: wt 27 paź, 2009
Dzisiaj zdjąłem głowice i nie byłem pierwszy bo na 100% ktoś już ją kiedyś ściągał, niestety marny to musiał być fachowiec
bo w kolektorze wyd. brakowało 3 śrub a głowice czyścił jakimś dłutem
Najpierw po kolei:
-wałek rozrządu wygląda jak nowy
-zawory, gniazda jak nowe
-turbina zero luzu
-cylindry bez progów
no i pęknięta głowica na drugim cylindrze
Mam nadzieje, że opinia o mniejszej wybuchowości głowic z vaku jest prawdą bo się wypisze z off-road'u![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Najpierw po kolei:
-wałek rozrządu wygląda jak nowy
-zawory, gniazda jak nowe
-turbina zero luzu
-cylindry bez progów
no i pęknięta głowica na drugim cylindrze
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![:cry:](./images/smilies/placz.gif)
Mam nadzieje, że opinia o mniejszej wybuchowości głowic z vaku jest prawdą bo się wypisze z off-road'u
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)