smarowanie

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5871
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » śr 25 mar, 2009

Darek... pisze:Po tym jak pneumatykiem porozwalałem uszczelnienia krzyżaków – wolę pobawić się ręcznie :x


A ja wole pneumatyczna bo jak reczna smarowałem to nie przepychalo wszystkiego dopiero jak dopier... z pneumatycznej to byly efekty.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » czw 26 mar, 2009

Do smarowania punktów obrotowych, jakiś sprzęgów, krzyżaków, zwrotnic bardzo polecam smar BP ale jaki to był to nie pamietam, ma on kolor podobny do masła orzechowego i jest rewelacyjny.
Co do rozwalania uszczelniaczy przez tawotnicę pneumatyczną to powiem tylko, że za szybko to robiłeś... Mam pneumatyczną, w pracy mam następną i w każdej można dawkować smar powoli. A przewagą pneumatycznej jest jej pojemność (25kg) oraz szybkość. Nie wyobrażam sobie smarowania zabudowy pompy do betonu gdzie jest około 150 kalamitek

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10165
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » pt 27 mar, 2009

Ale my tu prawimy o SAMOCHOIDZIE TERENOWYM, gdzie jest "< > " 10 punktów do smarowania :!:
:lol:
prezes, po prostu prezes


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości