Strona 1 z 2

skrzynia

: ndz 03 paź, 2010
autor: Tomek_Mlody
Mam mały problem, jezdziłem dzis cały dzien bylo wszystko oka

auto stalo z 3h i tu nagle wsiadam, jade i cały czas jedzie na jednym biegu, wbijam D i nie przerzuca wyzej.... Olej w skrzyni jest bo sprawdziłem...

co moze byc??

cheeroke 4.0

: ndz 03 paź, 2010
autor: Diabeł
Czujnik PTS sprawdz, to co wyciagales odemnie i wsadzales do przemasa jak mial problemy w czerwonym.

: ndz 03 paź, 2010
autor: gszyp
a jak sprawdziłeś stan oleju :?:
a jaki miał kolor :?:
a ile go było na miarce :?: '
a silnik chodził w czasie sprawdzania:?:
a czy był ciepły :?:
a czy przeleciałeś po wszystkich biegach przed sprawdzeniem :?:
a komp skrzyni działa :?:
a może nie działa :?:
a TPS działa :?:
a po ostatnim topieniu sprawdziłeś czy nie ma wody w oleju :?:

i tak do zaje...nia

: ndz 03 paź, 2010
autor: Tomek_Mlody
gszyp pisze:a jak sprawdziłeś stan oleju :?:
a jaki miał kolor :?:
a ile go było na miarce :?: '
a silnik chodził w czasie sprawdzania:?:
a czy był ciepły :?:
a czy przeleciałeś po wszystkich biegach przed sprawdzeniem :?:
a komp skrzyni działa :?:
a może nie działa :?:
a TPS działa :?:
a po ostatnim topieniu sprawdziłeś czy nie ma wody w oleju :?:

i tak do zaje...nia



o zesz ty :shock:

kolor czrwony :lol: silnik chodził bo biegach przeleciałem na miarce ciut po nizej max

aa coz to ten TPS??

: ndz 03 paź, 2010
autor: gszyp
TPS to takie urzondzonko przy przepustnicy po prawej stronie patrząc na silnik od strony lewego błotnika :lol:

komp skrzyni jest na plastiku pod schowkiem
ten długi plastik w którym jest popielniczka
sprawdź połączenia elektryczne skrzyni czyli wszystkie wtyczki które od niej odchodzą
komp skrzyni to taka srebrna skrzyneczka z zieloną dużą wtyczką w twoim przypadku

: ndz 03 paź, 2010
autor: gszyp
a światło wsteczne się zapala jak jest załączony wsteczny :?:
może coś nie tak z pozycjonerem :?:
może to coś z linką od skrzyni :?:
a inne biegi działają w odpowiednim położeniu :?:
a linka idąca od przepustnicy do skrzyni jest ok :?:
a przewody olejowe idące do chłodnicy nie pozaginane :?:
a czek endżin :lol: się nie świeci :?:

: ndz 03 paź, 2010
autor: Jasiu
jak działało i nie działa to
1. sprawdź TPS (przełóż z innego do sprawdzenia).
2. styki elektryczne przy TPS czy nie zaśniedziały.

: pn 04 paź, 2010
autor: Andrzey
Diabeł pisze:Czujnik PTS ...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Normalnie sie nie czepiam o takie rzeczy, ale strasznie sie madrzysz Diabel ostatnio, az Ci sie z tej madrosci jezyk zaczyna platac :roll:
TPS :!: Throttle Position Sensor czyli po naszemu czujnik polozenia przepustnicy.

@Mlody tak jak Ci gszyb tlumaczyl to taki potencjometr na przepustnicy. Jak juz rozkrecisz to szukaj w necie instrukcji jak to regulowac (jednen z otworow mocujacych ma ksztalt fasolki) i obracajac na nim poszukuje sie odpowiedniego napiecia 8)
Poszukaj tez o trybie awaryjnym skrzyni.
Kluczykowanie juz opanowales? :mrgreen:

Karwa, Jeep to zajefajne auto, ale juz mi sie przejadlo uczenie sie schematow na pamiec (moze juz mi gorzej do czaszki wchodzi? :roll: ) i lapanie za miernik przy kazdej okazji. Do parcha tylko mlotek potrzebny :mrgreen:

: pn 04 paź, 2010
autor: gszyp
nie bluźnij Andrzeju :lol:

: pn 04 paź, 2010
autor: Diabeł
Andrzey czepiasz sie literowki :twisted:

: pn 04 paź, 2010
autor: Andrzey
Nie Diable, w przeciwienstwie do Ciebie:
po prostu czytam to co napisalem
znam sie
nie wymadrzam sie

*niczego nie skreslac, bo to wszystko prawda :mrgreen:

: pn 04 paź, 2010
autor: Diabeł
Racja nie przeczytalem postu po jego napisaniu, a gdzie widzisz czesc w ktorej sie wymadrzam?? Bo moze ja slepy jestem, podalem Tomkowi organoleptycznie co powinien sprawdzic.

A jesli szukasz dziury w calym to chyba jej nie znajdziesz

: pn 04 paź, 2010
autor: Andrzey
Diabeł pisze:...a gdzie widzisz czesc w ktorej sie wymadrzam?...
W wielu innych Twoich postach :wink:

@gszyb z tym bluznieniem to chodzi Ci o to coraz trudniejsze przyswajanie wiedzy z mojej strony, cz ze do parcha jeszcze drut potrzebny? :mrgreen:

: pn 04 paź, 2010
autor: gszyp
Andrzey pisze:
Diabeł pisze:...a gdzie widzisz czesc w ktorej sie wymadrzam?...
W wielu innych Twoich postach :wink:

@gszyb z tym bluznieniem to chodzi Ci o to coraz trudniejsze przyswajanie wiedzy z mojej strony, cz ze do parcha jeszcze drut potrzebny? :mrgreen:


no o parcha oczywiście :lol:
jak sie dowie jak na niego piszesz to się pogniewa :lol: :lol:

: pn 04 paź, 2010
autor: Andrzey
To prosty mul roboczy, un nieczytaty, na forum nie zaglada :mrgreen:
... I za to go zaczynam lubic :mrgreen:

: pn 04 paź, 2010
autor: prezes
Sam jesteś k.rwa muł !!
:twisted:

: pn 04 paź, 2010
autor: miastek
Preziu przeca on ma 4.2, a to są muuuuuły do potęgi. Dzisiaj się przejechałem Abowozem i jakoś nie czuję pociągu do tych silników.
Jak w zimę przegryziemy z Wiliim pewien temat to będzie w końcu sensowna alternatywa dla 2.8 8)

: pn 04 paź, 2010
autor: prezes
A, bo mnie znerwował marynarz jeden, ma fajny wygodny , w miarę bezawaryjny samochód, to jeszcze k.urwa bluźni na niego.
:twisted:

: pn 04 paź, 2010
autor: Tomek_Mlody
Jakiś cud czy co??!!

sie samo naprawilo staal cały dzien, odpalilem, przejechalem i dział :shock:

: pn 04 paź, 2010
autor: miastek
Czyli raczej jakieś styki.