Sprzęgiełka do mavericka
Sprzęgiełka do mavericka
Tak sobie poczytałem co ludzie mądrzy piszą na łamach różnych czasopism o tematyce 4x4 i natrafiłem na ciekawy artykuł o nissanie terrano a to przecież identiko jak mój maverick. Mądrzy ludzie napisali tam że znacząco można zmniejszyć apetyt na ropę po przez założenie sprzęgiełek, koła podczas jazdy po czarnym nie napędzają dyfra i wału, skutkuje to mniejszymi oporami toczenia a co za tym idzie mniejsze jest zużycie.
Kwestia teraz jest tego typu: Jakie sprzęgiełka kupić żeby miały najlepszy stosunek cena/jakość? Czy może dać sobie spokój gdyż są to wywalone pieniądze bo sprzęgiełka się sypią na potęgę?
Co szanowne grono forumowiczów na to sądzi?
Kwestia teraz jest tego typu: Jakie sprzęgiełka kupić żeby miały najlepszy stosunek cena/jakość? Czy może dać sobie spokój gdyż są to wywalone pieniądze bo sprzęgiełka się sypią na potęgę?
Co szanowne grono forumowiczów na to sądzi?
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
powinny być automaty
manualne AVM cena coś koło 600pln jakość dość dobra jak nie będziesz katował
manualne AVM cena coś koło 600pln jakość dość dobra jak nie będziesz katował
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
zajrzyj po prostu w przednie koła, tam na kapslu powinno być napisane Auto Hub lub Manual Hub lub tak jak piszesz Lock/Free.
ja na ten przykład mam automaty i specjalnie nie narzekam, choć zdarzyło się, że przy jakiejś wtopie lubiły się rozpinać lub zapinać w najmniej wygodnych momentach. ale jak się rozsypią to już tylko jedna droga. manuale
ja na ten przykład mam automaty i specjalnie nie narzekam, choć zdarzyło się, że przy jakiejś wtopie lubiły się rozpinać lub zapinać w najmniej wygodnych momentach. ale jak się rozsypią to już tylko jedna droga. manuale
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Ale nie AVM, tam jak je skręcisz tymi małymi śrubkami na torks czy jak tam się to pisze to za cholerę nie idzie odkręcić później głównych imbusowych, ( w przypadku jak cosik chcesz poprawić w przedniej piaście) makabra jest z tym, mogliby coś lepszego wymyśleć.
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
Kurde z zawodu jetem mechanikiem, potrafię stwierdzić czy mam sprzęgiełka czy nie... I z całą pewnością stwierdzam że nie mam na dowód czego mogę zamieścić zdjęcia.
Manualne AVM za 600 zł to trochę sporo... może jakieś używki? Albo coś tańszego? Ja mavericka nie katuje bo on do tego się nie nadaje za bardzo.
Manualne AVM za 600 zł to trochę sporo... może jakieś używki? Albo coś tańszego? Ja mavericka nie katuje bo on do tego się nie nadaje za bardzo.
student pisze:Kurde z zawodu jetem mechanikiem, potrafię stwierdzić czy mam sprzęgiełka czy nie... I z całą pewnością stwierdzam że nie mam na dowód czego mogę zamieścić zdjęcia.
Manualne AVM za 600 zł to trochę sporo... może jakieś używki? Albo coś tańszego? Ja mavericka nie katuje bo on do tego się nie nadaje za bardzo.
jak dobrze pamiętam to macie w toyocie sprzęgiełka to na pewno wiesz jak wyglądają tylko nie pamiętam jakie
ale się pięknie temat skasztanił
gszyp? jaka toyota? to pewnie to, że już piątek
to jak nie ma sprzęgiełek to już nooowsza technologia. nie słyszałem nigdy żeby ktoś motał wracać do sprzęgiełek. może mnie coś ominęło.
nawrócę temat na właściwy tor, bo zdaję się o spalanie chodziło.
nie bardzo rozumiem, co sprzęgiełka mogą mieć do tego, to Ty wybierasz czy jedziesz 2x4, czy 4x4.
jak się mylę to chętnie się dowiem o co chodzi.
gszyp? jaka toyota? to pewnie to, że już piątek
to jak nie ma sprzęgiełek to już nooowsza technologia. nie słyszałem nigdy żeby ktoś motał wracać do sprzęgiełek. może mnie coś ominęło.
nawrócę temat na właściwy tor, bo zdaję się o spalanie chodziło.
nie bardzo rozumiem, co sprzęgiełka mogą mieć do tego, to Ty wybierasz czy jedziesz 2x4, czy 4x4.
jak się mylę to chętnie się dowiem o co chodzi.
[quote="petio"]ale się pięknie temat skasztanił
gszyp? jaka toyota? to pewnie to, że już piątek
to jak nie ma sprzęgiełek to już nooowsza technologia. nie słyszałem nigdy żeby ktoś motał wracać do sprzęgiełek. może mnie coś ominęło.
nawrócę temat na właściwy tor, bo zdaję się o spalanie chodziło.
nie bardzo rozumiem, co sprzęgiełka mogą mieć do tego, to Ty wybierasz czy jedziesz 2x4, czy 4x4.
jak się mylę to chętnie się dowiem o co chodzi.[
to tobie się coś pochrzaniło to jest temat sprrzęgiełek do forda mawerika a Student nie wie czy ma czy ich nie ma
jego ojciec ma toyotę (taki kwadraciak land cruser)nie pamiętam jaki to model i on chyba ma sprzęgiełka ( też dobrze nie pamiętam)jeżeli ma to może se chłop obejrzeć jak wyglądają
jeżeli nie wiesz co mają sprzęgiełka do spalania to już nie moja wina ,ale na pewno odłączają koła od półosi co za tym idzie od dyfra więc opory toczenia na pewno są mniejsze więc i spalanie jest mniejsze
to jeśli chodzi o piątek
Student jeżeli nie AVM to na pewno automaty nowe oryginały będą ze 4 razy droższe i nie jestem pewien czy lepsze jakościowo to jest niestety Ford a nisanowskie do terano też nie będą takie dobre jak oryginały patrolowe
gszyp? jaka toyota? to pewnie to, że już piątek
to jak nie ma sprzęgiełek to już nooowsza technologia. nie słyszałem nigdy żeby ktoś motał wracać do sprzęgiełek. może mnie coś ominęło.
nawrócę temat na właściwy tor, bo zdaję się o spalanie chodziło.
nie bardzo rozumiem, co sprzęgiełka mogą mieć do tego, to Ty wybierasz czy jedziesz 2x4, czy 4x4.
jak się mylę to chętnie się dowiem o co chodzi.[
to tobie się coś pochrzaniło to jest temat sprrzęgiełek do forda mawerika a Student nie wie czy ma czy ich nie ma
jego ojciec ma toyotę (taki kwadraciak land cruser)nie pamiętam jaki to model i on chyba ma sprzęgiełka ( też dobrze nie pamiętam)jeżeli ma to może se chłop obejrzeć jak wyglądają
jeżeli nie wiesz co mają sprzęgiełka do spalania to już nie moja wina ,ale na pewno odłączają koła od półosi co za tym idzie od dyfra więc opory toczenia na pewno są mniejsze więc i spalanie jest mniejsze
to jeśli chodzi o piątek
Student jeżeli nie AVM to na pewno automaty nowe oryginały będą ze 4 razy droższe i nie jestem pewien czy lepsze jakościowo to jest niestety Ford a nisanowskie do terano też nie będą takie dobre jak oryginały patrolowe
piątek jak piątek nic o tojce wyżej nie bylo więc zwracam honor, nie wiedziałem...
sprzęgięłek pracę znam chciał nie chciał, bo mam to najsmutniej w tym gronie poskładane.
moje pytanie , czysta ciekawość, perspektywa...
czy faktycznie praktykuje się motanie sprzęgiełek do mechanizmów, które fabrycznie ich nie przewidują?
i już spadam z tematu
sprzęgięłek pracę znam chciał nie chciał, bo mam to najsmutniej w tym gronie poskładane.
moje pytanie , czysta ciekawość, perspektywa...
czy faktycznie praktykuje się motanie sprzęgiełek do mechanizmów, które fabrycznie ich nie przewidują?
i już spadam z tematu
Czasami występuje cos takigo jak "stałe zabieraki"
Stale sie obraca wał i most przedniego napedy bez róznicy cz 4x4 czy 4x2
Wszystkie klamoty napędzane są przez koła. Stwarza to dodatkowy opór i ma wpływ na spalanie....
A tak BTW mam sprzęgiełka do terano na sprzedaż
Stale sie obraca wał i most przedniego napedy bez róznicy cz 4x4 czy 4x2
Wszystkie klamoty napędzane są przez koła. Stwarza to dodatkowy opór i ma wpływ na spalanie....
A tak BTW mam sprzęgiełka do terano na sprzedaż
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
www.4x4-zachodniopomorskie.pl
DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Ja kiedyś miałem Vitare i tam też jakimś dziwnym trafem miałem stałe zabieraki. Ma to swoje plusy np. w porównaniu ze sprzęgiełkami są praktycznie nie zniszczalne.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 27 gości