Darek... pisze:to tylko zmiana podejścia do tego całego OFF... bo aby cieszyć się terenem należy uświadomić sobie kilka prawd obecnie panujących w środowisku:
1. Patrol jest najlepszy
2. Większe koła są zawsze lepsze od mniejszych
3. Tylko cieniasy nie zaliczyli "boka"
4. Najlepsi z najlepszych mają za sobą kilka rolek
5. Bez dwuteownika zamiast zderzaka – nie da się poruszać poza drogami utwardzanymi
6. Silnik musi mieć min. 6 garów - inaczej po odpaleniu nie położy zasłony dymnej
7. Jeśli już masz 6 garów to po przejechaniu pół miliona kilometrów zauważalny jest przyrost mocy i momentu obrotowego .
itd.itp...
nie spełniam powyższych wymagań , mam samochód który nie robi w terenie więc nareszcie spokojnie wczytuje się w te fora
BUDOWA PATROLA - od czego zaczynać i co jest ważne
- tanq
- Operator wyciagarki
- Posty: 251
- Rejestracja: czw 17 maja, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
zgadzam sie z tobą w calej rozciaglosci tej wypowiedzi
Anonymous pisze:jesli chodzi o tą górke z filmu to rzeczywiscie byla nie do zrobienia na 32.Poprostu patrol na takich kolach ma nadmiar mocy i kola w pewnym momencie zaczynaly mielic. na 35 opony maja ladna trakcje i podjezdzaja za kazdym razem.dziwne zjawisko ale tak jest
"Gościu" zaloguj się - poproszę ...
Honker 2324
witam
odnosnie budowy patrola(krotki) to po tym co tu czytam mam taki projekta,aby:
-dac 35''
-sprezyny z Polspringu ( chyba ze podkladki pod sprezyny ? ) <ci> chyba ze wystarczy 2''podkladki pod sprezyny i 2'' podkladki pod bude do kółek 35'' no i ciecie nadkoli,zderzaków to wiadomo
jak myslicie bedzie to jeździło ?
odnosnie budowy patrola(krotki) to po tym co tu czytam mam taki projekta,aby:
-dac 35''
-sprezyny z Polspringu ( chyba ze podkladki pod sprezyny ? ) <ci> chyba ze wystarczy 2''podkladki pod sprezyny i 2'' podkladki pod bude do kółek 35'' no i ciecie nadkoli,zderzaków to wiadomo
jak myslicie bedzie to jeździło ?
LOVE PATROL
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Pospring to gówno na maksa. Siada i pęka momentalnie.
Lepiej dać podkładki pod oryginalne springi i pod budę i do 35' wystarczy w zupełności.
Jakby co to mam do sprzedania podkładki pod sprężyny.
Lepiej dać podkładki pod oryginalne springi i pod budę i do 35' wystarczy w zupełności.
Jakby co to mam do sprzedania podkładki pod sprężyny.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości