Które amory do Patrola.

Dział warsztat i już :)

Które amortyzatory?

IRONMAN
3
50%
RANCHO
3
50%
 
Liczba głosów: 6

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5857
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Które amory do Patrola.

Postautor: miastek » pt 07 maja, 2010

Jakoś nie mogę się zdecydować.
Cena podobna, może ktoś któreś używał i ma zdanie na ich temat.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postautor: wlodziu15 » pt 07 maja, 2010

OME
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5857
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » pt 07 maja, 2010

Kolor mi sie nie podobie podobnie jak dobinsona :twisted:
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » sob 08 maja, 2010

rancho nie znam, tylko tyle co widziałem że wielle patroli je użytkuje,
ironman z czystym sumieniem polecam, dobra jakość za dobrą cenę,
katowałem je co prawda w avii z 1967r, przez 2lata maksymale obciążenia i różne nawieżchnie. dla mnie bomba
jednak zmienione na trialmaster

Awatar użytkownika
Diabeł
nawigator
Posty: 627
Rejestracja: pn 30 mar, 2009
Lokalizacja: rakownia/szczecin

Postautor: Diabeł » sob 08 maja, 2010

Rough Country Gazowe ( mam w XJ'cie i CJcie ) bardzo dobre wybieranie nierownosci
Ostatnio zmieniony ndz 09 maja, 2010 przez Diabeł, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5857
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » sob 08 maja, 2010

Diabeł pisze:Rough Country Gazowe ( mam w CJcie ) bardzo dobre wybieranie nierownosci


Szkoda, że nie mają do GR'a.
A ile ty przejechałeś tym CJ'tem, że masz opinie na ich temat.


P.S. Darek... usuń ten temat bo nie ma zainteresowania.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
przemsson
menager wklejonych
Posty: 477
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemsson » sob 08 maja, 2010

Ale ty ewoluowałeś Diable rok temu to MT-eka od AT-eka nie rozróżniałeś
Wrangler YJ 4 l
Defender 110 td5
Jeep Comanche MJ 4 l
Toyota HDJ 80
Same Legendy
---------------------------------------
Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2012
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » ndz 09 maja, 2010

każde z tych amorków są dobre jeżeli używa się ich zgodnie z przeznaczeniem i o odpowiedniej długości do danego liftu tak aby nie dobijały do końca po rozciągnięciu i złożeniu.
Przy szybkiej jezdzie po nierównościach gazówki się grzeją i są twardsze ,czyli mniej komfortowe w naszych pojazdach
to jest moje twierdzenie z moich doświadczeń,z przodu mam olej z tyłu gaz.
Z przodu RC z tłu SKY JACKER .Przez 1,5 roku obie firmy sprawują się dobrze przejechały około 20kkm i nie ma problemu.W terenie używane od niedawna ,ale jakość bez zmian

Podejrzewam że obie firmy o których jest mowa w tym temacie są porównywalne tylko nie każde są dostępne do danego modelu pojazdu

Awatar użytkownika
Diabeł
nawigator
Posty: 627
Rejestracja: pn 30 mar, 2009
Lokalizacja: rakownia/szczecin

Postautor: Diabeł » ndz 09 maja, 2010

przemsson pisze:Ale ty ewoluowałeś Diable rok temu to MT-eka od AT-eka nie rozróżniałeś


Czlowiek cale zycie sie uczy :twisted:

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5857
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » ndz 09 maja, 2010

Diabeł pisze:
przemsson pisze:Ale ty ewoluowałeś Diable rok temu to MT-eka od AT-eka nie rozróżniałeś


Czlowiek cale zycie sie uczy :twisted:


Jak tak dalej bedziesz pędził w tej ewolucji to za rok na księżyc polecisz, a już na pewno sie tym pochwalisz :mrgreen:
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
Diabeł
nawigator
Posty: 627
Rejestracja: pn 30 mar, 2009
Lokalizacja: rakownia/szczecin

Postautor: Diabeł » ndz 09 maja, 2010

Rozmowy na poziomie przedszkola... Jak cie cos boli idz do doktora :D

Raven_DM
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 29
Rejestracja: sob 17 lip, 2010

Postautor: Raven_DM » pn 26 lip, 2010

Zapytam czy gazowe, czy olejowe ?

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pn 26 lip, 2010

Raven_DM pisze:Zapytam czy gazowe, czy olejowe ?


Najlepsze są oryginały Nissana (i to nie żart). Przy lifcie 2" ja bym pozostawił oryginalne o ile są jeszcze w dobrym stanie.

Raven_DM
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 29
Rejestracja: sob 17 lip, 2010

Postautor: Raven_DM » pn 26 lip, 2010

LSD dzięki za wszystkie posty - tutaj odpiszę tylko tematycznie. Pytanie zadałem tak doraźnie.

W moim Patrolu amory trzymają na około 80-85%, a więc chyba bardzo dobrze. Nie wiem jednak, jak interpretować, że są obsmarowane, jakby z nich ,,ciekło";
więc idąc za Twoją radą (lift 2") to biorę pod uwagę różne scenariusze, a więc podczas liftu na 2":
- ewentualną wymianę amortyzatorów (na gazowe IRONMAN w komplecie ze sprężynami),
- bo okazuje się, że jedna sprężyna jest niby od Patrola, ale się wklinowała u podstawy, a druga jest jakaś cieńsza z odbojnikiem.

Oczywiście inny wariant liftu na 2", to te podkładki pod sprężyny.

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pn 26 lip, 2010

Moja rada jest następująca.
Zrób najpierw najtańszy możliwy lift o 2" czyli kup za 250 zł podkładki pod sprężyny.
Jak torchę pojeździsz to zdecydujesz, czy chcesz mieć 2" czy więcej i kupisz sobie kompletne zawieszenie za 4.000 zł.

Raven_DM
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 29
Rejestracja: sob 17 lip, 2010

Postautor: Raven_DM » pn 26 lip, 2010

Czyli polibusze. Już sam koszt opon spędza mi sen z oczu. Dzięki.

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » pn 26 lip, 2010

Raven_DM pisze:Czyli polibusze. Już sam koszt opon spędza mi sen z oczu. Dzięki.


to jest początek Twojej drogi 8)
autobusy i tramwaje.... GR Long

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2012
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » pn 26 lip, 2010

LSD pisze:Moja rada jest następująca.
Zrób najpierw najtańszy możliwy lift o 2" czyli kup za 250 zł podkładki pod sprężyny.
Jak torchę pojeździsz to zdecydujesz, czy chcesz mieć 2" czy więcej i kupisz sobie kompletne zawieszenie za 4.000 zł.


popieram bo apetyt rośnie w miarę jedzenia i na 2" na pewno się nie zakończy :lol:

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pn 26 lip, 2010

Taaaa. Ja w moim Safari po wielu zmianach zakończyłem na kołach 36,5" + 5" liftu zawieszenia + bropboxy + 2" liftu budy...
... a zaczęło się niewinnie do 33" i 2" liftu ;)

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5857
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » pn 26 lip, 2010

Jakby co to mam dwu calowe podkładki pod sprężyny do sprzedania z montażem w dobrej cenie.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości