motacie coś????
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
JA obciąłem 2 cm i zgrzałem błotnik z nadkolem, bo tak jest łatwiej niz spawac dwa ranty. Teraz dospawam blache w kształcie itery L rantem do wewnątrz do której przymocuje gumowe poszerzenia nadkoli.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5861
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
martii pisze:to podjedz na Uslugowa do Agromy i kup 2 duze bycze jaja:)
odpboje do przyczep sa 2 rodz male i duze
w podstawki w ramie wspawujesz po srubie 10-12 ok 5-6cm
a jajo dokrecasz z podkladka mam tak od roku i wszystko gra jak nalezy
A jakie długie są te duże odboje.
Nie chciałbym żeby ograniczały wykrzyż.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
poprawiam duze maja 13cm
tu pogladowy zwis, jak dla mnie ok na 32 nie dobija
a tak z szybka
przedni most zmotany nowe lozyska i uszczelniacze plus megaszajowe biale kule
zeby bylo pod kolor bodylift 2"
rama wyczyszczona ladna zgrabna czekajaca na warstwe epoksydu
a z drugiej strony.....
sranki-wycinanki
no i kupa smieci, bak, drazki, oslony itp wyczyszczone tez w oczekiwaniu na lakierowanie epoksydem
tu pogladowy zwis, jak dla mnie ok na 32 nie dobija
a tak z szybka
przedni most zmotany nowe lozyska i uszczelniacze plus megaszajowe biale kule
zeby bylo pod kolor bodylift 2"
rama wyczyszczona ladna zgrabna czekajaca na warstwe epoksydu
a z drugiej strony.....
sranki-wycinanki
no i kupa smieci, bak, drazki, oslony itp wyczyszczone tez w oczekiwaniu na lakierowanie epoksydem
-
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 68
- Rejestracja: sob 22 mar, 2008
- Lokalizacja: Trzebież
srajta hammerajta to mozna sobie....jajka na wielkanoc siknac
juz lepiej chlorokauczukiem po porzadnym zagumowaniu, tyle ze pozniej jak Cie najdzie ochota na epoksyd bedzie dupa, bo jedno z drugim sie nie lubi
ja biore Sigme jest w HIPERze na swierczewskiej, za shelem na derdowskiego
4l epoksyd plus utwardzacz ok 180 zika na rame i podwozie i 4l poliuretanu jako lakier na bude ok 220
mozna tez Interplusa 356/256, ale tam wychodzi ok 350
zastanawialem sie nad berilem bo jest dostepny o ok 30% taniej niz sigma ale Zbowid powiedzial ze beril jest beee, a z sigmy bedzie Pan zadowolony wiec czemu mam mu nie ufac
tu masz troche na temat epoksydow i poliuretanow
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=76&t=44211
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=76&t=44234
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=76&t=36131
bude z checia bym zwalil ale mi sie juz..... nie chce, bo 2 tyg temu skonczylem most i regeneracje calego ukladu hamulcowego,
a do szlifowania gory ramy bude i tak lekko podnosze wiec dostep jest zadowalajacy
juz lepiej chlorokauczukiem po porzadnym zagumowaniu, tyle ze pozniej jak Cie najdzie ochota na epoksyd bedzie dupa, bo jedno z drugim sie nie lubi
ja biore Sigme jest w HIPERze na swierczewskiej, za shelem na derdowskiego
4l epoksyd plus utwardzacz ok 180 zika na rame i podwozie i 4l poliuretanu jako lakier na bude ok 220
mozna tez Interplusa 356/256, ale tam wychodzi ok 350
zastanawialem sie nad berilem bo jest dostepny o ok 30% taniej niz sigma ale Zbowid powiedzial ze beril jest beee, a z sigmy bedzie Pan zadowolony wiec czemu mam mu nie ufac
tu masz troche na temat epoksydow i poliuretanow
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=76&t=44211
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=76&t=44234
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=76&t=36131
bude z checia bym zwalil ale mi sie juz..... nie chce, bo 2 tyg temu skonczylem most i regeneracje calego ukladu hamulcowego,
a do szlifowania gory ramy bude i tak lekko podnosze wiec dostep jest zadowalajacy
-
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 68
- Rejestracja: sob 22 mar, 2008
- Lokalizacja: Trzebież
martii pisze:srajta hammerajta to mozna sobie....jajka na wielkanoc siknac
juz lepiej chlorokauczukiem po porzadnym zagumowaniu, tyle ze pozniej jak Cie najdzie ochota na epoksyd bedzie dupa, bo jedno z drugim sie nie lubi
ja biore Sigme jest w HIPERze na swierczewskiej, za shelem na derdowskiego
4l epoksyd plus utwardzacz ok 180 zika na rame i podwozie i 4l poliuretanu jako lakier na bude ok 220
mozna tez Interplusa 356/256, ale tam wychodzi ok 350
zastanawialem sie nad berilem bo jest dostepny o ok 30% taniej niz sigma ale Zbowid powiedzial ze beril jest beee, a z sigmy bedzie Pan zadowolony wiec czemu mam mu nie ufac
tu masz troche na temat epoksydow i poliuretanow
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=76&t=44211
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=76&t=44234
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=76&t=36131
bude z checia bym zwalil ale mi sie juz..... nie chce, bo 2 tyg temu skonczylem most i regeneracje calego ukladu hamulcowego,
a do szlifowania gory ramy bude i tak lekko podnosze wiec dostep jest zadowalajacy
mam lift budy takze raczej wszedzie dojde.
jest jakas kolejnosc wykonywanych czynnosci?(zeby DOBRZE to zrobic)
1. Dobrze wyczyscic i co dalej... jakas korina?
2.... epoksyd tak?... mam Gr dlugiego to 4l starczy? kladzie sie tego kilka warstw?
tylko na swierczewskiej to dostane? czy tez gdzies indzies w szcz.
procedure masz opisana przez Zbowida w pierwszym linku
wygolic do zera, najlepiej piaskowanie ale nie kazdemu chce sie rozbierac auto do gaci:)
ja robie tak:
- mlotek i porzadne nawalanie ramy tak zeby odpadly wszystkie skrzepy rdzy
- dluto i wybijanie resztek
- szczotka na fleksa i golenie luznej rdzy
- wycinanie i spawanie tego co juz sie nie nadaje
- tarcza 5mm na fleksa i golenie do golej blachy
- gdzie sie nie da dojsc papier
- ja jeszcze bede robil drobne piaskowanie podlogi i ramy
- odtluszczenie el do malowania i bezposrednio na to epoksyc
- najlepiej zaczac pedzlem wszelkie zakamarki i laczenia
- i reszte pistoletem 3-4 warstwy
epoksyd musi miec odpowiednia grubosc powloki i czas pomiedzy warstwami to ok 3h bez maksimum
nadkola mam zrobione troche inaczej wygolone tarcza z rdzy zamalowane chlorokauczukiem sniezki, na to guma we wszystkie laczenia
pozniej 2 warsty gumy po calosci i na koniec guma rozrobiona z farba chlorokauczukowa
daje to warstwe ok 2-3mm gumy na calosci, sprawdzalo sie w szutrowce wiec i w GRACIE tez bedzie (tyl robilem w tamtym roku i po 15tys km zero zniszczec id kamieni i rdzy teraz tylko poprawilem 2ma warstwami)
Ale jakbym mial teraz je robic to dalbym epoksyd a pozniej dopiero gume z chlorokauczukiem
a epoksyd to farby przemyslowe stosowane do malowania statkow i mostow gdzie woda i sol jest przez 24h, wiec gracik powinien byc przez pare lat zadowolony
wszystko znajdziesz w karcie katalogowej produktu
wygolic do zera, najlepiej piaskowanie ale nie kazdemu chce sie rozbierac auto do gaci:)
ja robie tak:
- mlotek i porzadne nawalanie ramy tak zeby odpadly wszystkie skrzepy rdzy
- dluto i wybijanie resztek
- szczotka na fleksa i golenie luznej rdzy
- wycinanie i spawanie tego co juz sie nie nadaje
- tarcza 5mm na fleksa i golenie do golej blachy
- gdzie sie nie da dojsc papier
- ja jeszcze bede robil drobne piaskowanie podlogi i ramy
- odtluszczenie el do malowania i bezposrednio na to epoksyc
- najlepiej zaczac pedzlem wszelkie zakamarki i laczenia
- i reszte pistoletem 3-4 warstwy
epoksyd musi miec odpowiednia grubosc powloki i czas pomiedzy warstwami to ok 3h bez maksimum
nadkola mam zrobione troche inaczej wygolone tarcza z rdzy zamalowane chlorokauczukiem sniezki, na to guma we wszystkie laczenia
pozniej 2 warsty gumy po calosci i na koniec guma rozrobiona z farba chlorokauczukowa
daje to warstwe ok 2-3mm gumy na calosci, sprawdzalo sie w szutrowce wiec i w GRACIE tez bedzie (tyl robilem w tamtym roku i po 15tys km zero zniszczec id kamieni i rdzy teraz tylko poprawilem 2ma warstwami)
Ale jakbym mial teraz je robic to dalbym epoksyd a pozniej dopiero gume z chlorokauczukiem
a epoksyd to farby przemyslowe stosowane do malowania statkow i mostow gdzie woda i sol jest przez 24h, wiec gracik powinien byc przez pare lat zadowolony
wszystko znajdziesz w karcie katalogowej produktu
-
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 68
- Rejestracja: sob 22 mar, 2008
- Lokalizacja: Trzebież
\martii pisze:procedure masz opisana przez Zbowida w pierwszym linku
wygolic do zera, najlepiej piaskowanie ale nie kazdemu chce sie rozbierac auto do gaci:)
ja robie tak:
- mlotek i porzadne nawalanie ramy tak zeby odpadly wszystkie skrzepy rdzy
- dluto i wybijanie resztek
- szczotka na fleksa i golenie luznej rdzy
- wycinanie i spawanie tego co juz sie nie nadaje
- tarcza 5mm na fleksa i golenie do golej blachy
- gdzie sie nie da dojsc papier
- ja jeszcze bede robil drobne piaskowanie podlogi i ramy
- odtluszczenie el do malowania i bezposrednio na to epoksyc
- najlepiej zaczac pedzlem wszelkie zakamarki i laczenia
- i reszte pistoletem 3-4 warstwy
epoksyd musi miec odpowiednia grubosc powloki i czas pomiedzy warstwami to ok 3h bez maksimum
nadkola mam zrobione troche inaczej wygolone tarcza z rdzy zamalowane chlorokauczukiem sniezki, na to guma we wszystkie laczenia
pozniej 2 warsty gumy po calosci i na koniec guma rozrobiona z farba chlorokauczukowa
daje to warstwe ok 2-3mm gumy na calosci, sprawdzalo sie w szutrowce wiec i w GRACIE tez bedzie (tyl robilem w tamtym roku i po 15tys km zero zniszczec id kamieni i rdzy teraz tylko poprawilem 2ma warstwami)
Ale jakbym mial teraz je robic to dalbym epoksyd a pozniej dopiero gume z chlorokauczukiem
a epoksyd to farby przemyslowe stosowane do malowania statkow i mostow gdzie woda i sol jest przez 24h, wiec gracik powinien byc przez pare lat zadowolony
wszystko znajdziesz w karcie katalogowej produktu
Z tym malowaniem to doslownie caly proces technologiczny wypisales...
Tak to chyba robi nissan nowe... ja poprostu chce tanio i dobrze zakonserwowac rame, a nie tworzyc cos nowego. Nie moze by latwiej to zrobic, poprostu pomalowac (dobrze wyczyszczona tak jak wspomniales) rame jakims podkladem, a na to pozniej dwie warstwy jakiejs farby do okretow... i z glowy. nie chce poprostu wkladac tyle kasy w to, co mozna zrobic taniej i tez dobrze...
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości