wkręca się znacznie luźniej i śruba w nią też nie do końca pasownie. Jak użyje wiertła i gwintownika z zestawu wszystko pasuje idealnie. Zrobiłem w ten sposób dziesiątki gwintów i jeszcze żaden nie puścił więc metodę mogę w 100% polecić.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości