Które opony polecacie??

Dział warsztat i już :)
woqlski
Jestem tu nowy/a
Posty: 2
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Kontaktowanie:

Postautor: woqlski » ndz 17 lut, 2008

gszyp pisze:LEPIEJ KUPIĆ NOWE A NIE REGENEROWAĆ WYJDZIE TANIEJ
NOWE TO NOWE JA TAK UCZYNIŁEM
eee... nie bujaj - jakie nowe oponki kupiłeś? pochwal się...
www.Karkonosze.ws
serwis miłośników Karkonoszy

Awatar użytkownika
zięba
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 73
Rejestracja: czw 30 sie, 2007
Lokalizacja: NRD

Postautor: zięba » pn 18 lut, 2008

thor88 pisze:Jasiu... spoko... wszystko weszło i nic nie obciera... tylko troszkę niska ta moja frota:) za wiele razy już mnie ciągnik zabierał z błota...

mówiłem , mówiłem 32 też by ci weszły
GR Y60 89'

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » pn 18 lut, 2008

Fajnie się czegoś nauczyć.

Ja jednak nadal uważam, że 31 MT do Froterki w miasto to słaby pomysł.

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » pn 18 lut, 2008

[quote="woqlski"][quote="gszyp"]LEPIEJ KUPIĆ NOWE A NIE REGENEROWAĆ WYJDZIE TANIEJ
NOWE TO NOWE JA TAK UCZYNIŁEM[/quote]eee... nie bujaj - jakie nowe oponki kupiłeś? pochwal się...[/quote]


JA PISAŁEM O DRĄŻKACH ITD DO ZAWIESZENIA A NIE O OPONACH

Awatar użytkownika
hans
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 149
Rejestracja: sob 21 kwie, 2007
Lokalizacja: 4x4 zachodniopomorskie

Postautor: hans » pn 18 lut, 2008

Czy to pomysł dobry czy słaby to czas pokaże... na chwilę obecną mogę stwierdzić, że dużej różnicy w prowadzeniu nie ma (dotychczas miałem AT 255/75/15) Dopiero od 70 km/h zaczynają szumieć...
Jeżeli nie jesteś w stanie naprawić czegoś za pomocą młotka, to pewnie
masz do czynienia z usterką elektryczną.

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Operator wyciagarki
Posty: 267
Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>

Postautor: kabbbatunio » pn 25 lut, 2008

thor88 pisze:Czy to pomysł dobry czy słaby to czas pokaże... na chwilę obecną mogę stwierdzić, że dużej różnicy w prowadzeniu nie ma (dotychczas miałem AT 255/75/15) Dopiero od 70 km/h zaczynają szumieć...


eee smiem twierdzic ze to itak zły pomysł :) sie pogorsza warunki typu deszcz a juz nie powiem ze zima zaskakuje drogowców czasem w naszym kraju, to tak jak bardziej doswiadczeni mowili bedzie nie ciekawie na mt , a czy od 70 zaczynaja szumiec czy od 120 to chyba nie zabardzo trafna uwaga zwz na to ze ehem to mt'ki w koncu czyli mud terain a nie asfalt pocinaka :)

pozdro kabat

Awatar użytkownika
budzik
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 760
Rejestracja: czw 18 gru, 2008
Lokalizacja: Stargarad

Postautor: budzik » czw 08 paź, 2009

Zeby nie rozpoczynać jeszcze raz takiego tematu to odgrzewam stary...

Pytam o Wasze opinie, jakiekolwiek na temat opon. Chodzi oczywiście o patrola krotkiego z silnikiem 2,8. Jaki rozmiar max do tego Grata mozna dać ??? Który z producentów ma ciekawe biezniki.
Oczywiście o AT nie gadamy :wink:

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » czw 08 paź, 2009

Na standardowym zawieszeniu maksymalnie 32x11,5x15
Po lifcie, ale bez cięcia blach wchodzą 35"
GR wytrzymuje bez problemu 37" ale trza duż ciąć i przełożenie zmienić.

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 08 paź, 2009

Ciekawy jest MAXXIS CREEPY CRAWLER i podobno jako jedyna opona trzyma rozmiar w 100%. Problem w tym, że to opona diagonalna i przez to praktycznie nie do wyważenia, no i robi dopiero przy ciśnieniu 0,6 bara wiec bez beadlock'ów nie da rady.
Zajebiście robi BOGGER ale nie nadaje się na asfalt.
Mosty wytrzymają 37 cali i nawet bez zmiany przełożeń da sie jezdzic tyle że przestaniesz używać 2'go biegu w terenie.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » czw 08 paź, 2009

daj 33 MT Goodricha i będziesz miał to co wszyscy.

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 08 paź, 2009

Jasiu ale on takie ma i chyba mu za mało.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » czw 08 paź, 2009

a

to nie wiedziałem


budzik to daj 35 cali MT Goodricha :)


będziesz miał 2,5 cm więcej od reszty :P i lżejszy portfel

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 08 paź, 2009

Ale starych 35 juz nie ma a nowe w realu mają 33,5 cala na 9 cali :mrgreen:
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » czw 08 paź, 2009

a


to nie wiem



to może budziku nie zmieniaj tych opon.

Awatar użytkownika
budzik
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 760
Rejestracja: czw 18 gru, 2008
Lokalizacja: Stargarad

Postautor: budzik » pt 09 paź, 2009

To ze portfel będzie lżejszy to juz wiem, dlatego skarbonke tym razem bedę rozbijał :lol:
Jesli trzeba bedzie bardziej podcinac, ciąc, przerabiać - też da sie zrobic.

Teraz juz wiem, ze bez problemu 35' mozna dać, ewentualnie i 37' zapewniając sobie wolniejszą jazdę w terenie. Także 35' raczej. tylko BFG NOWA nie ma tego rozmiaru :(

MAXXIS CREEPY CRAWLER kontra BOGGER

Jeśli mowa o takich oponach to która ???

Bogger napewno bedzi znikał jezdząc po czarnym. O ile bedzie to szynszy "proces" znikania patrząc na SIMEX-y Waldiego ???

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » pt 09 paź, 2009

BOOGER!!
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
budzik
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 760
Rejestracja: czw 18 gru, 2008
Lokalizacja: Stargarad

Postautor: budzik » pt 09 paź, 2009

miastek pisze:Ciekawy jest MAXXIS CREEPY CRAWLER i podobno jako jedyna opona trzyma rozmiar w 100%. Problem w tym, że to opona diagonalna i przez to praktycznie nie do wyważenia, no i robi dopiero przy ciśnieniu 0,6 bara wiec bez beadlock'ów nie da rady.
Zajebiście robi BOGGER ale nie nadaje się na asfalt.
Mosty wytrzymają 37 cali i nawet bez zmiany przełożeń da sie jezdzic tyle że przestaniesz używać 2'go biegu w terenie.


CREPPY CRAWLER - jest róznica w terenie do tych, co mamy obecnie w autach :?:

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pt 09 paź, 2009

Ja stawiam na Super Swamper Bogger 37x13x15, ale.... przy tym rozmiarze zainwestował bym również w wolniejsze przełożenie.

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » pt 09 paź, 2009

Jest ale dopiero gdy zejdziesz z ciśnienem poniżej 0,6 bara, a na takim cisnieniu to tylko na beadlock'ach mozna jezdzic.
No i tak jak ci pisałem raczej zapomnij o tym ze je wywazysz.
To jest opona diagonalna przeznaczona do jazdy na bardzo niskim cisnieniu!

Co do boggerów to robią zajebiście w terenie ale nie nadają sie na asfalt i jak już staniesz to w oka mgnieniu dokopujesz się do jądra ziemi :mrgreen:
No i maja fajny rozmiar 35x14 r15
Może napisz do czego one ci są potrzebne bo mi się wydaje, że masz jakiś kompleks po rajdzie :roll: uwierz mi że oponami rajdu nie wygrasz.
A goodrisie beda w przyszłym roku w pelnej rozmiarówce.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10028
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » pt 09 paź, 2009

Dobrze Maciek pisze.
Opona bardzo wazna rzecz, owszem.
Ale to tylko połowa sukcesu, ba !!, nawet mniejsza połowa 8)
Czynnikiem najwazniejszym jest nadal łącznik.
:lol:
prezes, po prostu prezes


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości