Strona 3 z 9

: ndz 17 lut, 2008
autor: woqlski
gszyp pisze:LEPIEJ KUPIĆ NOWE A NIE REGENEROWAĆ WYJDZIE TANIEJ
NOWE TO NOWE JA TAK UCZYNIŁEM
eee... nie bujaj - jakie nowe oponki kupiłeś? pochwal się...

: pn 18 lut, 2008
autor: zięba
thor88 pisze:Jasiu... spoko... wszystko weszło i nic nie obciera... tylko troszkę niska ta moja frota:) za wiele razy już mnie ciągnik zabierał z błota...

mówiłem , mówiłem 32 też by ci weszły

: pn 18 lut, 2008
autor: Jasiu
Fajnie się czegoś nauczyć.

Ja jednak nadal uważam, że 31 MT do Froterki w miasto to słaby pomysł.

: pn 18 lut, 2008
autor: gszyp
[quote="woqlski"][quote="gszyp"]LEPIEJ KUPIĆ NOWE A NIE REGENEROWAĆ WYJDZIE TANIEJ
NOWE TO NOWE JA TAK UCZYNIŁEM[/quote]eee... nie bujaj - jakie nowe oponki kupiłeś? pochwal się...[/quote]


JA PISAŁEM O DRĄŻKACH ITD DO ZAWIESZENIA A NIE O OPONACH

: pn 18 lut, 2008
autor: hans
Czy to pomysł dobry czy słaby to czas pokaże... na chwilę obecną mogę stwierdzić, że dużej różnicy w prowadzeniu nie ma (dotychczas miałem AT 255/75/15) Dopiero od 70 km/h zaczynają szumieć...

: pn 25 lut, 2008
autor: kabbbatunio
thor88 pisze:Czy to pomysł dobry czy słaby to czas pokaże... na chwilę obecną mogę stwierdzić, że dużej różnicy w prowadzeniu nie ma (dotychczas miałem AT 255/75/15) Dopiero od 70 km/h zaczynają szumieć...


eee smiem twierdzic ze to itak zły pomysł :) sie pogorsza warunki typu deszcz a juz nie powiem ze zima zaskakuje drogowców czasem w naszym kraju, to tak jak bardziej doswiadczeni mowili bedzie nie ciekawie na mt , a czy od 70 zaczynaja szumiec czy od 120 to chyba nie zabardzo trafna uwaga zwz na to ze ehem to mt'ki w koncu czyli mud terain a nie asfalt pocinaka :)

pozdro kabat

: czw 08 paź, 2009
autor: budzik
Zeby nie rozpoczynać jeszcze raz takiego tematu to odgrzewam stary...

Pytam o Wasze opinie, jakiekolwiek na temat opon. Chodzi oczywiście o patrola krotkiego z silnikiem 2,8. Jaki rozmiar max do tego Grata mozna dać ??? Który z producentów ma ciekawe biezniki.
Oczywiście o AT nie gadamy :wink:

: czw 08 paź, 2009
autor: LSD
Na standardowym zawieszeniu maksymalnie 32x11,5x15
Po lifcie, ale bez cięcia blach wchodzą 35"
GR wytrzymuje bez problemu 37" ale trza duż ciąć i przełożenie zmienić.

: czw 08 paź, 2009
autor: miastek
Ciekawy jest MAXXIS CREEPY CRAWLER i podobno jako jedyna opona trzyma rozmiar w 100%. Problem w tym, że to opona diagonalna i przez to praktycznie nie do wyważenia, no i robi dopiero przy ciśnieniu 0,6 bara wiec bez beadlock'ów nie da rady.
Zajebiście robi BOGGER ale nie nadaje się na asfalt.
Mosty wytrzymają 37 cali i nawet bez zmiany przełożeń da sie jezdzic tyle że przestaniesz używać 2'go biegu w terenie.

: czw 08 paź, 2009
autor: Jasiu
daj 33 MT Goodricha i będziesz miał to co wszyscy.

: czw 08 paź, 2009
autor: miastek
Jasiu ale on takie ma i chyba mu za mało.

: czw 08 paź, 2009
autor: Jasiu
a

to nie wiedziałem


budzik to daj 35 cali MT Goodricha :)


będziesz miał 2,5 cm więcej od reszty :P i lżejszy portfel

: czw 08 paź, 2009
autor: miastek
Ale starych 35 juz nie ma a nowe w realu mają 33,5 cala na 9 cali :mrgreen:

: czw 08 paź, 2009
autor: Jasiu
a


to nie wiem



to może budziku nie zmieniaj tych opon.

: pt 09 paź, 2009
autor: budzik
To ze portfel będzie lżejszy to juz wiem, dlatego skarbonke tym razem bedę rozbijał :lol:
Jesli trzeba bedzie bardziej podcinac, ciąc, przerabiać - też da sie zrobic.

Teraz juz wiem, ze bez problemu 35' mozna dać, ewentualnie i 37' zapewniając sobie wolniejszą jazdę w terenie. Także 35' raczej. tylko BFG NOWA nie ma tego rozmiaru :(

MAXXIS CREEPY CRAWLER kontra BOGGER

Jeśli mowa o takich oponach to która ???

Bogger napewno bedzi znikał jezdząc po czarnym. O ile bedzie to szynszy "proces" znikania patrząc na SIMEX-y Waldiego ???

: pt 09 paź, 2009
autor: qsma
BOOGER!!

: pt 09 paź, 2009
autor: budzik
miastek pisze:Ciekawy jest MAXXIS CREEPY CRAWLER i podobno jako jedyna opona trzyma rozmiar w 100%. Problem w tym, że to opona diagonalna i przez to praktycznie nie do wyważenia, no i robi dopiero przy ciśnieniu 0,6 bara wiec bez beadlock'ów nie da rady.
Zajebiście robi BOGGER ale nie nadaje się na asfalt.
Mosty wytrzymają 37 cali i nawet bez zmiany przełożeń da sie jezdzic tyle że przestaniesz używać 2'go biegu w terenie.


CREPPY CRAWLER - jest róznica w terenie do tych, co mamy obecnie w autach :?:

: pt 09 paź, 2009
autor: LSD
Ja stawiam na Super Swamper Bogger 37x13x15, ale.... przy tym rozmiarze zainwestował bym również w wolniejsze przełożenie.

: pt 09 paź, 2009
autor: miastek
Jest ale dopiero gdy zejdziesz z ciśnienem poniżej 0,6 bara, a na takim cisnieniu to tylko na beadlock'ach mozna jezdzic.
No i tak jak ci pisałem raczej zapomnij o tym ze je wywazysz.
To jest opona diagonalna przeznaczona do jazdy na bardzo niskim cisnieniu!

Co do boggerów to robią zajebiście w terenie ale nie nadają sie na asfalt i jak już staniesz to w oka mgnieniu dokopujesz się do jądra ziemi :mrgreen:
No i maja fajny rozmiar 35x14 r15
Może napisz do czego one ci są potrzebne bo mi się wydaje, że masz jakiś kompleks po rajdzie :roll: uwierz mi że oponami rajdu nie wygrasz.
A goodrisie beda w przyszłym roku w pelnej rozmiarówce.

: pt 09 paź, 2009
autor: prezes
Dobrze Maciek pisze.
Opona bardzo wazna rzecz, owszem.
Ale to tylko połowa sukcesu, ba !!, nawet mniejsza połowa 8)
Czynnikiem najwazniejszym jest nadal łącznik.
:lol: