Doładowanie w patrolach.

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5862
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » pt 28 maja, 2010

Darek... pisze:no i sprawność silnika powinna się podnieść , co przełoży się na zmniejszenie zużycie paliwa :roll:
z tym ,że (chyba :roll: ) trzeba zmienić nastawy pompy, zapłonu ...


Pompę można by było podkręcić ale jest ustawiona w stosunku do doładowania sam intercooler nie ma na to wpływu, zapłonu się nie przestawia ma być taki jak fabryka dała.
No ale silnik powinien się stać dużo elastyczniejszy. Jak założę u siebie to będę miał porównanie.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

wibrys
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 945
Rejestracja: pt 07 sie, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: wibrys » wt 01 cze, 2010

Dzięki Miastek - przetestowaliśmy jeszcze w drodze powrotnej - teraz Patrol zbiera się faktycznie lepiej - wciska w fotel aż miło :D 8)
Est modus in rebus.

Darek...
ADMINISTRATOR
Posty: 3917
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Darek... » śr 02 cze, 2010

wibrys pisze: wciska w fotel 8)




:wink: :lol:
Honker 2324

tomek
Jestem tu nowy/a
Posty: 2
Rejestracja: pn 13 gru, 2010
Lokalizacja: szczecin

Postautor: tomek » wt 14 gru, 2010

Witam mam takie pytanie w moim patrolu (2.8) turbina bije 1,2 i przy tym ciśnieniu popuszcza zawór, a osiągi nie są wcale zadawalające czy to moze być przyczyna pompy ze za mała dawka?

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » wt 14 gru, 2010

jak zmienisz zawór, to się osiągi poprawią :mrgreen:
autobusy i tramwaje.... GR Long

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » wt 14 gru, 2010

Willi pisze: osiągi :mrgreen:


Masz na myśli ilość wybuchniętych głowić na półce w garażu?

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » wt 14 gru, 2010

LSD pisze:
Willi pisze: osiągi :mrgreen:


Masz na myśli ilość wybuchniętych głowić na półce w garażu?


całych silników 8)
autobusy i tramwaje.... GR Long

tomek
Jestem tu nowy/a
Posty: 2
Rejestracja: pn 13 gru, 2010
Lokalizacja: szczecin

Postautor: tomek » wt 14 gru, 2010

myśle ze zmiana zaworu to nic nie da bo zawór puszcza przy 3700 obr/min i przy popuszczaniu ciągle trzyma 1.2 bara

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » wt 14 gru, 2010

ale jak założysz zblokowany zawór to przy 4800obr/min będzie dmuchało 1,9 bara i wtedy jest szansa że poczujesz różnicę zwłaszcza w kieszeni :696:

przepraszam ale nie mogłem sie powstrzymać od kasztana :roll:
autobusy i tramwaje.... GR Long


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości