Które amory do Patrola.
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Które amory do Patrola.
Jakoś nie mogę się zdecydować.
Cena podobna, może ktoś któreś używał i ma zdanie na ich temat.
Cena podobna, może ktoś któreś używał i ma zdanie na ich temat.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Diabeł pisze:Rough Country Gazowe ( mam w CJcie ) bardzo dobre wybieranie nierownosci
Szkoda, że nie mają do GR'a.
A ile ty przejechałeś tym CJ'tem, że masz opinie na ich temat.
P.S. Darek... usuń ten temat bo nie ma zainteresowania.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
każde z tych amorków są dobre jeżeli używa się ich zgodnie z przeznaczeniem i o odpowiedniej długości do danego liftu tak aby nie dobijały do końca po rozciągnięciu i złożeniu.
Przy szybkiej jezdzie po nierównościach gazówki się grzeją i są twardsze ,czyli mniej komfortowe w naszych pojazdach
to jest moje twierdzenie z moich doświadczeń,z przodu mam olej z tyłu gaz.
Z przodu RC z tłu SKY JACKER .Przez 1,5 roku obie firmy sprawują się dobrze przejechały około 20kkm i nie ma problemu.W terenie używane od niedawna ,ale jakość bez zmian
Podejrzewam że obie firmy o których jest mowa w tym temacie są porównywalne tylko nie każde są dostępne do danego modelu pojazdu
Przy szybkiej jezdzie po nierównościach gazówki się grzeją i są twardsze ,czyli mniej komfortowe w naszych pojazdach
to jest moje twierdzenie z moich doświadczeń,z przodu mam olej z tyłu gaz.
Z przodu RC z tłu SKY JACKER .Przez 1,5 roku obie firmy sprawują się dobrze przejechały około 20kkm i nie ma problemu.W terenie używane od niedawna ,ale jakość bez zmian
Podejrzewam że obie firmy o których jest mowa w tym temacie są porównywalne tylko nie każde są dostępne do danego modelu pojazdu
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Diabeł pisze:przemsson pisze:Ale ty ewoluowałeś Diable rok temu to MT-eka od AT-eka nie rozróżniałeś
Czlowiek cale zycie sie uczy
Jak tak dalej bedziesz pędził w tej ewolucji to za rok na księżyc polecisz, a już na pewno sie tym pochwalisz
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
LSD dzięki za wszystkie posty - tutaj odpiszę tylko tematycznie. Pytanie zadałem tak doraźnie.
W moim Patrolu amory trzymają na około 80-85%, a więc chyba bardzo dobrze. Nie wiem jednak, jak interpretować, że są obsmarowane, jakby z nich ,,ciekło";
więc idąc za Twoją radą (lift 2") to biorę pod uwagę różne scenariusze, a więc podczas liftu na 2":
- ewentualną wymianę amortyzatorów (na gazowe IRONMAN w komplecie ze sprężynami),
- bo okazuje się, że jedna sprężyna jest niby od Patrola, ale się wklinowała u podstawy, a druga jest jakaś cieńsza z odbojnikiem.
Oczywiście inny wariant liftu na 2", to te podkładki pod sprężyny.
W moim Patrolu amory trzymają na około 80-85%, a więc chyba bardzo dobrze. Nie wiem jednak, jak interpretować, że są obsmarowane, jakby z nich ,,ciekło";
więc idąc za Twoją radą (lift 2") to biorę pod uwagę różne scenariusze, a więc podczas liftu na 2":
- ewentualną wymianę amortyzatorów (na gazowe IRONMAN w komplecie ze sprężynami),
- bo okazuje się, że jedna sprężyna jest niby od Patrola, ale się wklinowała u podstawy, a druga jest jakaś cieńsza z odbojnikiem.
Oczywiście inny wariant liftu na 2", to te podkładki pod sprężyny.
LSD pisze:Moja rada jest następująca.
Zrób najpierw najtańszy możliwy lift o 2" czyli kup za 250 zł podkładki pod sprężyny.
Jak torchę pojeździsz to zdecydujesz, czy chcesz mieć 2" czy więcej i kupisz sobie kompletne zawieszenie za 4.000 zł.
popieram bo apetyt rośnie w miarę jedzenia i na 2" na pewno się nie zakończy
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5857
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Jakby co to mam dwu calowe podkładki pod sprężyny do sprzedania z montażem w dobrej cenie.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości