przekładnia kierownicza patrol

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

przekładnia kierownicza patrol

Postautor: qsma » wt 02 lis, 2010

no i stało się . w przekładni wymienione simeringi i oringi. zamontowana i gotowa do testów przykręcam węże i .......

sru gwint urwany. śruba ta z dziurką ma gwint cały znaczy ze padł w obudowie. :evil:

jakieś pomysły jak to zrobić??
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » wt 02 lis, 2010

Dobrać sprężynkę i naprawić gwint.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5106
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » wt 02 lis, 2010

sprężynka wklejona na poxipol lub inny klej dwuskładnikowy
....

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » wt 02 lis, 2010

Benes pisze:sprężynka wklejona na poxipol lub inny klej dwuskładnikowy


A jak to wykonać? Ja mówię o systemie helicoil, gdzie trzeba otwór rozwiercić odpowiednim wiertłem i przegwintować specjalnym gwintownikiem pod sprężynkę. Sama sprężynka niema odpowiedniego wymiaru , uzyskuje go dopiero po wkręceniu.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
nemur
Operator wyciagarki
Posty: 263
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009

Postautor: nemur » wt 02 lis, 2010

Z mojego doświadczenia :rozwiercić wsadzić tulejkę nagwintować i na lata :twisted:

Awatar użytkownika
Tamlin
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 758
Rejestracja: śr 07 mar, 2007
Lokalizacja: Strachocin/Stargard

Postautor: Tamlin » wt 02 lis, 2010

miastek pisze:
Benes pisze:sprężynka wklejona na poxipol lub inny klej dwuskładnikowy


A jak to wykonać? Ja mówię o systemie helicoil, gdzie trzeba otwór rozwiercić odpowiednim wiertłem i przegwintować specjalnym gwintownikiem pod sprężynkę. Sama sprężynka niema odpowiedniego wymiaru , uzyskuje go dopiero po wkręceniu.


Potwierdzam, u mnie zacisk z przodu działa już dwa lata :622:
Nie pozwól aby praca zdominowała całe twoje życie.
Maleństwo Gr LOOOONG

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » wt 02 lis, 2010

miastek pisze:

A jak to wykonać? Ja mówię o systemie helicoil, gdzie trzeba otwór rozwiercić odpowiednim wiertłem i przegwintować specjalnym gwintownikiem pod sprężynkę. Sama sprężynka niema odpowiedniego wymiaru , uzyskuje go dopiero po wkręceniu.


myslałem własnie o takim patencie. tylko czy to wytrzyma ciśnienie ?
a masz takie cuda? gdzie to dostać?
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT



http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
Diabeł
nawigator
Posty: 627
Rejestracja: pn 30 mar, 2009
Lokalizacja: rakownia/szczecin

Postautor: Diabeł » wt 02 lis, 2010

W intercarsie spytaj (napewno cale zestawy maja )

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » wt 02 lis, 2010

Używałem tego w serwisie, działa, ciśnienie na bank wytrzyma z tym że nie kupisz pewnie jednej sztuki a cały zestaw nie jest tani.
A nie lepiej kombinować coś z przegwintowaniem na większy nominał po czym dobrać tą śrubkę z dziurką?

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » wt 02 lis, 2010

Qsma.

Użyj tej części obudowy z Angola. Wg mnie cały element (ten co go nie mogłeś rozebrać) jest identyczny.
Jak nie masz to u mnie się chyba znajdzie.

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » wt 02 lis, 2010

qsma pisze:
miastek pisze:

A jak to wykonać? Ja mówię o systemie helicoil, gdzie trzeba otwór rozwiercić odpowiednim wiertłem i przegwintować specjalnym gwintownikiem pod sprężynkę. Sama sprężynka niema odpowiedniego wymiaru , uzyskuje go dopiero po wkręceniu.


myslałem własnie o takim patencie. tylko czy to wytrzyma ciśnienie ?
a masz takie cuda? gdzie to dostać?


Ciśnienie wytrzyma na 100%, zestaw mam tylko nie wiem czy taką sprężynkę mam.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » śr 03 lis, 2010

a te tulejki to gdzie kupić???
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT



http://www.martechszczecin.pl

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5106
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » śr 03 lis, 2010

Nie przypominam sobie aby były do tego specjalne gwintowniki. Sprężynka jest reduktorem gwintu rozwiercasz, gwintujesz, wkręcasz sprężynkę, wkręcasz śrubę i nie może być innego rozmiaru.
Ciśnienie wytrzyma ja miałem podobny problem kiedy wyciągneła mi sie szpilka z aluminowej głowicy.
Można to kupić na allegro, w szczecinie tego nie znalazłem.
Uratował mnie Kisiel, za co serdecznie dziękuję :lol:
....

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » śr 03 lis, 2010

Ja w swoim zestawie mam specjalne gwintowniki i wiertła pod każdy wymiar sprężynki i nie pokrywają się one ze standardowymi gwintownikami (sprawdzałem). Więc jeśli chcę naprawić gwint M8 to otwór i gwint pod sprężynkę jest ok. M10 ale jeśli użyje standardowego gwintownika to sprężynka wkręca się znacznie luźniej i śruba w nią też nie do końca pasownie. Jak użyje wiertła i gwintownika z zestawu wszystko pasuje idealnie. Zrobiłem w ten sposób dziesiątki gwintów i jeszcze żaden nie puścił więc metodę mogę w 100% polecić.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości