miastek pisze:Wiesz co Jacek bez urazy ale skoro pytasz o taką rzecz...
Spoko, do puki się nie wyzywamy to można podyskutować, jak to Student napisał "Może każdy coś napisze i wyjdzie rozwiązanie." I jak widzę kij wetknięty w mrowisko
zaczyna działać, odrobinę was te pytania ożywiły, i to nie w dziale 'humor' czy 'ploty', a w czymś konkretniejszym.
Dobra, wróćmy do tematu - co jest złego w pytaniu które zadałem? Gdybym spytał czy H4 można podłączyć kabelkami ze skrętki komputerowej, to rzeczywiście było by to pytanie skrajnie debilne. Teoretycznie każda z opcji które podałem jest do zrealizowania, każda ma plusy i minusy, i nie pogniewam się na was jeśli dowiem się jakie waszym zdaniem są za i przeciw.
Od Jasia dowiedziałem się że w grę wchodzi tylko opcja nr 2 i inaczej się tego nie da zrobić. Piotrek tu masz odpowiedź na pytanie o poprawianie fabryki - jeśli jest tak jak napisał Jasiu, to fabryka sp.doliła sprawę bo oryginalnie w instalacji jest tak, że prawa i lewa żarówka mają oddzielne przewody zasilające, a sterowanie (zapalanie) żarników dla światła mijania i drogowego odbywa się za pomocą przewodów 'zerowych' (masy) które łączą prawą i lewą żarówkę.
...żeby uściślić - formułując pytania miałem na myśli połączenie zrobione na czterech przekaźnikach.
I jeszcze jedno pytanie z gatunku teoretycznych - jeśli po włączeniu świateł mijania pomiędzy (+) a (-) na akumulatorze woltomierz pokazuje napięcie 12,16 V, to jakie napięcie powinno być pomiędzy (+) i (-) na wtyczce żarówki? Pomiary przy wyłączonym silniku.
Widzisz Student co narobiłeś?
miastek pisze:A tak bajdewej to kiedyś znałem elektryka któremu paliło bezpiecznik więc dał większy to zaczęło grzać kabel to dał grubszy i spalił moduł
Ten elektryk, jak się domyślam, to był zawodowiec? Sam wiesz że zlecenie i zapłacenie komuś za usługę nie oznacza że zostanie zrobione to dobrze i tak jak byś chciał. Odrobina wiedzy, wyobraźni i zdrowego rozsądku jeszcze nikomu nie zaszkodziła (przynajmniej ja nie znam takiego przypadku).