Jakie resory k160

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Jakie resory k160

Postautor: wlodziu15 » ndz 30 maja, 2010

Witam, jak temacie, patrze myślę i kombinuje jakie resory do parcha zakupić, czy szukać jakiś używek 20 letnich, wiadomo w jakim one stanie będą a ceny mają 3/4 nowych, jak nowe to jakiej firmy, czy może kowal zrobi mi najlepiej, a jak tak to gdzie mogę uderzyć. takie ło coś znalazłem http://moto.allegro.pl/item1045511124_i ... k_160.html
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

Awatar użytkownika
darek.z
4X4 Szczecin
Posty: 1443
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: okolice Szczecin

Postautor: darek.z » ndz 30 maja, 2010

Jak chcesz wyliftować 160-kę to tylko SPOA . Wymiana resorów na +2 owszem podniesiesz go, są mocne, ale i tak będziesz haczył nimi o wszystkie koleiny.

Ja zostałem przy orginałach , z tyłu parabola. Najlepsze wyjście jak na resoraka.

Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postautor: wlodziu15 » pn 31 maja, 2010

właśnie jestem w trakcie robienia spoa, poprzednio miałem klepane resory, dlatego chcę kupić jakieś dobre, co by pracowały jak powinny, czyli chcąc nie chcąc muszę komplet zakupić, bo te co mam to plomby wypadają. a tył masz parabole od 260?
NISSAN REAKTYWACJA

GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » pn 31 maja, 2010

A co do regeneracji resorów, zdania są bardzo podzielone co do klepania przez kowala. Na ogólnopolskim jest temat o tym. Zdaje się że najzdrowszym i nie tak bolesnym dla kieszeni jest wymiana jedynie pióra głównego na nowe.

Awatar użytkownika
darek.z
4X4 Szczecin
Posty: 1443
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: okolice Szczecin

Postautor: darek.z » pn 31 maja, 2010

Z tyłu resor 160 i 260 jest taki sam. W 160 z tyłu też bywały parabole.

Do przodu załóż parabole od 260, są one dłuższe, ale przy SPOA i tak najlepiej od razu przerobić wieszaki tzn. przenieść je na tył przedniego resoru. Zapobiega to ich pękaniu.

Te twoje IRONMAN-y +2 będą raczej za wysokie do SPOA

Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postautor: wlodziu15 » wt 01 cze, 2010

http://moto.allegro.pl/item1062863005_r ... n_emu.html jeszcze taki coś znalazłem, ciężko coś znaleźć co by było bez liftu, a używane zakupie jakieś za 250, 300 za sztukę i też nie wiadomo co to będzie, dlatego przymierzam się do nowego zawiasu chociaż na przód, a przekładać mocowanie to tak i tak w planie jest,
NISSAN REAKTYWACJA

GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości