Jeep Grand Cheeroke
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Jeep Grand Cheeroke
Proszę o info na temat w/w, chodzi o modele z roczników 2000-2002r.
Dokładnie jaki silnik lepszy 4.0 czy 4.7, czy może diesel?
Sam wybrałbym 4.7 V8 ale może ma jakieś wady, oczywiście docelowo będzie LPG.
Auto nie do terenu tylko dla Siwej do jazdy na zakupy.
No Jeep'nięci możecie się wykazać
Dokładnie jaki silnik lepszy 4.0 czy 4.7, czy może diesel?
Sam wybrałbym 4.7 V8 ale może ma jakieś wady, oczywiście docelowo będzie LPG.
Auto nie do terenu tylko dla Siwej do jazdy na zakupy.
No Jeep'nięci możecie się wykazać
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
4,7 odradzam z cala odpowiedzialnoscia silnik konczy swa zywotnosc przy 200,000 przebiegu. Fakt troszeczke wiecej kucy niz 4,0. Jak dla siwej to 4,0 w zupelnosci wystarczy, staly naped na 4 kola (quadradrive) na reduktorze 4 niskie i 4 wysokie przelozenia, ekonomiki spalanie chyba niechcesz znac dla swojego dobra, ale na gazie nie pali wiecej PLNow niz golf 1,8 w benzynie. Komfort jazdy niema sobie nic do zarzucenia. Co jeszcze bys chcial wiedziec drogi Miastku
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
No to cały plan w pi...du
4.0 to zazwyczaj golasy straszne no i też czasem kopyto potrafią pokazać.
Ale co z tym 4.7 jest dokładnie nie tak bo 200.000 tyś to 2.8 w parchu na dotarcie styka więc nie chce mi się wierzyć że poczciwe V8 już umiera?
4.0 to zazwyczaj golasy straszne no i też czasem kopyto potrafią pokazać.
Ale co z tym 4.7 jest dokładnie nie tak bo 200.000 tyś to 2.8 w parchu na dotarcie styka więc nie chce mi się wierzyć że poczciwe V8 już umiera?
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
22litry beny to jakieś 30pare litrów gazu jak jesteś bogaty to bierz 4,7
http://jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/WJ/engines/index.htm
włącz sobie tłumacza i poczytaj o tym co cię interesuje
http://jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/WJ/engines/index.htm
włącz sobie tłumacza i poczytaj o tym co cię interesuje
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Ale dlaczego 22 litry Pb to 30 litrów LPG. W Jeepie jest inaczej niż w innych?
Montujemy wtryski BRC u siebie i spalanie nie wzrasta za to wzrasta moc silnika. Oczywiście mówię o sytuacji przy odpowiednim ustawieniu i zaprogramowaniu sterownika gazu.
Wiadomo że nie chcę wyważać otwartych drzwi i nie kupię tego co mi odradzicie tylko tak trochę najarałem sie na te 400Nm
Ale ten 2.7 wygląda interesująco bo to silnik MB
Montujemy wtryski BRC u siebie i spalanie nie wzrasta za to wzrasta moc silnika. Oczywiście mówię o sytuacji przy odpowiednim ustawieniu i zaprogramowaniu sterownika gazu.
Wiadomo że nie chcę wyważać otwartych drzwi i nie kupię tego co mi odradzicie tylko tak trochę najarałem sie na te 400Nm
Ale ten 2.7 wygląda interesująco bo to silnik MB
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
w 2,7 musisz zwrócić uwagę na wtryski bo ostatni lubi czasami pocieknąć a ciężko go wymienić bez wyciągania silnika i ludzie czasami zaklejeją go jakimiś silikonami widywałem takie w komisach
można wywiercić otwór w podszybiu i w tedy wymiana jest łatwiejsza (to znam tylko z opowieści posiadaczy )
a poza tym te modele jeepów miewają inne mankamenty niż tylko spalanie
czyli zacinające się klapy nawiewów problemy z przednimi hamulcami i coś tam jeszcze ale nie pamiętam musiał bym zerknąć tu i ów gdzie
można wywiercić otwór w podszybiu i w tedy wymiana jest łatwiejsza (to znam tylko z opowieści posiadaczy )
a poza tym te modele jeepów miewają inne mankamenty niż tylko spalanie
czyli zacinające się klapy nawiewów problemy z przednimi hamulcami i coś tam jeszcze ale nie pamiętam musiał bym zerknąć tu i ów gdzie
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Żurek ma 5.2 i starszy model ale sobie chwali i też ma LPG.
Dobra poszukam 4.0. Takie pierdoły jak hamulce mnie nie interesują ale padające silniki owszem jeden syf z granatem pod maską mi wystarczy
Dobra poszukam 4.0. Takie pierdoły jak hamulce mnie nie interesują ale padające silniki owszem jeden syf z granatem pod maską mi wystarczy
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
ogólnie nie słyszałem żeby jakiś benzynowiec w jeepie skończył się po 200000 km diesle owszem ale te ze stajni VM ,ten mercedesa ma takie same wady jak w mercedesach ,skrzynia biegów też MB tak że zasięgnij języka od mercedesiarzy
4,0 to sprawdzona jednostka i wybacza wiele błędów i zaniedbań a i części na rynku nie brakuje
4,0 to sprawdzona jednostka i wybacza wiele błędów i zaniedbań a i części na rynku nie brakuje
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości