Strona 2 z 2

: wt 06 kwie, 2010
autor: LSD
Końcówki drążków to na Rydla 82 zrobisz. Tanio nie jest, bo 70-80 zł za jedną końcówkę, ale robi bardzo dobrze.
Osłony przegubów, kupisz w każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym. NP. Auto Truck na ul. Szrotki
Inne gumowe duperele, gumy od amortyzatorów itp to w firmie Oring. Nie pamiętam ulicy, ale wpisz sobie w googla.

: wt 06 kwie, 2010
autor: prezes
Oring -ulica Dąbska
Reflektory -AutoŚwist [oryginały lub podróby]

: śr 07 kwie, 2010
autor: student
LSD pisze:Końcówki drążków to na Rydla 82 zrobisz. Tanio nie jest, bo 70-80 zł za jedną końcówkę, ale robi bardzo dobrze.
Osłony przegubów, kupisz w każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym. NP. Auto Truck na ul. Szrotki
Inne gumowe duperele, gumy od amortyzatorów itp to w firmie Oring. Nie pamiętam ulicy, ale wpisz sobie w googla.



Oringa znam osobiście bo to mój dawny sąsiad jest.
Osłony przegubów to miałem na myśli jakieś montowane na wahacz żeby się gumowe nie rozrywały o gałęzie a nie o gumowe osłonki bo przegubów nie będę ruszał ponieważ mam do wymiany 2 półosie :] pojadę na szrot szukać/kupię na allegro.pl

Co do szkieł i końcówek to wielkie dzięki za podpowiedź :]

A co z ramą? Nie znata jakiegoś spawalniczego zdolnego?

: pn 24 maja, 2010
autor: student
Czy jest tu ktoś kto ma terrano/ mavericka?

Bo jak kupowałem swoje auto to ktoś wcześniej przy nim grzebał i źle ustawił wyskość wahacza, postanowiłem ten niższy podnieść do wysokości wyższego... wyszło. Teraz przód stoi wyżej od tyłu i głupio to wygląda po za tym taki "lift" negatywnie wpływa na żywot przegubów.
Potrzebna mi zatem wysokość wyrażona w dowolnej umiarze SI fabrycznie ustawionego mavericka/terrano. Proszę o pomoc

: czw 27 maja, 2010
autor: rafal
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=6&t=76206
na forum ogólnopolskim gościu rozpisał się na temat nissan terano a to jest praktycznie to samo co ford maverick
pozdrawiam

: czw 27 maja, 2010
autor: student
Dzięki :]
Przed chwilą skończyłem wyrównywanie mojego pojazdu, teraz została tylko rzeźba z tulejkami amortyzatorów, spawanie ramy, reszta to już kosmetyka