pajero napęd
pajero napęd
co myślicie na temat zamiany półosiek kulkowych na wały kardana tak jak jest w jeepach
-
- menager wklejonych
- Posty: 415
- Rejestracja: ndz 07 lis, 2010
- Lokalizacja: Szczecin;Kasztanowe
Powiem więcej - to nawet cofanie się w tył
Ciekawy filmik trochę trąca tematykę sprzęgieł:
http://www.youtube.com/watch?v=UEvaOg7glKk
Zastępowanie stosowanych przez Japończyków rozwiązań używanymi przez Amerykanów jest trochę awangardowe. Niemniej wszystko można zrobić/zmodyfikować źle lub jeszcze gorzej - w szczególnych przypadkach udaje się poprawić fabrykę
Ciekawy filmik trochę trąca tematykę sprzęgieł:
http://www.youtube.com/watch?v=UEvaOg7glKk
Zastępowanie stosowanych przez Japończyków rozwiązań używanymi przez Amerykanów jest trochę awangardowe. Niemniej wszystko można zrobić/zmodyfikować źle lub jeszcze gorzej - w szczególnych przypadkach udaje się poprawić fabrykę
Never say die... up men and try !!!
Blazer S10 99"
Blazer S10 99"
flomaker pisze:Powiem więcej - to nawet cofanie się w tył
I tu się mylisz to jest zastępowanie słabo odpornych na zanieczyszczenia i pracujących pod mniejszym kątem rzeczy na bardziej odporne na syf i pracujących bez problemu pod większym kontem .Jest to częsta praktyka stosowana przez użytkowników wielu pojazdów gdzie manszeta przegubu jest narażona na uszkodzenia.
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
ja też o żadnym lifcie nie pisałem
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
No widzisz, bo drążek podkręcić tak żeby było dobrze a żeby nic nie rozdupić to trza umić.
Nie liczy się to, o ile podniesiesz samochód tylko to czy nie rozwalisz półosi na pierwszym rajdzie. Moim osobistym zdaniem skręcenie drążków i przestawienie ich tak żeby były na maksa to za wiele. Ile cm masz między wahaczem a górnym odbojnikiem?
Nie liczy się to, o ile podniesiesz samochód tylko to czy nie rozwalisz półosi na pierwszym rajdzie. Moim osobistym zdaniem skręcenie drążków i przestawienie ich tak żeby były na maksa to za wiele. Ile cm masz między wahaczem a górnym odbojnikiem?
oi tam student. ja nie tylko podkręciłem ale przestawiłem na zębach. maksymalny max. przeguby się trzymały dość długo, srać się zaczęło jak brud się zaczął dostawać. ale to też można obejść gumą od zetora,
co nie zmienia faktu, że auto wtedy popitala jak piłeczka pingpongowa i wszystko szybciej się zużywa.
w terenie jest ok. ale na krajówkach... olaboga
co nie zmienia faktu, że auto wtedy popitala jak piłeczka pingpongowa i wszystko szybciej się zużywa.
w terenie jest ok. ale na krajówkach... olaboga
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5851
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Nie macie zielonego pojęcia o czym piszecie.
Jak w terenie może być ok, skoro podkręcone drążki na maksa powodują zerowe lub znikome "ugięcie wstępne" zawieszenia przez co auto całkowicie traci jakikolwiek wykrzyż na przodzie i wystarczy mały dołek a jedno kółko z przodu idzie do góry i zostaje wam pałowanie na bucie gdzie zaraz przeguby mówią do widzenia. Nie wspominając już o geometrii w czasie jazdy (zakręty itp.)
Chcąc w drążkowachaczowcu uzyskać rozsądny lift przy zachowaniu "zawieszenia" jako takiego należy je nieco zmodyfikować bo inaczej to czeka was to
http://www.youtube.com/watch?v=B3GUb1r1O_8
Jak w terenie może być ok, skoro podkręcone drążki na maksa powodują zerowe lub znikome "ugięcie wstępne" zawieszenia przez co auto całkowicie traci jakikolwiek wykrzyż na przodzie i wystarczy mały dołek a jedno kółko z przodu idzie do góry i zostaje wam pałowanie na bucie gdzie zaraz przeguby mówią do widzenia. Nie wspominając już o geometrii w czasie jazdy (zakręty itp.)
Chcąc w drążkowachaczowcu uzyskać rozsądny lift przy zachowaniu "zawieszenia" jako takiego należy je nieco zmodyfikować bo inaczej to czeka was to
http://www.youtube.com/watch?v=B3GUb1r1O_8
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
miastku ja miałem zmodyfikowane jakotako, 5lat nic się nie urwało ale fakt że kółka się odrywały, ja zwyczajnie przesadziłem ale jakoś to robiło mimo zera przedniego wykrzyżu. a z moim silnikiem nie było czym pałować . mimo że było bardzo awaryjne zawsze pupe do domu dowiozło.
@maras opuść 2cm i bądź spokojny albo przestaw na wieloklinie o 3 zęby, podkręć do 10 i licz się z hardcore-em.
zależy też chyba jak bardzo są drążki wyrobione, ale ja się nie znam
@maras opuść 2cm i bądź spokojny albo przestaw na wieloklinie o 3 zęby, podkręć do 10 i licz się z hardcore-em.
zależy też chyba jak bardzo są drążki wyrobione, ale ja się nie znam
Chciałem dojść do takiej konkluzji do jakiej doszedł Miastek bo tu ma racje.
Generalnie wszystko uzależnione jest od tego kto grzebał przy zawieszeniu wcześniej i odpowiednio koryguje się ustawieniem na wieloklinie lub tylko dokręcając ale wszystko przy zachowaniu jakiegoś rozsądku i pomyślunku.
A czy ktoś ma pomyślunek w tej dziedzinie to trzeba oceniać po owocach pracy.
Masz kolego sympatyczny sprzęgiełka?
Generalnie wszystko uzależnione jest od tego kto grzebał przy zawieszeniu wcześniej i odpowiednio koryguje się ustawieniem na wieloklinie lub tylko dokręcając ale wszystko przy zachowaniu jakiegoś rozsądku i pomyślunku.
A czy ktoś ma pomyślunek w tej dziedzinie to trzeba oceniać po owocach pracy.
Masz kolego sympatyczny sprzęgiełka?
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości