Strona 1 z 1

Jakie resory k160

: ndz 30 maja, 2010
autor: wlodziu15
Witam, jak temacie, patrze myślę i kombinuje jakie resory do parcha zakupić, czy szukać jakiś używek 20 letnich, wiadomo w jakim one stanie będą a ceny mają 3/4 nowych, jak nowe to jakiej firmy, czy może kowal zrobi mi najlepiej, a jak tak to gdzie mogę uderzyć. takie ło coś znalazłem http://moto.allegro.pl/item1045511124_i ... k_160.html

: ndz 30 maja, 2010
autor: darek.z
Jak chcesz wyliftować 160-kę to tylko SPOA . Wymiana resorów na +2 owszem podniesiesz go, są mocne, ale i tak będziesz haczył nimi o wszystkie koleiny.

Ja zostałem przy orginałach , z tyłu parabola. Najlepsze wyjście jak na resoraka.

: pn 31 maja, 2010
autor: wlodziu15
właśnie jestem w trakcie robienia spoa, poprzednio miałem klepane resory, dlatego chcę kupić jakieś dobre, co by pracowały jak powinny, czyli chcąc nie chcąc muszę komplet zakupić, bo te co mam to plomby wypadają. a tył masz parabole od 260?

: pn 31 maja, 2010
autor: petio
A co do regeneracji resorów, zdania są bardzo podzielone co do klepania przez kowala. Na ogólnopolskim jest temat o tym. Zdaje się że najzdrowszym i nie tak bolesnym dla kieszeni jest wymiana jedynie pióra głównego na nowe.

: pn 31 maja, 2010
autor: darek.z
Z tyłu resor 160 i 260 jest taki sam. W 160 z tyłu też bywały parabole.

Do przodu załóż parabole od 260, są one dłuższe, ale przy SPOA i tak najlepiej od razu przerobić wieszaki tzn. przenieść je na tył przedniego resoru. Zapobiega to ich pękaniu.

Te twoje IRONMAN-y +2 będą raczej za wysokie do SPOA

: wt 01 cze, 2010
autor: wlodziu15
http://moto.allegro.pl/item1062863005_r ... n_emu.html jeszcze taki coś znalazłem, ciężko coś znaleźć co by było bez liftu, a używane zakupie jakieś za 250, 300 za sztukę i też nie wiadomo co to będzie, dlatego przymierzam się do nowego zawiasu chociaż na przód, a przekładać mocowanie to tak i tak w planie jest,