Strona 3 z 4
: czw 14 kwie, 2011
autor: Darek...
niestety... ale PRAWDA
ze swoimi kombinowałem ... na koniec podniosłem wartość auta zanabywszy nowe
: czw 14 kwie, 2011
autor: LSD
nemur pisze:do Jeepa można dopasować o ŻUKA
Nic dziwnego, przeca ŻUK to amerykańska technologia z lat 30 tych
: czw 14 kwie, 2011
autor: student
Ale ja te z przodu to chyba fabrycznie mam takie dziwaczne... z tyłu natomiast są eleganckie łuki, z przodu proste...
Cudów się nie spodziewam, ma się nie urywać i tyle
Jak na razie tłukę świnkę skarbonkę co by jakimś groszem sypnęła
: czw 14 kwie, 2011
autor: LSD
student pisze:Ale ja te z przodu to chyba fabrycznie mam takie dziwaczne... z tyłu natomiast są eleganckie łuki, z przodu proste...
Cudów się nie spodziewam, ma się nie urywać i tyle
Jak na razie tłukę świnkę skarbonkę co by jakimś groszem sypnęła
Hmm.
Nie widziałem co i jak jest u Ciebie, ale...
Resory "proste" to inaczej paraboliki. Z zasady robią o wiele lepiej, bo pracują w obie strony.
Z tyłu masz za to eliptyczne (banany) - są bardziej odporne na większe ładunki.
Wiele aut tak ma.
: pt 15 kwie, 2011
autor: przem68
student pisze:Ale ja te z przodu to chyba fabrycznie mam takie dziwaczne... z tyłu natomiast są eleganckie łuki, z przodu proste...
Cudów się nie spodziewam, ma się nie urywać i tyle
Jak na razie tłukę świnkę skarbonkę co by jakimś groszem sypnęła
a nie opisujesz przypadkiem resorów w byłym Kiślowozie
: pn 18 kwie, 2011
autor: student
Kurza melodia... nie znam się na resorach, jedyne z jakimi miałem kontakt to te w ciężarówkach... czasy maluchów, żuków i tym podobnych wynalazków to dla mnie inna dekada... Nie wiem czy to są parabolki, mam w planie iść do tego kowala czy jak go tam zwać i zapytać od czego są podobne, kupić nowe i być zadowolonym człowiekiem
: czw 21 kwie, 2011
autor: Kubuś XJ
chłopaki mam pytanko:) wczoraj dostałem paczkę z zawieszeniem rough country 3" do mojego xj i w zestawie są również pióra na dokładkę. Dzisiaj byłem na osowie zapytać ile by mnie wyniósł montaż z moimi częściami, wiadomo smarowania grafitem, nowe tuleje itp. powiedzieli 600-700 netto. wydaje mi się troszkę sporo. Chciałem zapytać czy to normalne czy jest gdzieś tańsze miejsce. Resztę zawiechy zrobię sam ale resory zostawię dla profesjonalnego warsztatu
: czw 21 kwie, 2011
autor: kogut
a co dokladnie w cene wchodzilo
: czw 21 kwie, 2011
autor: Kubuś XJ
wsadzenie dodatkowego pióra, które daje, smarowania grafitem i wsadzenie nowych tuleji, które również daje. Przynajmniej tak jeżeli chodzi o gościa zrozumiałem. Pozostaje im tylko robocizna więc troszkę sporo
: czw 21 kwie, 2011
autor: kogut
170 za resor to chyba normalna cena , jest co robic
: czw 21 kwie, 2011
autor: Kubuś XJ
170 tak ale nie 600-700 za całość netto
: czw 21 kwie, 2011
autor: kogut
170 x 4 szt 680
: czw 21 kwie, 2011
autor: Kubuś XJ
no tak ale w Jeep XJ są tylko 2 pióra z tyłu
z przodu są sprężyny
: czw 21 kwie, 2011
autor: kogut
to duzo
: pt 22 kwie, 2011
autor: przem68
kogut pisze:to duzo
6 godzin roboty dla jednego człowieka w smarze i brudzie czyli jakieś 115 zł na godzinę.
odliczjąc od tego koszty własne i jakiś podateczek zostanie gościowi jakieś 80 zł/godzinę na rękę
Robiłbyś kogut dla kogoś zupełnie Ci obcego za takie pieniądze
Bo ja nie
Jak dla mnie cena jest cena.
Zawsze można zrobić samemu i wtedy będzie tanio.
: pt 22 kwie, 2011
autor: Kubuś XJ
Nigdy tego nie robiłem dlatego chciałem do warsztatu
jeżeli podacie jakiś tutorial to mogę samemu spróbować pomotać, bo jednak 800 zł w kieszeni to połowa wyciągarki
lub nowy resor 2" firmy OME.
: pt 22 kwie, 2011
autor: Andrzey
Gdzies na prawobrzezu jest konkurencja. Zdaje sie Nissan7 podawal kiedys adres.
Moze Ci lepsza cene zaproponuja.
: pt 22 kwie, 2011
autor: Jasiu
Kubuś R20 pisze:... jeżeli podacie jakiś tutorial to mogę samemu spróbować pomotać, bo jednak 800 zł w kieszeni to połowa wyciągarki
lub nowy resor 2" firmy OME.
Tutaj masz wytłumaczone wszystko:
http://www.youtube.com/user/roughcountr ... yksVkcO1Xo
: pt 22 kwie, 2011
autor: Kubuś XJ
Dzięki Jasiu pomocny link
myślicie, żeby resor przesmarować grafitem przy montażu? Niby zwiększa to elastyczność i ewentualnie czy się orientujecie gdzie taki grafit kupić
?
: pt 22 kwie, 2011
autor: flomaker
Po smary, to jeżdżę do premy na basenie, ale pewnie można gdzieś w jakiś motoryzacyjnych, czy z olejami sklepie, w Casto itd. zanabyć złotówkę,czy kilka taniej. To najgorszy smar ze smarów - w sam raz do resorów - niedrogi - za kilkanaście PLNów.