Strona 54 z 120

: ndz 21 lip, 2013
autor: Tanto

: śr 04 wrz, 2013
autor: kondziu

: śr 04 wrz, 2013
autor: Tanto

: pt 04 paź, 2013
autor: prezes
Co prawda nie Patrol, ale też japonski
https://www.youtube.com/watch?v=LC5ld79joIA

: pt 04 paź, 2013
autor: Tanto
pewnie miał pusto w zbiorniku i zadziałał jak pływak :-)

: pt 04 paź, 2013
autor: LSD
Patrole tak szczelne nie są - sprawdzałem :)

: ndz 13 paź, 2013
autor: Grzeegorz_Berk
Ze specjalną dedykacją dla Mikołaja :686:

http://www.youtube.com/watch?v=Eg8eAYyOlws

: ndz 13 paź, 2013
autor: LSD
Zapoznałem się z materiałem instruktarzowym i za pare miesięcy potrenuję :676:

: śr 16 paź, 2013
autor: Tanto
czego to ludzie nie wymyślą.. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM&hd=1

: pt 18 paź, 2013
autor: przem68
ale że o co chodzi Jacek ??

Żeby te jajka co na końcu są od niego kupić ?? To jakiś Twój znajomy ??

: pt 18 paź, 2013
autor: Tanto
znajomy - nie, ale właśnie ta pochwała życia wiejskiego też mnie ujęła. 'Przyciągnę ludzi kondensatorami, a dobiję jajami...' :-D

: pt 18 paź, 2013
autor: flomaker

: śr 23 paź, 2013
autor: ishimo

: śr 23 paź, 2013
autor: Jasiu
no to napiszcie mi proszę co złego zrobił pan safeciarz.

Albo co powinien zrobić czego nie zrobił.

: śr 23 paź, 2013
autor: Benes
chyba było ich dwóch.... przydało by się aby jeden z nich poszedł przed zakręt
Jak poczytałem komentarze to pierwsza załoga wcisnęła przycisk SOS i to w jakiś sposób powinno poinformować następną załogę (która walnęła w drzewo) o wypadku.

: śr 23 paź, 2013
autor: Tanto
Rafał, czytałeś komentarze na Wykopie? Szkoda zdrowia psychicznego i czasu.
Paweł Roszek wstawiając ten film na Youtube napisał:
Przejazd OS1 Staropolanka załogi nr.139 Paweł Roszek/Adam Jaros, podczas którego najechaliśmy na wypadek załogi nr. 137 Igor Pawłowicz/Marcin Scipień (zdrowiejcie chłopaki!!!). Wdrożenie procedury wypadkowej przez załogę 138 i zachowanie safeciarzy pozostawiam pod ocenę oglądających..Niestety był to ostatni rajd beemki :(

Magiczny przycisk SOS wcisnęła dopiero załoga która skasowała auto na drzewie, na załogę nr 138 została nałożona kara za niewykonanie procedury - wciśnięcie przycisku i wyjście z auta ze znakiem SOS żeby ostrzegać inne załogi o wypadku. Elektronika to tylko elektronika, nie można jej bezgranicznie ufać.
Safeciarze - formalnie to 'nie ich małpy, nie ich cyrk', mają tylko pilnować żeby nikt na trasę nie właził. Gdyby znali procedury i mieli odrobinę zdrowego rozsądku, to pewnie zapytali by pilota ze 138 czy wcisnął przycisk i przypomnieli że powinien wysiąść. ...albo po prostu jeden poleciał by na zakręt żeby ostrzegać nadjeżdżające załogi. Zwłaszcza że tych dwóch gości w kamizelkach których widać na filmie nie uczestniczy bezpośrednio w ratowaniu załogi która miała wypadek.

: śr 23 paź, 2013
autor: Jasiu
Nie wiemy skad byl drugi safety, moze stal jeszcze dalej na trasie i przybiegl wyciagac kierowce i pilota.

Safety nie jest od ratowania aut i pilnowania czy zaloga nacisnela przycisk sos.

Raczej powinni pilnowac |eby kibice się odsuneli |eby ich pancio nie zgarnal z pobocza podczas omijania samochodu i nie dobil do drzewa. Poza tym mieli tylko 60 sekund na zrobienie czegokolwiek (start zalog co minute).

Ewidentna wina kierowcy.

: czw 24 paź, 2013
autor: ishimo

: czw 24 paź, 2013
autor: LSD
Ładnie to odpycha Patrola. Ja bym jednak do takich zabwa wybrał długiego. Krótki jest nerwowy w prowadzeniu przy takich prędkościach i o wiele gorzej lata w zakrętach.

: pt 25 paź, 2013
autor: miastek