Strona 1 z 2
amory -ranking
: śr 24 cze, 2009
autor: qsma
chwalić się kto jakie kupił (w ostatnim czasie), gdzie i za ile. jak sie sprawdzają przy jakim lifcie i jakich gumach.
Miastek pisz.
: śr 24 cze, 2009
autor: miastek
http://www.dobinsons.pl/
Podobno najlepsze jesli chodzi o stosunek jakosci do ceny.
Chociaz według wielu opini z forum chermola bija na glowe OME i inne.
Jesli masz 4'' liftu to przód 419pln za szt a tył 458pln za szt
: czw 25 cze, 2009
autor: prezes
Skyjacker Hydro 7000 2-3" lift
150$
po drobnej przeróbce by Przemas

: czw 25 cze, 2009
autor: miastek
150$ za kpl czy za szt?
I one czasem nie sa do jeepa dedykowane bo stronie skyjakera nie ma amorów do GR'a. Troche inne masy wchodza w gre.
To u nas mozna je kupic do liftu 0"-5" za 300pln za szt
: czw 25 cze, 2009
autor: Jasiu
za 4szt
: czw 25 cze, 2009
autor: miastek
Jasiu pisze:za 4szt

to zajebista cena.
: czw 25 cze, 2009
autor: prezes
miastek pisze:150$ za kpl czy za szt?
I one czasem nie sa do jeepa dedykowane bo stronie skyjakera nie ma amorów do GR'a. Troche inne masy wchodza w gre.
To u nas mozna je kupic do liftu 0"-5" za 300pln za szt
Dopasowałem od jakiegoś Nissana na amerykański rynek.
Bo te gupie uje hamerykany nie mają GRów

: czw 25 cze, 2009
autor: budzik
ja kupowałem DOBINSONS PATROL Y60 2 cale tutaj:
http://www.janpol4x4.pl/ i dawałem za całe zawieszenie 2500
mozna się z gościem dogadać

(Pan Tomek)
jednak teraz cena jest 3100 za 2 cale a 4 cale 3200
nie wiem jak z samymi amorami, warto pewnie zapytać . . .
: pn 28 gru, 2009
autor: Gizmo
mam OME +2" na przód do Miśka po podkręceniu drążków... jak na razie oponki 30" ale na wiosne 33". W stosunku do oryginalnych seryjnych amorków, rewelacja w tłumieniu drgań i prowadzeniu... teraz próbuję zaadoptować amor skrętu seryjny od Gr-a

: śr 30 gru, 2009
autor: przemsson
miastek pisze:I one czasem nie sa do jeepa dedykowane bo stronie skyjakera nie ma amorów do GR'a. Troche inne masy wchodza w gre.
Jakie inne masy parch chyba nie jest cięższy od RAM-a,Durango czy Forda K1500
Porządna Amerykańska firma nie robi części do byle, czego

: śr 30 gru, 2009
autor: wibrys
budzik pisze:ja kupowałem DOBINSONS PATROL Y60 2 cale tutaj:
http://www.janpol4x4.pl/ i dawałem za całe zawieszenie 2500
mozna się z gościem dogadać

(Pan Tomek)
jednak teraz cena jest 3100 za 2 cale a 4 cale 3200
nie wiem jak z samymi amorami, warto pewnie zapytać . . .
Ja mam te same DOBINSONS-y z tej samej firmy . Za komplet dałem jeszcze 2800, czekałem 2 miesiące na dostawę, teraz faktycznie 3100 wołaja.
Chyba się nieźle sprawdza. I żadnych dodatkowych przeróbek nie trzeba

: sob 02 sty, 2010
autor: miastek
przemsson pisze:miastek pisze:I one czasem nie sa do jeepa dedykowane bo stronie skyjakera nie ma amorów do GR'a. Troche inne masy wchodza w gre.
Jakie inne masy parch chyba nie jest cięższy od RAM-a,Durango czy Forda K1500
Porządna Amerykańska firma nie robi części do byle, czego

Uuuu co za refleks

Ja to pół roku temu pisałem.
A tak baydeway Prezes jakie koszty transportu i czas oczekiwania? Bo u mnie właśnie któryś amor sie skończył i powyżej 100km\h jak trafi się wyjeb w asfalcie to trudno w czarne trafić, a ta cena kusi.
: ndz 03 sty, 2010
autor: przemsson
miastek pisze:Uuuu co za refleks

Ja to pół roku temu pisałem.
To nie zmienia faktu, że gadasz głupoty

: pn 04 sty, 2010
autor: miastek
przemsson pisze:miastek pisze:Uuuu co za refleks

Ja to pół roku temu pisałem.
To nie zmienia faktu, że gadasz głupoty

To nie zmienia faktu, że gdy to pisałem nigdzie nie było wyjaśnienia od czego Prezes zaadoptował te amory. Stąd moje wątpliwości czy aby nie są z lżejszego auta. No i akurat nie są z żadnego Ram'a ani Dodga więc nie wiem po co o nich wspomniałeś, chyba tylko po to żeby się przyjebać

: pn 04 sty, 2010
autor: gszyp
a może mi ktoś wyjaśnić jakie znaczenie ma waga pojazdu do użytych amorków bo ja myślałem że od tego są sprężyny lub resory i ich twardość a amory mają za zadanie tłumienie drgań i nagłych skoków zawieszenia
a ich żywotność zależy tylko od jakości i sposobu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem (sport,wyczyn,czarna droga)
: pn 04 sty, 2010
autor: LSD
A ja może trochę przewrotnie stwierdzę.... że najlepsze są oryginalne nissanowskie amorki. Pod warunkiem oczywiście, że:
- są 100% sprawne
- nie ma się więcej niż 2" liftu
- nie oczekuje się mega wykrzyżu
- nie startuje się w RMPSTach
Ich charakterystyka jest bardzo dobrze dobrana do auta i tyle...
: pn 04 sty, 2010
autor: miastek
Ja też tak myśle tylko skąd je brać. Moje właśnie się kończą.
: pn 04 sty, 2010
autor: Jasiu
ze salonu

: pn 04 sty, 2010
autor: miastek
Cena by mnie zabiła

: pn 04 sty, 2010
autor: LSD
Wszystkie Ci się kończą, czy jeden?