Strona 1 z 2

amory -ranking

: śr 24 cze, 2009
autor: qsma
chwalić się kto jakie kupił (w ostatnim czasie), gdzie i za ile. jak sie sprawdzają przy jakim lifcie i jakich gumach.

Miastek pisz.

: śr 24 cze, 2009
autor: miastek
http://www.dobinsons.pl/

Podobno najlepsze jesli chodzi o stosunek jakosci do ceny.
Chociaz według wielu opini z forum chermola bija na glowe OME i inne.

Jesli masz 4'' liftu to przód 419pln za szt a tył 458pln za szt

: czw 25 cze, 2009
autor: prezes
Skyjacker Hydro 7000 2-3" lift
150$

po drobnej przeróbce by Przemas
8)

: czw 25 cze, 2009
autor: miastek
150$ za kpl czy za szt?

I one czasem nie sa do jeepa dedykowane bo stronie skyjakera nie ma amorów do GR'a. Troche inne masy wchodza w gre.

To u nas mozna je kupic do liftu 0"-5" za 300pln za szt

: czw 25 cze, 2009
autor: Jasiu
za 4szt

: czw 25 cze, 2009
autor: miastek
Jasiu pisze:za 4szt


:shock: to zajebista cena.

: czw 25 cze, 2009
autor: prezes
miastek pisze:150$ za kpl czy za szt?

I one czasem nie sa do jeepa dedykowane bo stronie skyjakera nie ma amorów do GR'a. Troche inne masy wchodza w gre.

To u nas mozna je kupic do liftu 0"-5" za 300pln za szt

Dopasowałem od jakiegoś Nissana na amerykański rynek.
Bo te gupie uje hamerykany nie mają GRów
:evil:

: czw 25 cze, 2009
autor: budzik
ja kupowałem DOBINSONS PATROL Y60 2 cale tutaj: http://www.janpol4x4.pl/ i dawałem za całe zawieszenie 2500
mozna się z gościem dogadać :D (Pan Tomek)
jednak teraz cena jest 3100 za 2 cale a 4 cale 3200
nie wiem jak z samymi amorami, warto pewnie zapytać . . .

: pn 28 gru, 2009
autor: Gizmo
mam OME +2" na przód do Miśka po podkręceniu drążków... jak na razie oponki 30" ale na wiosne 33". W stosunku do oryginalnych seryjnych amorków, rewelacja w tłumieniu drgań i prowadzeniu... teraz próbuję zaadoptować amor skrętu seryjny od Gr-a :)

: śr 30 gru, 2009
autor: przemsson
miastek pisze:I one czasem nie sa do jeepa dedykowane bo stronie skyjakera nie ma amorów do GR'a. Troche inne masy wchodza w gre.


Jakie inne masy parch chyba nie jest cięższy od RAM-a,Durango czy Forda K1500
Porządna Amerykańska firma nie robi części do byle, czego
:!:

: śr 30 gru, 2009
autor: wibrys
budzik pisze:ja kupowałem DOBINSONS PATROL Y60 2 cale tutaj: http://www.janpol4x4.pl/ i dawałem za całe zawieszenie 2500
mozna się z gościem dogadać :D (Pan Tomek)
jednak teraz cena jest 3100 za 2 cale a 4 cale 3200
nie wiem jak z samymi amorami, warto pewnie zapytać . . .


Ja mam te same DOBINSONS-y z tej samej firmy . Za komplet dałem jeszcze 2800, czekałem 2 miesiące na dostawę, teraz faktycznie 3100 wołaja.
Chyba się nieźle sprawdza. I żadnych dodatkowych przeróbek nie trzeba :)

: sob 02 sty, 2010
autor: miastek
przemsson pisze:
miastek pisze:I one czasem nie sa do jeepa dedykowane bo stronie skyjakera nie ma amorów do GR'a. Troche inne masy wchodza w gre.


Jakie inne masy parch chyba nie jest cięższy od RAM-a,Durango czy Forda K1500
Porządna Amerykańska firma nie robi części do byle, czego
:!:


Uuuu co za refleks :mrgreen: Ja to pół roku temu pisałem.

A tak baydeway Prezes jakie koszty transportu i czas oczekiwania? Bo u mnie właśnie któryś amor sie skończył i powyżej 100km\h jak trafi się wyjeb w asfalcie to trudno w czarne trafić, a ta cena kusi.

: ndz 03 sty, 2010
autor: przemsson
miastek pisze:Uuuu co za refleks :mrgreen: Ja to pół roku temu pisałem.



To nie zmienia faktu, że gadasz głupoty :!:

: pn 04 sty, 2010
autor: miastek
przemsson pisze:
miastek pisze:Uuuu co za refleks :mrgreen: Ja to pół roku temu pisałem.



To nie zmienia faktu, że gadasz głupoty :!:


To nie zmienia faktu, że gdy to pisałem nigdzie nie było wyjaśnienia od czego Prezes zaadoptował te amory. Stąd moje wątpliwości czy aby nie są z lżejszego auta. No i akurat nie są z żadnego Ram'a ani Dodga więc nie wiem po co o nich wspomniałeś, chyba tylko po to żeby się przyjebać :!:

: pn 04 sty, 2010
autor: gszyp
a może mi ktoś wyjaśnić jakie znaczenie ma waga pojazdu do użytych amorków bo ja myślałem że od tego są sprężyny lub resory i ich twardość a amory mają za zadanie tłumienie drgań i nagłych skoków zawieszenia :wink:
a ich żywotność zależy tylko od jakości i sposobu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem (sport,wyczyn,czarna droga)

: pn 04 sty, 2010
autor: LSD
A ja może trochę przewrotnie stwierdzę.... że najlepsze są oryginalne nissanowskie amorki. Pod warunkiem oczywiście, że:
- są 100% sprawne
- nie ma się więcej niż 2" liftu
- nie oczekuje się mega wykrzyżu
- nie startuje się w RMPSTach
Ich charakterystyka jest bardzo dobrze dobrana do auta i tyle...

: pn 04 sty, 2010
autor: miastek
Ja też tak myśle tylko skąd je brać. Moje właśnie się kończą.

: pn 04 sty, 2010
autor: Jasiu
ze salonu 8)

: pn 04 sty, 2010
autor: miastek
Cena by mnie zabiła :mrgreen:

: pn 04 sty, 2010
autor: LSD
Wszystkie Ci się kończą, czy jeden?