miastek pisze:Czyli raczej jakieś styki.
czyli to nie koniec awarii nic samo się nie naprawia,wyjdzie w najbardziej nie oczekiwanym momencie
gszyp pisze:miastek pisze:Preziu przeca on ma 4.2, a to są muuuuuły do potęgi. Dzisiaj się przejechałem Abowozem i jakoś nie czuję pociągu do tych silników.
Jak w zimę przegryziemy z Wiliim pewien temat to będzie w końcu sensowna alternatywa dla 2.8
robicie żeliwną głowicę
miastek pisze:gszyp pisze:miastek pisze:Preziu przeca on ma 4.2, a to są muuuuuły do potęgi. Dzisiaj się przejechałem Abowozem i jakoś nie czuję pociągu do tych silników.
Jak w zimę przegryziemy z Wiliim pewien temat to będzie w końcu sensowna alternatywa dla 2.8
robicie żeliwną głowicę
Jedna głowica i 6 garów to za mało
prezes pisze:... ma fajny wygodny , w miarę bezawaryjny samochód, to jeszcze k.urwa bluźni na niego.
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 33 gości