motacie coś????

Dział warsztat i już :)
Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » śr 13 paź, 2010

Dokładnie.

Mogę się założyć że wodoszczelność tej puchy z przekaźnikami jest bliska zeru.

Wyciągarek widziałem już kilka i moje zdanie jest takie że cała wyciągarka jest tak dobra jak jej najsłabszy punkt.
Także powodzenia później przy reanimacji:
przekaźników,
przewodów,
silnika,
śrubki mocującej linę
mocowania haka do liny
spalonego auta
(można sobie wybrać z listy powyżej).

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » śr 13 paź, 2010

Mój przekaźnik też miał być wodoszczelny a nabrał wody i w zimę zamarzł i teraz już wogóle nie działa :lol:
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » śr 13 paź, 2010

On nie zamarzł on popełnił samobójstwo.
Nie chciało mu się robić z taką wyciągarką.

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » śr 13 paź, 2010

wiem co piszę wodowałem kilka razy i nie było wody w puszce a w silniku i owszem
ostatnia popierdułka była dość mokra :lol: i po powrocie nie stwierdziłem ani kropelki w puszce a z silnika wylałem ze dwie 50ontki
zazwyczaj po każdym wyjezdzie sprawdzam stan wincza czy był używany czy nie

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » śr 13 paź, 2010

gszyp pisze:zazwyczaj po każdym wyjezdzie sprawdzam stan wincza czy był używany czy nie


Dobre podejście. Ja myślałem że będzie bez obsługowo i teraz winda nie daje znaku życia :cry:
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » śr 13 paź, 2010

i koniecznie "hebel" dobrej klasy !!!
autobusy i tramwaje.... GR Long

Awatar użytkownika
martii
menager wklejonych
Posty: 368
Rejestracja: śr 28 maja, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: martii » śr 13 paź, 2010

znalazłem już fajne miejsce na puchę i hebel w cieplutkim przytulnym miejscu, w dodatku będzie w najwyższym możliwym punkcie pod maska
nad wężem powrotu z chłodnicy pomiędzy accu a pompa wtryskowa - tylko muszę jakiś stelazyk ładny wystrugać :D

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » śr 13 paź, 2010

no to nie zapomnij podciągnąc sobie elektryki do kabiny żebyś mógl włączać i wyłączać windę.

Awatar użytkownika
martii
menager wklejonych
Posty: 368
Rejestracja: śr 28 maja, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: martii » śr 13 paź, 2010

w zasadzie myślałem żeby hebel zapodac pod macha, jak będzie potrzeba potrzeba uchylam machę i załączam prund - długość kabli będzie minimalna wtedy

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » śr 13 paź, 2010

to hebel pod maską.
mnie chodziło o przełącznik zwijanie, rozwijanie żebyś sobie do kabiny przerzucił bo jak tego nie zrobisz to żeby skorzystać z wyciągarki będzieszmusiał z otwartą maska się ciągać.

Awatar użytkownika
martii
menager wklejonych
Posty: 368
Rejestracja: śr 28 maja, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: martii » śr 13 paź, 2010

eno ja mam taki dodatkowy sprytny chiński pilocik na bateryjki do tego :lol:
ale w razie wu, kabelek od ręcznego starcza na wpięcie i pociągniecie do kabiny

ale jutro będę robił operacje na otwartym sterowniku, i jak sie da bez większego babrania przeniosę gniazdko do kabiny

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 14 paź, 2010

pilocik dobra rzecz ,kablowego jeszcze nie używałem

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 14 paź, 2010

Z tymi pilocikami to uważajcie. Raz że potrafią się zakłócać i niezłe jaja się dzieją a dwa że najczęstszą przyczyną zblokowania wyciągarki na zwijaniu jest układ sterujący tych pilotów i można nie zdążyć otworzyć maski i wyłączyć hebla.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
pablo
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 97
Rejestracja: czw 05 kwie, 2007

Postautor: pablo » czw 14 paź, 2010


Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10028
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » czw 14 paź, 2010

Paweł, to ty żyjesz ?
:shock: :shock:
prezes, po prostu prezes

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » czw 14 paź, 2010


ja też kcem taki mieć 8) zrobisz mi ?? :661:

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5838
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 14 paź, 2010

Fajna zmota :thumright: Jedyne czego jej brakuje to "piecyka" pod maską bo te 2.5 w porządnym lagrze na tych butach długo nie pociągnie.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
Andrzey
4X4 Szczecin
Posty: 1272
Rejestracja: pn 05 mar, 2007
Lokalizacja: www

Postautor: Andrzey » pt 15 paź, 2010

Miastek, Miastek... a juz sie wydawalo, ze sie pozbyles tego traumatycznego strachu przemieszanego z zazdrosnym podziwem w sosunku do Jeepow. Nawet sie odwazyles glosno przyznac, ze Ci sie podobaja :mrgreen:

Przelozenia panie, przelozenia... 8)
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.

4.2 DONKEY

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » pt 15 paź, 2010

i pokazanie w terenie ehehehehehehe
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10028
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » pt 15 paź, 2010

Andrzey pisze:Miastek, Miastek... a juz sie wydawalo, ze sie pozbyles tego traumatycznego strachu przemieszanego z zazdrosnym podziwem w sosunku do Jeepow. Nawet sie odwazyles glosno przyznac, ze Ci sie podobaja :mrgreen:

Przelozenia panie, przelozenia... 8)

OK Panie poinformowany, ale jak zapewne wiesz, wszystko ma swoje konsekwencje.
Czy zmiana przełożeń nie niesie ze sobą brak prędkości obrotowej kół ?
Tak więc zmienione przełożenia dają owszem większą moc i silnika nie zdusisz, ale zabraknie ci jadu np pod górkę lub oczyszczając emteki z błota.
Tak więc przy tych kółkach przydało by sie ciut więcej kucyków niż te 130-140 z silniczka 2.5 l. A te więcej kucyków dostarczył by zapewnie 4.0 l.

Ale ja tam sie na Dzypach nie znam [w ogóle sie na samochodach nie znam] tak jak 95% użytkowników tego forum.
prezes, po prostu prezes


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości