Kto ma dystanse w Patrolu lub innym 4x4
Kto ma dystanse w Patrolu lub innym 4x4
Potrzebuję założyć dystanse, ale na ogólnopolskim nastarszyli mnie, że koła mi odpadną
Chciałbym usłyszeć jakąś obiektywną opinię.
Chciałbym usłyszeć jakąś obiektywną opinię.
1. w samuraju są dystanse na 5 szpilek a w patrolu na 6.
nie da się zamienić
2. ja też jeżdże na dystansach i nic mi nie odpada, nawet łożyska nie dostają bardziej po dupie jak mi zapowiadano wszędzie przed założeniem.
Skoro działa w samurajach to powinno i w patrolach.
nie da się zamienić
2. ja też jeżdże na dystansach i nic mi nie odpada, nawet łożyska nie dostają bardziej po dupie jak mi zapowiadano wszędzie przed założeniem.
Skoro działa w samurajach to powinno i w patrolach.
Jutro będzie dzisiaj. Tyle, że dopiero jutro.
- Tanto
- 4X4 Szczecin
- Posty: 4671
- Rejestracja: pn 21 maja, 2007
- Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
- Kontaktowanie:
przem68 pisze:Skoro działa w samurajach to powinno i w patrolach.
Ale one, znaczy te patrole, są ze dwa razy cięższe, a właściciele też lekkich nóg nie mają, może się okazać że siły działające na łożyska są dużo większe.
Plusem jest to że w przeciwieństwie do np. spoa, dystanse można bez problemu zdemontować.
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
petio pisze:napisałeś o różnych innych4x4, ja znam tylko toyota celica gt4, dystanse 30mm, już zdjęte, koła nie odpadły ale coś się tam krzywiło. podpytam co
no i dopytałem, dystanse te nie były dobrze wyważone... układ kierowniczy się spsuł, jakieś bicie na kierownicy i wymłucone gumy
za to tył napędowcy sobie chwalą dystanse, byle raz na jakiś czas odkręcić i przykręcić, tak proforma
U mnie też będą 30mm a koła to 33x12,5x15.
Chciałbym jednak stalowe. Te dodatkowe kilka kilo przy masie całego mostu to niewiele. Niestety nigdzie stalowych nie widzę , wszędze alu.
Może ktoś gdzieś widział, albo zna jakiegoś DOBREGO tokarza.
Wojtek, a Twoje też bez wystającego pierścienia centrującego są? Podejrzewam, że to właśnie powoduje problemy, no ale w Parchu pieścien może być tylko z tyłu.
Tak wyglądają
http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/877/18/30/877183016
A tu są z pierścieniami tylko oczywiście nie od Parcha.
http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/878/95/36/878953676
Chciałbym jednak stalowe. Te dodatkowe kilka kilo przy masie całego mostu to niewiele. Niestety nigdzie stalowych nie widzę , wszędze alu.
Może ktoś gdzieś widział, albo zna jakiegoś DOBREGO tokarza.
Wojtek, a Twoje też bez wystającego pierścienia centrującego są? Podejrzewam, że to właśnie powoduje problemy, no ale w Parchu pieścien może być tylko z tyłu.
Tak wyglądają
http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/877/18/30/877183016
A tu są z pierścieniami tylko oczywiście nie od Parcha.
http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/878/95/36/878953676
Intercars teraz w swojej siedzibie (obok castoramy na słonecznym) ma w swojej ofercie sprzęt dedykowany do offdrogowych aut i kiedyś się już śliniłem na ich te dystanse, spory wybór, naprawdę solidne wykonanie no i spora cena ale nie pamiętam ile, wiem że jak za kawałek metalu to sporo.
Dobry tokarz jest za stacją Bobryk w płoni. Tam taki dziadek jest i na bank dotoczy ale to nie będzie jak fabryczne.
Dobry tokarz jest za stacją Bobryk w płoni. Tam taki dziadek jest i na bank dotoczy ale to nie będzie jak fabryczne.
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości