Heloł,
Czy widział kto taką blokadę?
Czysto teoretycznie: tej z tyłu nie da się zaadaptować do przodu?
PS
Tak wiem, są sterowane pneumatycznie, dołożyć kompresor i już.
Blokada mostu przód - elektryczna
Blokada mostu przód - elektryczna
Y61 ląg
yksehctuB
yksehctuB
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
Jezuuu
Maciek, ty zawsze tak pod górę?
Maciek, ty zawsze tak pod górę?
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
Zdobywanie szczytu łatwą drogą to nuda. Winda na klatce schodowej jest dla mięczaków. Zawsze wyłażę przez okno.
Pomyśl - do dociągnięcia 1/2 kabelki, byle mechanizm zadziałał tak, jak w blokadzie tyłu.
Byłby to ciekawy pomysł. Się nie zżymaj.
Może mechanicznie jest to nie do zrobienia z jakiejś przyczyny.
Znasz powiedzenie: 'jeśli czegoś nie można zrobić, to należy znaleźć kogoś, kto o tym nie wie. I on to zrobi'
Pomyśl - do dociągnięcia 1/2 kabelki, byle mechanizm zadziałał tak, jak w blokadzie tyłu.
Byłby to ciekawy pomysł. Się nie zżymaj.
Może mechanicznie jest to nie do zrobienia z jakiejś przyczyny.
Znasz powiedzenie: 'jeśli czegoś nie można zrobić, to należy znaleźć kogoś, kto o tym nie wie. I on to zrobi'
Y61 ląg
yksehctuB
yksehctuB
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
Tylko po co utrudniać sobie życie i wymyslac świat od nowa?
Nissan Patrol GQ
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
Żebyś mógł wrzucić swoje 3 grosze, no karwiaż.
Pocą to się nogi nocą...
Proste pytanie, prosta odpowiedź. Jeśli kto ma wiedzę na temat, to zadowala mnie odpowiedź merytoryczna i chętnie usiądę do polemiki.
Jeśli nie masz sensownej technicznie odpowiedzi, innej niż 'po co', to wstrzymaj się z odpowiedzią, bo nic nie wniosła. A może temat jest ciekawy i rozwojowy.
Napisałem wyżej, że wiem, że są sterowane pneumatycznie i jeśli Ci to wystarczy - good 4 u. Mi nie i uszanuj to proszę.
W dobie obecnej informatyzacji i globalizacji być może warto zaprojektować, wyprodukować i zalać rynek relatywnie tanią i dobrą ale elektryczną blokadą. Dlatego uważam, że warto pogadać.
A z innej beczki - forum chyba jest od tego, żeby sobie pogadać.
Nie bądźcie malkontentami. Smerf maruda ciągle powtarzał 'na pewno się nam nie uda'.
Pocą to się nogi nocą...
Proste pytanie, prosta odpowiedź. Jeśli kto ma wiedzę na temat, to zadowala mnie odpowiedź merytoryczna i chętnie usiądę do polemiki.
Jeśli nie masz sensownej technicznie odpowiedzi, innej niż 'po co', to wstrzymaj się z odpowiedzią, bo nic nie wniosła. A może temat jest ciekawy i rozwojowy.
Napisałem wyżej, że wiem, że są sterowane pneumatycznie i jeśli Ci to wystarczy - good 4 u. Mi nie i uszanuj to proszę.
W dobie obecnej informatyzacji i globalizacji być może warto zaprojektować, wyprodukować i zalać rynek relatywnie tanią i dobrą ale elektryczną blokadą. Dlatego uważam, że warto pogadać.
A z innej beczki - forum chyba jest od tego, żeby sobie pogadać.
Nie bądźcie malkontentami. Smerf maruda ciągle powtarzał 'na pewno się nam nie uda'.
Y61 ląg
yksehctuB
yksehctuB
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
To ja napiszę merytorycznie.
W patrolu jest sterowanie pneumatyczne na podciśnienie. Wymagane podciśnienie do załączenia i wyłączenia. Dobre rozwiązanie jeśli wszystkie elementy są sprawne i operator używa głowy.
Można to przerobić pneumatyczne ciśnieniowe będzie trochę lepiej ale ma też swoje minusy.
Są blokady sterowane pneumatycznie ciśnieniowo (ARB itp) wymagają kompresora. Dość isioto odporne. Wymagają ciśnienia tylko do załączenia.
Oba rozwiązania są bardzo dobre ponieważ nie posiadają elementów elektrycznych które są narażone na wodę i inne warunki... Ciśnieniowe są lepsze ponieważ siłownik jest umieszczony wewnątrz mostu a na zewnątrz jest tylko przewód w podciśnieniowej siłownik jest na zewnątrz.
Są oryginalne blokady załączane elektrycznie, często nie działają, dlaczego pomyślcie sami...
Blokadę w patrolu też można przerobić na sterowaną silnikiem elektrycznym, wszystko można...
W patrolu jest sterowanie pneumatyczne na podciśnienie. Wymagane podciśnienie do załączenia i wyłączenia. Dobre rozwiązanie jeśli wszystkie elementy są sprawne i operator używa głowy.
Można to przerobić pneumatyczne ciśnieniowe będzie trochę lepiej ale ma też swoje minusy.
Są blokady sterowane pneumatycznie ciśnieniowo (ARB itp) wymagają kompresora. Dość isioto odporne. Wymagają ciśnienia tylko do załączenia.
Oba rozwiązania są bardzo dobre ponieważ nie posiadają elementów elektrycznych które są narażone na wodę i inne warunki... Ciśnieniowe są lepsze ponieważ siłownik jest umieszczony wewnątrz mostu a na zewnątrz jest tylko przewód w podciśnieniowej siłownik jest na zewnątrz.
Są oryginalne blokady załączane elektrycznie, często nie działają, dlaczego pomyślcie sami...
Blokadę w patrolu też można przerobić na sterowaną silnikiem elektrycznym, wszystko można...
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
No i tym się, Miastek, wyróżniasz. Bo masz wiedzę. Dzięki za odpowiedź.
Chociaż pewnie dla Ciebie jest to upierdliwe, ale pewnie przyjdzie dzień, kiedy będę mógł się zrewanżować na polu informatyki/elektroniki.
Reasumując: gdyby naszła ochota na dołożenie blokady na przód, warto zaciosem przerabiać tył na pneumat?
Dla żywotności? Odporności na ciężkie warunki terenowe?
Chociaż pewnie dla Ciebie jest to upierdliwe, ale pewnie przyjdzie dzień, kiedy będę mógł się zrewanżować na polu informatyki/elektroniki.
Reasumując: gdyby naszła ochota na dołożenie blokady na przód, warto zaciosem przerabiać tył na pneumat?
Dla żywotności? Odporności na ciężkie warunki terenowe?
Y61 ląg
yksehctuB
yksehctuB
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
Maciek z całym szacunkiem ale Twój post rozpoczynający temat nie wnosił iż oczekujesz technicznego opisu i odpowiedzi więc teraz nie nerwujta się, że taka odpowiedź jest...
Ja do Ciebie grzecznie a Ty do mnie bykiem? Szanuje cię i dlatego Ci powiem tak...poczytaj trochę na innych forach gdzie temat był wałkowany już na 150tys sposobów, a jak by Ci się nie chciało to powiem Ci tak gdyby to było dobre lub tanie i dobre rozwiązanie kangury już dawno by je montowali u siebie, a puki co robią jak Miastek napisał więc wyluzuj trochę...
Butchesky pisze:Czysto teoretycznie: tej z tyłu nie da się zaadaptować do przodu?
Butchesky pisze:Żebyś mógł wrzucić swoje 3 grosze, no karwiaż.
Pocą to się nogi nocą...
Proste pytanie, prosta odpowiedź. Jeśli kto ma wiedzę na temat, to zadowala mnie odpowiedź merytoryczna i chętnie usiądę do polemiki.
Jeśli nie masz sensownej technicznie odpowiedzi, innej niż 'po co', to wstrzymaj się z odpowiedzią, bo nic nie wniosła. A może temat jest ciekawy i rozwojowy.
Napisałem wyżej, że wiem, że są sterowane pneumatycznie i jeśli Ci to wystarczy - good 4 u. Mi nie i uszanuj to proszę.
Ja do Ciebie grzecznie a Ty do mnie bykiem? Szanuje cię i dlatego Ci powiem tak...poczytaj trochę na innych forach gdzie temat był wałkowany już na 150tys sposobów, a jak by Ci się nie chciało to powiem Ci tak gdyby to było dobre lub tanie i dobre rozwiązanie kangury już dawno by je montowali u siebie, a puki co robią jak Miastek napisał więc wyluzuj trochę...
Nissan Patrol GQ
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5862
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
Butchesky pisze:
Reasumując: gdyby naszła ochota na dołożenie blokady na przód, warto zaciosem przerabiać tył na pneumat?
Dla żywotności? Odporności na ciężkie warunki terenowe?
Nie
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
Ishimo, Byku drogi,
Nie obieraj złej drogi,
Ja Ci przyjacielem niż wrogiem,
Jak coś jebnie, to pomogiem
Nie obieraj złej drogi,
Ja Ci przyjacielem niż wrogiem,
Jak coś jebnie, to pomogiem
Y61 ląg
yksehctuB
yksehctuB
Re: Blokada mostu przód - elektryczna
Butchesky pisze:Ishimo, Byku drogi,
Nie obieraj złej drogi,
Ja Ci przyjacielem niż wrogiem,
Jak coś jebnie, to pomogiem
To jest nas dwóch
Nissan Patrol GQ
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości