Darek... pisze:właśnie miałem napisać @studentowi ,że u Williego serwisuje służbowy pojazd
Czyli gmeracie jakiegoś Dafika? Jak by co to mogę pomóc, pracuje w serwisie tej marki, coś tam o tym wiem jak by co to można na mnie liczyć jak na Zawiszy
zięba pisze:temat ciekawy dodam tylko od siebie :
1.momenty przy uszczelkach parcianych i metalowych są takie same, 2.metalowa jest lepsza od parcianej , nawet jak producent podaje parcianą warto poszukać bo na 90 procent znajdziemy też metalową, 3.zawsze trzeba zmienić śróby na nowe - kto tak nie zrobi może być pewny ,że nie zachowa odpowiednich momentów.
Mam jeszce pytanie, które silniki steyera są stosowane w bmw?
student pisze:Darek... pisze:właśnie miałem napisać @studentowi ,że u Williego serwisuje służbowy pojazd
Czyli gmeracie jakiegoś Dafika? Jak by co to mogę pomóc, pracuje w serwisie tej marki, coś tam o tym wiem jak by co to można na mnie liczyć jak na Zawiszy
Dario152 pisze:
Więc dokrecac czy nie? Odpowiadam , Nie w przypadku gdy wałek rozrzadu jest w głowicy.TAK - gdy wałek jest w bloku silnika.
Ale się rozpisałem .
Pozdrawiam Darek
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości